Dark Angel - 900 Turbo N.G.

Prezinta SAAB-ul pe care il conduci

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

Postby cristiansen09 » 02 Feb 2011, 20:56

S-a achizitionat inca una pentru piese...
Fotografii in week end, pe lumina. :)
Attachments
Imagine0200.jpg
Imagine0199.jpg
cristiansen09
Master
 
Posts: 314
Joined: 16 Dec 2008, 19:06
Location: Bucuresti

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

Postby adi_saba » 02 Feb 2011, 21:23

cat, cat ? :mrgreen:
SAAB 93 2.0T Aero satge 3 Nordic 275hp
ex :Saab 9-3 1.8T stage 2 Nordic 235hp/360nm
adi_saba
Saabist
 
Posts: 514
Joined: 10 Oct 2008, 20:14
Location: Sighetu Marmatiei

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

Postby Edy » 03 Feb 2011, 09:18

Bravo, treaba buna! O sa ai tot ce-ti trebuie la discretie!
SAAB 9-5 AERO sedan, 2003, 2.3T 250cp, negru
SAAB 9-5 Vector Kombi, 1.9 TiD 150 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, negru
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru x 2
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1987, 2.0i, 116 cp, verde
+ inca cateva!
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2587
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

Postby cristiansen09 » 10 Feb 2011, 21:18

Asa este! Masina fiind intreaga pot lua orice de la ea.
Vreau sa i pun suspensie sport si am inteles ca se potrivesc suspensiile de Vectra A si Calibra.
cristiansen09
Master
 
Posts: 314
Joined: 16 Dec 2008, 19:06
Location: Bucuresti

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

Postby lucian » 12 Feb 2011, 01:57

cristiansen09 wrote:Asa este! Masina fiind intreaga pot lua orice de la ea.
Vreau sa i pun suspensie sport si am inteles ca se potrivesc suspensiile de Vectra A si Calibra.

negative
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

Postby cristiansen09 » 12 Feb 2011, 16:53

User ul John doe din Cj mi a spus ca el are pe coupe ul lui suspensii de Calibra, de aici si ideea mea. De asemenea spunea ca se potrivesc si de Vectra A care este la fel, la articulatii, bucsi, bascule....
cristiansen09
Master
 
Posts: 314
Joined: 16 Dec 2008, 19:06
Location: Bucuresti

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

Postby alfis01 » 13 Feb 2011, 11:35

Frumoasa masina,sa o stapinesti sanatos. Amortizoare incearca la www.bilstein.ro/. Eu am luat asta toamna pt.a mea cu 220 ron/buc pt spate si pt. fata sunt 440 ron/buc. Poate au si sport, incearca si da un search si vezi ce au. Despre lumini am aceasi parere ca si Dorin, daca pui xenon aftermarket nu ai lupa la sticla si o sa-i afectezi grav pe ceilalti. Eu asi interzice prin lege astfel de modificari. Parerea mea :mrgreen:
Succes si drumuri fara gropi :twisted:
SAAB 9-5 LINEAR,2001,2.0t, 150hp,Black
alfis01
Junior
 
Posts: 41
Joined: 19 Jul 2010, 07:18
Location: Sibiu

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

Postby cristiansen09 » 13 Feb 2011, 16:45

Multumesc de urari.
O sa vad cum fac cu amortizoarele, iar in ceea ce priveste kitul xenon, nu stiu, poate ii pun lupe si geam clar ca sa nu mai deranjez participantii la trafic (este doar o idee care nu stiu daca se va materializa).
cristiansen09
Master
 
Posts: 314
Joined: 16 Dec 2008, 19:06
Location: Bucuresti

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

Postby lucian » 14 Feb 2011, 19:22

decat lupe si geam clar, mai bine ranforsari sa mai elimini din flexarile caroseriei ;)
Nu de alta, dar daca iti fuge de sub tine intr-un pom, o sa se intample nu pentru ca n-ai xenoane...
Raducumucu stie ce vorbesc!
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

Postby cristiansen09 » 14 Feb 2011, 21:50

De acord, dar daca nu vezi pe unde mergi? La cealalta masina am xenon, iar diferenta este enorma.
In alta ordine de idei, ce ar presupune aceste ramforsari, ma refer la costuri pentru ca fondurile sunt limitate.
Multumesc.
cristiansen09
Master
 
Posts: 314
Joined: 16 Dec 2008, 19:06
Location: Bucuresti

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

Postby andybumbu » 15 Feb 2011, 00:44

are dreptate Lucian, romanii investesc in stickere tribale, xenoane, folii, subwofere bla,bla, iar de safety nu au auzit :!: , cauciucuri lubenite, suspensii zob, directii idem, respect deloc :evil:
-ramforsari-rigidizari=niste bare intre telescoapele fata- spate sus, iar jos alte bari de stabilizare
subcadre la puntea fata- spate, alta suspensie, mai sport, gume cu un talon mai sport, bucse
sport, un mini rollbar in dreptul montantiilor b, zic si eu
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3341
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

Postby mrq » 16 Feb 2011, 02:25

viewtopic.php?f=40&t=1427

Foloseste cu incredere !

