Saab 9-3 Vector Hrisch

Prezinta SAAB-ul pe care il conduci

Re: Saab 9-3 Vector Hrisch

Postby kataleen07 » 05 Nov 2010, 21:44

Problema este ca nu face tot timpul,doar uneori,si este un suierat foarte ascutit.Este foarte enervant zgomotul,sa il auzi in fiecare dimineata cand masina e rece,sau dupa ce o pornesti de fiecare data.De consumat ulei nu se pune problema.De fum albastru,daca ar fi fost mi-ar fi spus unul dintre forumisti,atunci cand mergeam spre poiana ca a stat o bucata de drum in spatele meu.Am avut si eu un Golf 5 Gti cipuit,si totusi nu facea asa urat.Poate pt. ca era benzina,habar nu am,dar zgomotul pe care il face asta nu este deloc normal.
De bec,ce pot spune ,merge cand dau pe on si apoi dupa ce o pornesc ori merge ori nu merge ,asa face de fiecare data din cauza asta spuneam eu ca s-ar putea sa fie de la o mufa.
Mi se pare normal sa se mai strice una alta dar nu toate odata cum se intampla la mine.Parca vad ca peste 2-3 zile se mai strica ceva.
kataleen07
Invatacel
 
Posts: 52
Joined: 27 Sep 2010, 20:41
Location: Ploiesti\Brasov

Re: Saab 9-3 Vector Hrisch

Postby tony » 06 Nov 2010, 09:18

Nu esti singurul care pateste asa :D . La mina dupa ce m-a lasat pompa de benzina, m-a lasat si bateria.
Nu dispera. se poate intampla oricui. Cum a zis si "ESS" nu umbla la turbina. Si eu am avut la un moment dat impresia ca mi se duce turbina, ca scosese un fum albastrui, dupa care n-am mai observat nimic. Mi s-a zis ca probabil au fost vapori de ulei pe intercooler si a dat afara ce era pe acolo :roll:
Tips:
1. nu forta niciodata turbina cat timp motorul este rece si nu a ajuns in temperatura optima. Adica nu -ii da talpi imediat ce ai pornit.
2. Daca ai forjat nitzel masina, nu opri motorul imediat. Lasa-l sa mai mearga 2 minute la ralanti sa se "raceasca" turbina.
3.Dimineata la prima pornire, ai rabdare 1 min si nu pleca imediat ce i-ai dat cheie.
Sunt sfaturi de a proteja oarecum turbina.
Sigur ca nu ai nici o vina daca cel dinaintea ta nu a folosit masian corespunzator sau e "carkiller" :D
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Re: Saab 9-3 Vector Hrisch

Postby kataleen07 » 06 Nov 2010, 16:15

Am fost din nou in service,mi-am schimbat rulmentul si bielele.S-au uitat si la turbina,si au spus ca a corodat un surub si ca pierde presiune.Am dat comanda de surub :)),garnitura si prezoane toate astea pt turbina.Sa vedem saptamana viitoare cat ma mai costa toate astea si sper sa nu mai fluiere asa.
kataleen07
Invatacel
 
Posts: 52
Joined: 27 Sep 2010, 20:41
Location: Ploiesti\Brasov

Re: Saab 9-3 Vector Hrisch

Postby tony » 06 Nov 2010, 19:30

Mai Catalin, tu n-ai ce face? Unde te-ai dus la service? Ti-au dat jos turbina si au vazut ca e corodat un surub, ca trebuie garnitura si prezoane????? Da un telefon (0722459234)si o rezolvam aici in Brasov. Nu du masina oriunde. Parerea mea :roll:
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Re: Saab 9-3 Vector Hrisch

Postby kataleen07 » 07 Nov 2010, 10:49

Tocmai nu o duc oriunde,o duc in service-ul firmei de unde am luat-o.Da au dat turbina jos ca mi-au tinut masina o zi intreaga si mi-au spus de surub si toate cele.Daca nici data viitoare nu o rezolv,nu mai calc pe la ei prin service.
kataleen07
Invatacel
 
Posts: 52
Joined: 27 Sep 2010, 20:41
Location: Ploiesti\Brasov

Re: Saab 9-3 Vector Hrisch

Postby tony » 07 Nov 2010, 16:18

Banuiesc ca ai si platit pentru constatare. Si cu siguranta vei plati iar la inlocuirea elementelor care ar fi defecte. Se putea sa platesti doar o data, asa ca mai intreaba. Tocmai acesta e spiritul forumului: sa ne ajutam cum si cu ce putem. Parerea mea :roll:
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Re: Saab 9-3 Vector Hrisch

Postby ALXege » 07 Nov 2010, 20:29

Nu am fost atent cati km are masina, dar daca se apropie de 100k (sau are peste) si tot ai dat jos turbina, iti recomand sa o desfaci si sa cureti geometria variabila. La mine era aproape gripata! Iar ulei in ea poti sa gasesti si daca un anume epurator nu-si face treaba, deci nici macar atunci sa nu disperi! In rest, turbina asta este foarte rezistenta, cam greu sa o strici (poate doar cu un soft complet aiurea).
'03 Saab 9-3SS Aero
User avatar
ALXege
Senior
 
Posts: 105
Joined: 05 Dec 2009, 18:16
Location: Bucuresti

Re: Saab 9-3 Vector Hrisch

Postby kataleen07 » 11 Nov 2010, 13:44

Intrebare:Ce intesnitate au becurile cu xenon de pe saaburile voastre?trebuie sa imi cumpar un bec si nu stiu de care.Ma gandeam sa cumpar 2 sa nu ma trezesc ca unul bate mai bine si unul mai slab.
kataleen07
Invatacel
 
Posts: 52
Joined: 27 Sep 2010, 20:41
Location: Ploiesti\Brasov

Re: Saab 9-3 Vector Hrisch

Postby mtudorascu » 11 Nov 2010, 16:06

Subscriu la ultima idee.
Si eu cand mi s-a ars ultima ora becul am cumparat 2 noi si le-am schimbat pe amandoua.
Nu stiu sa iti raspund la intrebarea cu intensitatea pentru ca eu nu am xenon dar la ideea cu schimbatul ambelor subscriu... :D
SAAB 9-3 VECTOR 1.9 TID
Ford Mondeo Mk3 Tournier 2.0 TDCI
Ford KA 1.3
User avatar
mtudorascu
Senior
 
Posts: 240
Joined: 27 Oct 2008, 18:42
Location: Bucuresti

Re: Saab 9-3 Vector Hrisch

Postby tony » 11 Nov 2010, 16:20

De regula instalatiile de xenon sunt de 35W. Cele de 55 W sun mai rare. Becul xenox are valor in Kelvin. De aceea difera culoarea luminii emise. Cel mai bine ar fi sa iei becuri cu valoarea de 5000 K.
Uite aici si solutia. Baiatul e serios, nu e scump si se pricepe. O spun din proprie experienta

http://bixenon.ro/index1.html
Bafta
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Re: Saab 9-3 Vector Hrisch

Postby csb » 12 Nov 2010, 16:24

Da Tony, il cunosc si eu pe Claudiu de la bixenon, am fost colegi candva... e OK ;)
kataleen, eu zic sa te duci la Claudiu ca sa-ti vada instalatia si sa-ti recomande solutia optima (sau solutiile)

Din cate stiu cand se arde un bec e recomandat sa le schimbi pe amandoua ca oricum au durata de viata la fel si va urma si celalalt. Eu am patit asa (nu cu xenon) ca am schimbat becul din stanga si la 3 sapt s-a ars si cel din dreapta :!: , ceea ce m-a convins ca becurile se iau pereche :idea: :idea: .

Bafta :wink:
SAAB 93 VECTOR, 2007, 1.9 TiD 150cp, Nocturne Blue
SUZUKI SX4 1.6 GS 4WD, 2010, 120cp, Silky Silver
User avatar
csb
Saabist
 
Posts: 726
Joined: 10 Jan 2010, 19:50
Location: Brasov

Re: Saab 9-3 Vector Hrisch

Postby Mihai » 13 Nov 2010, 14:03

Alea de fabrica au 4300K.
9-3 SS Aero 250 cp by EDS MotorSport
User avatar
Mihai
Master
 
Posts: 358
Joined: 12 Apr 2009, 13:52
Location: Bucuresti

Re: Saab 9-3 Vector Hrisch

Postby kataleen07 » 24 Nov 2010, 19:58

La Saab-ul meu continua surprizlele "placute".In seara asta cand mergeam spre facultate mi se face bordul pom de craciun.Imi afiseaza pe sid abs malfunction contcat service,apoi la 2 secunde traction control failure,contact service.Dupa ce am repornit masina nu a mai aparut nimic.
kataleen07
Invatacel
 
Posts: 52
Joined: 27 Sep 2010, 20:41
Location: Ploiesti\Brasov

Re: Saab 9-3 Vector Hrisch

Postby mtudorascu » 24 Nov 2010, 21:13

Asta e bateria.....am mai patit/au mai patit si altii.
Verifica daca poti voltajul si faptul ca alternatorul incarca.
Stiu....masina asta pare ca ar consuma mai mult curent decat combustibil.
Nu iti face griji, la 9-3 electronica este buna spre foarte buna.
SAAB 9-3 VECTOR 1.9 TID
Ford Mondeo Mk3 Tournier 2.0 TDCI
Ford KA 1.3
User avatar
mtudorascu
Senior
 
Posts: 240
Joined: 27 Oct 2008, 18:42
Location: Bucuresti

Re: Saab 9-3 Vector Hrisch

Postby cristian_93 » 24 Nov 2010, 21:44

Subscriu... Mi s-a intamplat si mie la fel. Baterie noua.
9-3 Aero SS
User avatar
cristian_93
Saabist
 
Posts: 778
Joined: 04 Mar 2009, 16:38
Location: Bucuresti

PreviousNext

Return to My SAAB

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests