pentru mine cei cinci ani de Saab au insemnat si o diploma de ucenic mecanic, in afara de 350Nm.
Am inceput cu throttle body, MAS, apoi amortizoare, planetare, mecanica, cutie viteza (si multe altele). Ajutat de multe sfaturi, discutii cu prieteni sau cunoscuti si de manuale de service, plus cheie dinamometrica, vara asta am fost nevoit sa repar motorul.
Motivul: am mers mult cu DI-ul stricat, s-a spart un piston, am gasit si bloculbenzinarul zgariat de o bucata dintr-un segment. Bloc bucsat la Strungaria Baneasa (profesionisti), trei pistoane inlocuite, toti segmentii si cuzinetii, si motorul functioneaza din nou (1500km).
Am facut approx 100.000 km de la ultima reparatie (2007), nu e prima data cand este demontat. Atunci a fost sorb-ul infundat => ungere proasta, in load s-a stricat o biela, arborele, si blocul motor.
Deja am scris destul de mult, iata poze cu reparatia poate sunteti curiosi cum este B205 in interior: http://www.swooms.com/saab/b205