Totusi daca imi permiti,mai bine incepi la de la exterior spre interior.

Pentru exterior recomandarea mea este TOP LINE,sunt mai scumpi ca "your avarage paintshop" insa...baietii stiu ce inseamna cod de culoare SAAB .

Succes si sa ai parte de ea asa cum trebuie !
User avatar
mrq
Master
 
Posts: 329
Joined: 16 Nov 2010, 14:00

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

Postby lucian » 16 Feb 2011, 10:19

cristiansen09 wrote:De acord, dar daca nu vezi pe unde mergi? La cealalta masina am xenon, iar diferenta este enorma.
In alta ordine de idei, ce ar presupune aceste ramforsari, ma refer la costuri pentru ca fondurile sunt limitate.
Multumesc.

PM pentru detalii...orice lucrare la masina ar trebui sa fie in urmatoarea ordine (parerea mea:
- stabilitate + control;
- putere + economicitate/eficienta;
- exterior
si abia la sfarsitul sfarsitului
- interior.

De ce ordinea asta? E logic, dupa mine, iar sa faci interiorul si apoi sa vopsesti masina pe exterior, e cam aiurea :mrgreen:
Bugetul pentru o stabilitate si un control BUN e de la 1.000 si chiar pana la 4.000 EURO, unde minim e ranforsarea de baza iar maxim include si frane BBK (franele de 900NG si 9-3OG sunt cam fleashca pentru turbo).
Oricum, spre deosebire de tuning-ul la motor, imbunatatirile de stabilitate si control se pot face gradual si independent (doar costurile cu manopera ar putea creste un pic, pentru ca nu se fac toate lucrarile odata).
In rest, numai de bine si tineti SAAB-ul pe carosabil si in siguranta!
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

Postby cristiansen09 » 16 Feb 2011, 18:13

Sunt de acord cu ceea ce spuneti voi, iar eu vad lucrurile astfel:
1. mecanica (se apropie si termenul pentru itp) - amortizoare (pt ca balanseaza destul de tare), alte arcuri, placutele pe spate trebuiesc schimbate
2. exterior (indreptata tabla pe unde este atinsa si usor infundata - aripi fata stanga si dreapta, usa spate dreapta, bara fata trebuie inlocuita sau reparata in cazul in care se poate)
Fondurile pe care le am la dispozitie pentru a aranja masinuta sunt limitate, iar pana acum am schimbat cutia de viteze, planetara dreapta, toba de esapament, semnalul stanga, am luat si contactul dar inca nu am reusit sa l schimb, pompa de frana, placute frana fata...
Prioritatea nr. 1 pentru mine - schimbarea suspensiei si trecerea ITP ului.
Lucian - din pacate nu mi pot permite o investitie de genul celei sugerate de tine. :(
cristiansen09
Master
 
Posts: 314
Joined: 16 Dec 2008, 19:06
Location: Bucuresti

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

Postby lucian » 16 Feb 2011, 18:21

cristiansen09 wrote:Sunt de acord cu ceea ce spuneti voi, iar eu vad lucrurile astfel:
1. mecanica (se apropie si termenul pentru itp) - amortizoare (pt ca balanseaza destul de tare), alte arcuri, placutele pe spate trebuiesc schimbate
2. exterior (indreptata tabla pe unde este atinsa si usor infundata - aripi fata stanga si dreapta, usa spate dreapta, bara fata trebuie inlocuita sau reparata in cazul in care se poate)
Fondurile pe care le am la dispozitie pentru a aranja masinuta sunt limitate, iar pana acum am schimbat cutia de viteze, planetara dreapta, toba de esapament, semnalul stanga, am luat si contactul dar inca nu am reusit sa l schimb, pompa de frana, placute frana fata...
Prioritatea nr. 1 pentru mine - schimbarea suspensiei si trecerea ITP ului.
Lucian - din pacate nu mi pot permite o investitie de genul celei sugerate de tine. :(

eu am zis doar cat ar fi toate la un loc, vezi ca scrisesem ceva de un grup-buy pentru ranforsari.
500 de Euro ar fi pachetul complet, doar ca macar inca trei oameni cu 9-3OG sa mai fie, pe langa tine si Edy.
Cat ai dat pe esapament?
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

PreviousNext

Return to My SAAB

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests