Viitorul 9-3...

Ce mai scrie presa despre Saab

Viitorul 9-3...

Postby Edy » 04 Aug 2008, 15:11

User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

marfa

Postby Thomas » 14 Mar 2009, 19:26

E frumos ce sa zic . Asteptam sa iasa si sa vedem cum va arata cand va fi finalizat
Saab was founded by 16 aircraft engineers...and their spirit lives on!
Thomas
Junior
 
Posts: 40
Joined: 09 Dec 2008, 11:10
Location: Rm Valcea

Re: marfa

Postby ciprian swe » 31 May 2009, 22:31

Thomas wrote:E frumos ce sa zic . Asteptam sa iasa si sa vedem cum va arata cand va fi finalizat



mie mi se par urate...isi pierde personalitatea...
2.0t 210 hp linear active plus 2005
Volvo Xc90 T6 300 Hp.
ciprian swe
Invatacel
 
Posts: 67
Joined: 22 May 2009, 15:37
Location: Göteborg Sverige

Postby mtudorascu » 01 Jun 2009, 08:00

Apropo de pierdut personalitaea.
Cred ca ar fi foarte riscant pentru SAAB sa faca o interpretare moderna a unui design mai vechi si astfel singura solutie este sa deseneze total nou.
Un design cu influente retro ar putea fi un super succes dar ar putea fi si una din ultimele masini data fiind conditia pietei in acest moment.
Oricum masina are ca inspiratie "botul" unui avion.
Mai ales cum privesti linia geamurilor si plafonul rotunjit la nivelul parbrizului.

a.....mie-mi place :)
SAAB 9-3 VECTOR 1.9 TID
Ford Mondeo Mk3 Tournier 2.0 TDCI
Ford KA 1.3
User avatar
mtudorascu
Senior
 
Posts: 240
Joined: 27 Oct 2008, 18:42
Location: Bucuresti

Postby tony » 01 Jun 2009, 08:17

mie imi place cum arata. succesul de piata depinde de multi factori nu numai de design si performante. cu o buna ploitica de marketink poate sa rupa "gura targului".
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Postby bullet » 01 Jun 2009, 08:40

Pana la urma este cineva interesat sa cumpere Saab-ul ? Am citit oe undeva ca Opelu a fost cumparat de grupul austriaco-canadian Magna In detrimentul celor de la FIat dupa niste negocieri ce au durat 6 ore. De Saab chiar nimeni nu e interesat ? :cry:
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Postby mtudorascu » 01 Jun 2009, 09:21

Poate ar trebui sa-l ia statul inapoi.
Sau radeti sau nu.....de ce nu IKEA! :roll:
La ce marketing au ar putea fabrica prima masina pe care sa ti-o construiesti singur. (glumesc desigur)
SAAB 9-3 VECTOR 1.9 TID
Ford Mondeo Mk3 Tournier 2.0 TDCI
Ford KA 1.3
User avatar
mtudorascu
Senior
 
Posts: 240
Joined: 27 Oct 2008, 18:42
Location: Bucuresti

Postby Mihai » 01 Jun 2009, 09:42

9-3 SS Aero 250 cp by EDS MotorSport
User avatar
Mihai
Master
 
Posts: 358
Joined: 12 Apr 2009, 13:52
Location: Bucuresti

Postby bullet » 01 Jun 2009, 12:24

Koeniggsegg ? Pfffff....cum a comentat cineva la articolul ala e un vis umed al oricarui fan Saab. Tare as vrea sa se intample asta si sa ramana o companie 100% suedeza dar ma tem ca nu au suportul financiar necesar pentru a scoate compania din c....riza. :D
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Postby Mihai » 01 Jun 2009, 13:43

Se pare ca lupta se va da intre Koenigsegg si Renco
http://www.automarket.ro/stiri/koenigse ... 21529.html
9-3 SS Aero 250 cp by EDS MotorSport
User avatar
Mihai
Master
 
Posts: 358
Joined: 12 Apr 2009, 13:52
Location: Bucuresti

Postby ciprian swe » 01 Jun 2009, 15:51

este interesat un grup de investitori suedezi.Pe cei din China i-au refuzat:)).Era si culmea sa vina chinezii aici si sa bage numai plastic e proasta calitate in masina.Iar guvernul a zis pas ofertei chiar daca firma mama ar fi vrut sa vanda Saab-ul.Sper sa ramana in curtea suedezilor.
2.0t 210 hp linear active plus 2005
Volvo Xc90 T6 300 Hp.
ciprian swe
Invatacel
 
Posts: 67
Joined: 22 May 2009, 15:37
Location: Göteborg Sverige

Postby tony » 02 Jun 2009, 12:15

daca stam sa ne gandim ca pierderile avute in 2008 sunt undeva la 300 si ceva de milioane de dolari nici nu nu este mult, chiar daca "her konig" nu ar avea o mare putere financiara cum e cazul fiat sau retco. imbucurator ar fi sa ramana in curte, adica la suedezi. sunt convins ca asa cum au reusit in multe domenii vor reusi si cu saab, mai ales ca in toata chestia cu gm cred ca au existat si unele lucruri pozitive pana la un punct.
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Postby Edy » 13 Jul 2009, 16:27

A mai aparut o noua varianta de SAAB 900, facuta pe calculator in baza lui Insignia: Image
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Postby Thomas » 13 Jul 2009, 19:09

pe baza lui insignia arata cam nasol. Mi se pare ca noul 9-5 ca va fi lansat anul acesta e pe baza lui insignia, dar astea sunt doar niste computerizari.
Oricum va fi noul 9-3 nu 900, in 1998 i-au schimbat numele din Saab 900 i-au zis Saab 9-3 daca vedeti modele alea hachback seamana un pic la design si doar numele le-a diferentiat, bineinteles si performantele. Iar din 1998 pana azi s-a continuat Saab 9-3, din 2003 Saab 9-3 SportSedan.
Iar viitorul 9-3 cred ca va aparea foarte tarziu, deoarece i-au facut facelift la actualul 9-3 anul trecut si modelul poate sa mai stea pe piata inca 3 ani si cu asta se va hrani Saab din modelul 9-3 care se vinde cel mai bine bineinteles prin tarile din Nord, Rusia, Germania nu prea se vand peste tot ca astia isi iau carutze de renault, peugeot, citroen, vw etc...care sunt pline de plastic. Oricum viitorul 9-3 va fi ceva 100% Saab. Il astept cu mare drag! :D
Saab was founded by 16 aircraft engineers...and their spirit lives on!
Thomas
Junior
 
Posts: 40
Joined: 09 Dec 2008, 11:10
Location: Rm Valcea

Postby bullet » 13 Jul 2009, 21:35

Salut Thomas. Vorbind strict de plastice ai ramane uimit cum arata un Citroen C5 la interior. Si nu.....nu am Citroen :D
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Next

Return to Presa

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

cron