Page 1 of 1

De ce romanul de rand nu vede nimic altceva decat VW

PostPosted: 08 Oct 2014, 19:16
by Edy
Un articol destept ce exprima exact parerea mea si a altor romani destepti ce au observat de de mai bine de 13-15 ani VW nu mai fabrica masini fiabile, insa perceptia romanului a ramas aceeasi...cu Adrian Mitrea in frunte, pe care-l salut pe aceasta cale...cu cel mai adanc respect!
Va las sa cititi articolul si sa-l comentam:
http://www.4tuning.ro/editorial/editori ... 23957.html

Re: De ce romanul de rand nu vede nimic altceva decat VW

PostPosted: 09 Oct 2014, 08:59
by andybumbu
Desteptule :lol: !
Tot omul informat stie ca in ziua de astazi, automobilul e o unealta, o consumabila...
Un strain stie ca indiferent de marca, ce e nou e nou, are garantie e protejat, iar apoi vinde scula cu o pierdere de 60-70% minim si reia ciclul
E foarte adevarat ca grupul VAG intinde coarda enorm, iar viitorul e si mai nasol...pt clienti
In 2016, aprare noul Q5 made in Mexic :lol:
VW Amarok e made in Brasil...vor sa deschida o fabrica Porsche parca-n Slovakia :shock: :roll:
In ultimii ani, am observat ca si neamtul se uita la bani, banii devenind scumpi si puterea de cumparare scazand an de an, deci nu fac mofturi la asiatice, gen Hyunday Kia sau japoneze...care multe sunt europene si da, au si ele probleme :idea: Ca sa nu zic de Dacia noastra, care are vanzari in DE&F de >150000\an :wink:

Sa nu zic de tripleta germana, in clasa seriei5, adica o masina echipata decent, in jur de 80000€
Care e doar plastic, si se vinde cu o pierdere in 5ani de > 70% :mrgreen:

Re: De ce romanul de rand nu vede nimic altceva decat VW

PostPosted: 09 Oct 2014, 17:44
by catalinpav66
Amarok se fabrica in argentina care nu e totuna cu brazilia. La fabrica aia lucreaza mai mult argentinieni de origine germana ca de altfel si la fabrica Mercedes tot din Argentina. Argentina nu e ca Brazilia plina cu tigani.
Oricum , VW este un fabricant de masini care vinde, e pe plus, nu e falimentar ca Saab.

Re: De ce romanul de rand nu vede nimic altceva decat VW

PostPosted: 09 Oct 2014, 19:43
by Hypo
Asta cu "nu e falimentar ca SAAB" m-a dat gata. Pe bune Catalin, despre SAAB era vorba sau despre faptul ca nu se mai fac masinile de altadata ? Esti rautacios gratuit pe un forum de unde speri sa iti faci ceva clienti a unei marci falimentare...

Re: De ce romanul de rand nu vede nimic altceva decat VW

PostPosted: 09 Oct 2014, 19:54
by andybumbu
Saab -ul e in insolventa- reorganizare etc, total diferit de a fi falimentar :idea:
Oricum America de Sud nu e Germania, la ce pret are un Amarok full...mi-ar fi jena, dar daca clientii cred ca e made in germany :lol: , bravo lor!
Vw nu e constructor, ci e un grup urias, adica VAG, care include de la Bentley pana la Ducati etc
Normal ca e pe plus VW, cand tot grupul vinde de miliarde pe an...

Re: De ce romanul de rand nu vede nimic altceva decat VW

PostPosted: 09 Oct 2014, 20:09
by leeloo
articolul ala e scris de un frustrat care a dat 17 mil sa schimbe distributia la 300k km..
vw nu e mai proasta ca alte masini, au toate bubele lor..

Da ca vrei sa vezi fialbilitate sunt clasamente si studii cate vrei...in nici un caz un articolas de pe 4tuning mai ales..

Re: De ce romanul de rand nu vede nimic altceva decat VW

PostPosted: 10 Oct 2014, 05:52
by danezu
Dragii mei, dupa 2005 se fac masini de barbierit, de unica folosinta, nu automobile.

Trimis de pe al meu SM-N9005

Re: De ce romanul de rand nu vede nimic altceva decat VW

PostPosted: 11 Oct 2014, 09:19
by leeloo
A inceput cu mult timp inainte, cam de prin 1998 cand au aparut sintagma atat de draga managerilor de flote, in speta, "Long service interval, low maintenance cost", cand brusc, fara vreo inovatie majora in domeniul uleiurilor sau al aliajelor folosite s-a dublat intervalul de service, iar la cutiile automate a aparut alta nebunie "Lifetime service" si alte inovatii de genul asta..

Re: De ce romanul de rand nu vede nimic altceva decat VW

PostPosted: 11 Oct 2014, 17:26
by Edy
leeloo wrote:articolul ala e scris de un frustrat care a dat 17 mil sa schimbe distributia la 300k km..
vw nu e mai proasta ca alte masini, au toate bubele lor..Da ca vrei sa vezi fialbilitate sunt clasamente si studii cate vrei...in nici un caz un articolas de pe 4tuning mai ales..


Nu este o treaba buna sa schimbi distributie pe lant la 30K...nu 300k cum ai citit; articolul este unul de o indrazneala inteligenta si vine intr-un moment cand peste 80% din jurnalistica auto europeana este cumparata de grupul VAG si restul firmelor nemtesti. Vezi cazul lui Adrian Mitrea, marele jurnalist de la 0-100 care e manjit pana in maduva oaselor: pentru el exista Golf si celelalte masini (avem scris de mana lui chiar aici pe forum ca ce rost au celelalte masini cand exista volcsvaganu golf), iar despre redactiile autobild si ams nu cred ca are sens sa discut ca zici ca sunt reviste speciale publicate de vag, mercedes si bemve...altceva nu exista.
Ideea este ca de mai bine de un deceniu, mult laudatele masini nemtesti au produs numai masini programate sa se strice dupa o perioada bine stabilita iar precizia cu care cad componente extrem de scumpe dupa iesirea din garantie, ne face sa ne gandim cu jind la un golf 2 sau 3 care abia schimbai o bucsa la 200k km sau la un passat intermediar diesel ale caror motoare diesel refuza sa se strice si acum dupa 20 de ani de folosinta si sute de mii de km. Pai cum este posibil sa schimbi in anul 2014 lantul de distributie la 30000 de km?!?!? Pe ce cale s-a apucat? Evoluam sau nu? Daca tot traim in era revolutiei contabilicesti in industria auto, de ce japonezii refuza sa fabrice masini programate sa se strice, ba din contra, cresc garantia standard si numarul de km de uzura. Cum e posibil la un Suzuki swift sa primesc garantie standard 5 ani sau 160000 km iar la BMW, un autoturism cu pretentii de lux si de 10 ori mai scump, sa primesc 2 ani garantie?!?!? Vin din spate si coreenii cu garantie de 7 ani la KIA!!!
In aceste conditii, de ce sa te mai gandesti sa cumperi un Golf sau un Passat la mana a doua vechi de 3-4 ani, cand ai o alternativa mai dotata la KIA si cu inca 3 ani garantie transmisibila...+ ca e si mai ieftin!
Fenomenul de turma! Asta e raspunsul!

Re: De ce romanul de rand nu vede nimic altceva decat VW

PostPosted: 11 Oct 2014, 20:00
by leeloo
Asta e parerea ta, nu sunt avocatul volskwagen, din punctul meu de vedere la fiabilitate sunt toate o apa si un pamant.
Zi ce firma vrei tu si ce model vrei si iti zic ce bube a avut modelul respectiv, la care ar fi trebuit sa se faca clar recall, despagubiti clientii etc.. sunt liste intregi la orice marca.
Inclusiv Saab a avut cateva buleli majore.

Masinile asiatice nu sunt o optiune pentru multi in europa din multe motive, o sa enumar cateva :

1. practic vin prefabricate, lista de optiuni, costumizare este spre 0.Iei un pachet oarecare la care adaugi o optine, poate chiar 2, dar nu mai mult gen alarma si xenon si cam atat..

2. variante cu cutii automate, DSG sau CVT sau orice altceva in afara de cutii manuale sunt aproape inexistente, doar daca te duci spre tot felul de motorizari sau modele ciudate.
In romania cutiile automate nu sunt foarte populare, desi in ultimii ani cei din segmentul mai de sus au inceput sa le vrea si sa le cumpere...

3. Garantia aia de care zici e supusa unor conditii, iar km sunt 150k km, si nu e mare inginerie, diferenta e la Kia e standard iar la alte marci se poate lua ca optiune, pe o suma relativ mica,nu e ultima minune de pe pamant.

Ce cumpara romanii si cum intretin masinile , asta stiu foarte bine, masina sh indiferent de an si motorizare dar care cumva are sigur sub 150k km, practic posibilitatea sa vinzi in romania o masina la peste 150k km e spre 0.
De intretinere... pai ce sa zic chiar aici pe forum am vazut cumparandu-se placute de frana SH, in august am vazut X5 cu gume de iarna, exemple sunt 1000..
Nu stiu care treaba cu adrian mitrea, nici nu ma intereseaza, dar tu practic faci tampiti pe absoluti toti care cumpara VW, si nu prea au cum sa fie toti de vreme ce cred ca e pe nr 2 in lume la unitati vandute...

Re: De ce romanul de rand nu vede nimic altceva decat VW

PostPosted: 11 Oct 2014, 21:29
by andybumbu
Aveti amandoi dreptate :mrgreen: Sa nu aducem aminte de rechemarile de zeci de milioane doar la 2-3 producatori japonezi... :oops:
Vremurile in care un Wv golf 2 rula la misto 2-300000km in 2 decenii sau mai mult sunt apuse, de ce, simplu si trist...traim vremuri prea dinamice sa mai existe asa ceva :lol:
Japonezele( multe doar cu marca, ca sunt fabricate te miri pe unde) sunt bune, dar cam scumpute, daca o lovesti, cam stai dupa piese si scumpe. optoinalele cam reduse vs concurenta, diesel mai pana ieri nu prea exista...
Ofertele celorlalti asiatici, coreenii, sunt demne de luat in seama, chit ca si garantia aia de 7 ani e treaba de marketing :idea: ...
Nemtoaicele pt plebe Vw & opel sunt cumparate second in ro, mai ales sub efectul turmei dupa cum zicea bine Edy, dar cred ca >50% au km cel putin dublii, de aici si multe probleme+piese aftermarket fake-uri etc
Si la tripületa germana, se poate face extindere de garantie, noi avem pe audi..si asta-i cu ´´´´´pana la urma tot clientul iese prost :lol:

Cea mai buna si fiabila masina pe care am avut-o si o am e citroen-ul C4, cel mai bun service, ma refer aici la noi in oras, in Ro a fost un dezastru. Garantie extisa de la 2 la 5 ani full, 1000€ parca a fost, masina are acum in jur 110tkm, autonomie urbana >1000km, intretinere redusa, bateria a tinut >6.5ani, din care cam 1an a stat in garaj :lol: ...de asta cam imi da tarcoale un C5 :idea: :wink:
Sa traiti bine! Acum aveti si programul prima masina :lol: Cica vine si prima gagica... :roll:

Re: De ce romanul de rand nu vede nimic altceva decat VW

PostPosted: 12 Oct 2014, 07:38
by Edy
Asa cum evident ma asteptam, avem si diferente de opinie, chestie pe care o consider normala. Sunt atat de multi fani masini nemtesti, evident pe baze bune pentru ca se intampla ca totusi una- doua masini din 100 sa nu crape "programat" la 100k-150k km sau 3-4 ani iar omul sa fie asa multumit de "coaja dreq" incat sa o apere la nesfarsit cu pretul vietii.
Ce zic eu este o observatie facuta in urma constatarilor dealungul a 10-15 ani; am avut golf 3 si golf 4 cu care am trecut granita a 200k fara problme majore (masini de firma, nu cumparate de mine, deci hartanite nu gluma) insa de la vremea golf 5 s-a cam imputit treaba. Atat eu cat si alti zeci de mii de destupati la cap din tara asta au constatat schimbarea in rau, s-au "lepadat de diavol"si au inceput sa intre in showroomurile japoneze si coreene pentru alternative (care nu sunt putine deloc).
Singurul lucru de care-mi pare extrem de rau este ca nu mai pot cumpara un SAAB nou, pentru ca as face-o fara sa ezit. Sunt printre putinii producatori suedezi care au avut gandire pro-client de la bun inceput. Cine naiba mai face reclame dinastea ca cea de mai jos?! Va spun eu: NIMENI! :)

Re: De ce romanul de rand nu vede nimic altceva decat VW

PostPosted: 12 Oct 2014, 20:50
by csb
Azi la Trofeul Rasnov unul din grupul VAG o ardea cel mai tare ...calculat dupa fum :twisted:

Re: De ce romanul de rand nu vede nimic altceva decat VW

PostPosted: 14 Oct 2014, 12:06
by leeloo
as cumpara si eu un saab nou dar nu mai exista.. si de asta iti spun ca m-am uitat foarte atent la ceva comparabil cu ce am acum dar sa fie noua, si ce ma atrage ar fi doar mazda 6 break, skoda octavia break, dar modelul asta nou mi se pare ciudat rau, parca e prea inalt si aiurea, volvo v60 dar e cam scump.. si cam atat..

Re: De ce romanul de rand nu vede nimic altceva decat VW

PostPosted: 14 Oct 2014, 16:16
by andybumbu
Ai testat skoda noua, Octavia, eu am testat-o, nu e rea deloc, in testul bmw 320d vs octavia 2.0tdi echipate 99% identic, a mancat o bataie bmw-ul si la final era cu 13mii mai scump decat octavia, frane mai slabe, demaraj mai slab etc :lol:
volvo v70 cu motorul de 1.6 diesel, e cu aproape 10mii redus :mrgreen: