A venit vremea sa arat tuturor masina la care lucrez de 18 luni si-mi lipseste un colt de bara fata pe dreapta ca sa-l termin! Nu are rost sa va spun cum am gasit masina asta stata intr-un vechi depozit al unei vechi fabrici de tigarete din timisoara! A stat acolo 10 ani ...nu mai avea multe! Am adus-o pe trailer direct la mecanic si am desfacut-o bucati; am schimbat amortizoarele fata, discurile de frana, placutele, bieletele si un pivot; am refacut frana de mana si am schimbat pompa de servo ABS pe care am gasito la un prieten in Botosani impreuna cu multe alte piese de care mai aveam nevoie. Daca cumparam pompa noua m-ar fi dus aproape 3000 de euro deoarece acelasi cod de servo ABS, marca ATE, corespundea lui Ferrari 348, Lamborghini Diablo...; motorul a trebuit desfacut si curatat deoarece uleiul vechi de 10-12 ani se transformase in noroi; turbina este cu racire pe ulei si apa deci...a trebuit rectificata si curatata; electrica a stat bine dar tot a trebuit umblat si pe acolo; aerul conditionat FUNCTIONEAZA! Am reparat trapa si am instalat antena noua telescopica, alarma noua Viper. Pentru ca demarorul nu functiona (si nici nu am gasit)am instalat un sistem similar cu cel intalnit pe noul 9-5 cu pornire la buton intre scaune! Interior nou, inclusiv plafon si portbagaj dar am pastrat tapiteria originala si am recuperat pielea in proportie de 99%. Jenti noi de 9000 Aero vopsite in contrast cu masina.
Acum, functional 100%, merge perfect, asa cum un SAAB 900 turbo 2.0 16v de 175 de cai ar trebui sa se simta! Am mers cu el la spalatorie si se bateau intre ei care sa o spele; oriunde o parchez o gasesc la intoarcere cu cel putin 2-3 barbati admirand 900le si cum deschid usa sar cu intrebarile despre ea, ce an este, ba ca seamana cu porschele vechi, dar cati cai are, in cat timp face suta...!
Eu zic inca ceva: daca cauti sa fii exclusivist, nu poti sa dai gres cu o astfel de masina!
Privitio doar si indrazniti sa-mi spuneti ca nu am dreptate! Este superba!