Dark Angel - 900 Turbo N.G.

Prezinta SAAB-ul pe care il conduci

Dark Angel - 900 Turbo N.G.

Postby cristiansen09 » 22 Jan 2011, 15:28

Salut! De ceva timp mi am dorit o masina puternica, Turbo si dotata.
Ca fost posesor de 9.5 aero, mi a ramas gandul la acea marca si ma gandeam ca pana la urma voi gasi o astfel de masina la un pret foarte bun, stiut fiind faptul ca au o valoare de revanzare mica comparativ cu ceea ce ofera.
In urma cu ceva timp (parca prin noiembrie) am gasit pe acest forum un anunt care mi a atras atentia - pretul in primul rand mi s-a parut mai mult decat ok. Am contactat persoana care o vindea si m am dus sa o vad la Iasi. Mi se comunicase faptul ca exteriorul nu este grozav, ca necesita mici retusuri la caroserie, cum ar fi: capota si aripa stanga fata matuite, aceeasi aripa usor infundata in partea de jos (langa aparatoarea de noroi) si semnalizarea fata pe aceeasi parte sparta (bucatele lipsa), iar interiorul ar avea o problema la bancheta spate care este descusuta pe cusatura si lipsa butonaselor care actionau claxonul. Din punct de vedere tehnic masina este ok, in afara de cutia de viteze care nu intra in marsarier. Am zis ca este in regula si toate aceste probleme vor fi remediate in timp. Interiorul la prima vedere nu mi a placut din cauza mochetei foarte murdare care arata foarte ciudat. I am spus domnului care vindea masina ca o iau doar daca accepta sa mergem la spalatorie sa i spalam mocheta, iar apoi daca este ok, o iau. Masina a fost spalata la interior si a iesit destul de bine. Nefiiind 100% hotarat sa o iau, am plecat fara masina. Ulterior mi a parut rau ca nu am luat o tinand cont de faptul ca, neinscrisa, este in jur de 1000 - 1200 euro.
Dupa mai multe telefoane date proprietarului, pe 04.12. am plecat la Iasi, am luat o si am adus o acasa.
Masina merge ok, dar mi se pare ca ii bate planetara stanga si franele sunt haioase. Nu are zgomete la denivelari, este stabila si confortabila.
Masina este din 1994, inmatriculata anul trecut cand a fost adusa din Italia (calculatorul de bord da mesaje in italiana), are un motor de 2000 cm si 185 cp. Ca si dotari, multe pentru varsta ei, dar normale pentru o astfel de marca, amintesc: abs, 2 airbag uri frontale, piele neagra, 4 geamuri electrice si oglinzi electrice cu incalzire, climatronic functional, calculator de bord, jante de aliaj pe 16 originale Saab, inchidere si radio casetofon, care, din pacate, nu este cel original.
cristiansen09
Master
 
Posts: 258
Joined: 16 Dec 2008, 19:06
Location: Bucuresti

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

Postby bullet » 22 Jan 2011, 20:14

This thread is worthless without pics :mrgreen:

Pt schimbarea limbii incearca ce a facut tipu' asta:

http://saabcentral.com/forums/showthread.php?t=21998
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

Postby cristiansen09 » 22 Jan 2011, 21:05

Da, multumesc Bullet :D
Intre timp am citit in cartea tehnica (care se afla in masina) cum se schimba limba si am rezolvat o. Cele 2 taste clear si info apasate simultan cateva secunde si intra intr un meniu de unde selectezi limba.
Acum imi arata test brake lights (se refera la stopul central de frana cel de pe hayon).
Din pacate nu pot posta fotografii imi apare acest mesaj - Sorry, the board attachment quota has been reached. Stie cineva cum trebuie sa procedez pentru a posta fotografii?
Si inca ceva mai apare, dar nu mereu un mesaj cu feel coolant - se refera la antigel cumva pt ca m am uitat si nivelul este ok.
Multumesc.
cristiansen09
Master
 
Posts: 258
Joined: 16 Dec 2008, 19:06
Location: Bucuresti

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

Postby bullet » 23 Jan 2011, 13:52

Test brake lights imi apare si mie de fiecare data cand pun contactul. Calci frana, si daca totul e ok, dispare mesajul. (daca nu dispare cel mai probabil ai un contact imperfect la al treilea stop de frana unde ajunge umezeala si oxideaza contactele, cel putin eu am avut problema asta si s-a rezolvat foarte simplu)

Coolant level low, inseamna ca nu ai destul agent de racire sau e bulit senzorul.

Mai poti primi, Washer level low - lichid spritiera pe gata, Time for service sau cum am eu acuma Front light failure din cauza unui bec ars pe faza scurta pe care nu stiu cu ce sa-l inlocuiesc. A auzit/folosit careva Osram Nightbreaker ? Sunt mai bune ca Philips? Pana acum m-am folosit 2 ani de niste Power2 Night care au fost ok. Pana ieri.
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

Postby tony » 23 Jan 2011, 16:51

Da Dorine. Eu am avut Nightbreaker. Mult mai bune decat Philips. Costa cam 100 de lei setul, fata de 180 philips. Imi luasem philips de la Augsburg, cu garanti 2 ani. 4becuri am schimbat ca se tot ardeau. Osram nu mi s-a ars. De cand am xenox am mutat Osram pe faza lunga. Parerea mea, ia Osram. :wink:
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

Postby cristiansen09 » 23 Jan 2011, 17:37

Eu cred ca ar fi mai bun un kit xenon aftermarket de 6000 k. Eu intentionez sa imi pun un kit h4 bixenon care costa undeva la 230 de lei fara montaj.
Pe Megane am doar pe faza scurta xenon, sunt no name, dar sunt foarte multumit de el. Le am de 3 ani si functioneaza ca in prima zi.
Stopul central de frana nu imi functioneaza, dar cand se va incalzi il voi rezolva.
Legat de problema mea cu fotografiile cum le pot descarca pe topic?
Multumesc.
cristiansen09
Master
 
Posts: 258
Joined: 16 Dec 2008, 19:06
Location: Bucuresti

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

Postby bullet » 23 Jan 2011, 18:27

Edy trebuie sa rezolve problema cu upload-ul.
Legat de montarea de xenon aftermarket eu sunt cu totul si cu totul impotriva acestei practici desi vad ca tot mai multi isi pun. O sa ajungem de nu o sa mai putem circula noaptea in siguranta si fara sa ajungem la destinatie cu ochii cat cepele de la atatea xenoane.
In cazul de fata, tu ca si mine, ai sticla la far din aia blurata sau cum dracu ii spune, deci nu clara si nici lupa. Deci iti inchipui cum se va dispersa fasciculul luminos.
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

Postby cristiansen09 » 23 Jan 2011, 20:09

De acord cu tine, dar becuri am tot incercat si mi se pare ca nu au suficienta putere oricat de scumpe ar fi. Am incercat Osram bluevision, dar tot nu se compara cu xenon ul. Ca idee la Megane am lupe in faruri si este ok modul in care este distribuita lumina pe sosea.
Problema franelor a fost rezolvata (i am inlocuit pompa centrala de frana). Cei din service mi au spus ca trebuiesc schimbate si placutele de frana pe spate.
Mi se pare ca este o problema la amortizorul dreapta fata (dupa ce dau intr o groapa sau ceva adanc masina balanseaza destul de mult). Le voi schimba pereche si as fi tentat sa i pun arcuri si suspensii sport.
Aveti idee de unde pot lua un kit (arcuri si amortizoare) la un pret ok?
cristiansen09
Master
 
Posts: 258
Joined: 16 Dec 2008, 19:06
Location: Bucuresti

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

Postby bullet » 23 Jan 2011, 20:20

cristiansen09 wrote:Aveti idee de unde pot lua un kit (arcuri si amortizoare) la un pret ok?



+1

Later edit: Am comandat Osram cu 80 de lei setul de H4 cum am eu nevoie. Abia astept sa le pun :mrgreen:
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

Postby cristiansen09 » 28 Jan 2011, 18:46

Nu ma ajuta si pe mine cineva pentru a putea transfera fotografii in acest post?
Masina merge foarte bine, trage super, am rezolvat si problema franelor. Cand se va incalzi ii voi da un polish sa vad daca se poate remedia (si salva fara vopsire) capota fata si aripa stanga.
Bullet: mi a promis cineva de pe 4 tun ca imi va da adresa unei firme pentru a rezolva problema suspensiilor. :)
cristiansen09
Master
 
Posts: 258
Joined: 16 Dec 2008, 19:06
Location: Bucuresti

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

Postby tony » 28 Jan 2011, 19:56

Redimensioneaza-le sa nu depaseasca 1mb.
Image
User avatar
tony
Saabist adevarat
 
Posts: 1102
Joined: 19 Aug 2008, 08:18
Location: brasov

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

Postby cristiansen09 » 28 Jan 2011, 20:09

Multumesc, Tony
Am gasit cateva fotografii care corespund criteriilor.
900 1.jpg
900 2.jpg
900 3.jpg
900 4.jpg
Imag256.jpg
Imag255.jpg
Imag254.jpg
Imag178.jpg
Imag187.jpg
cristiansen09
Master
 
Posts: 258
Joined: 16 Dec 2008, 19:06
Location: Bucuresti

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

Postby adi_saba » 28 Jan 2011, 21:52

faina masinuta! sa ai noroc la ea . Ma bucur ca ai rezolvat problemele ce le avea :wink:
SAAB 93 2.0T Aero satge 3 Nordic 275hp
ex :Saab 9-3 1.8T stage 2 Nordic 235hp/360nm
adi_saba
Saabist
 
Posts: 514
Joined: 10 Oct 2008, 20:14
Location: Sighetu Marmatiei

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

Postby Edy » 29 Jan 2011, 09:28

Tot ce-ti mai trebuie acumeste sa vii cu ea la intalniri!
SAAB 9-5 AERO, 2004, 2.3T 250cp, negru
SAAB 9-3 AERO, 2007, 2.8T Hirsch 275cp, negru
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2001, 2.0T 205 CP, negru
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1987, 2.0i, 116 cp, verde
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2564
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

Postby cristiansen09 » 29 Jan 2011, 10:07

Multumesc, baieti.
As fi venit la intalnirea aceasta (5/6 februarie la Brasov) dar din pacate mai am de lucru la ea, partea de interior (plafonul ma streseaza pt ca arata urat si vreau sa merg la un tapiter sa l rezolv si scaunele care arata ciudat si pe care, cand se va incalzi le voi vopsi, retapita, schimba).
La vara, promit, voi veni la intalnire. Pana atunci poate am putea organiza si in capitala, macar o data la 2-3 saptamani astfel de reuniuni, nu stiu ceva de genul. Astfel mai putem discuta despre pasiunea noastra comuna - Saab.
cristiansen09
Master
 
Posts: 258
Joined: 16 Dec 2008, 19:06
Location: Bucuresti

Next

Return to My SAAB

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests