Page 2 of 4

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

PostPosted: 02 Feb 2011, 20:56
by cristiansen09
S-a achizitionat inca una pentru piese...
Fotografii in week end, pe lumina. :)

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

PostPosted: 02 Feb 2011, 21:23
by adi_saba
cat, cat ? :mrgreen:

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

PostPosted: 03 Feb 2011, 09:18
by Edy
Bravo, treaba buna! O sa ai tot ce-ti trebuie la discretie!

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

PostPosted: 10 Feb 2011, 21:18
by cristiansen09
Asa este! Masina fiind intreaga pot lua orice de la ea.
Vreau sa i pun suspensie sport si am inteles ca se potrivesc suspensiile de Vectra A si Calibra.

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

PostPosted: 12 Feb 2011, 01:57
by lucian
cristiansen09 wrote:Asa este! Masina fiind intreaga pot lua orice de la ea.
Vreau sa i pun suspensie sport si am inteles ca se potrivesc suspensiile de Vectra A si Calibra.

negative

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

PostPosted: 12 Feb 2011, 16:53
by cristiansen09
User ul John doe din Cj mi a spus ca el are pe coupe ul lui suspensii de Calibra, de aici si ideea mea. De asemenea spunea ca se potrivesc si de Vectra A care este la fel, la articulatii, bucsi, bascule....

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

PostPosted: 13 Feb 2011, 11:35
by alfis01
Frumoasa masina,sa o stapinesti sanatos. Amortizoare incearca la www.bilstein.ro/. Eu am luat asta toamna pt.a mea cu 220 ron/buc pt spate si pt. fata sunt 440 ron/buc. Poate au si sport, incearca si da un search si vezi ce au. Despre lumini am aceasi parere ca si Dorin, daca pui xenon aftermarket nu ai lupa la sticla si o sa-i afectezi grav pe ceilalti. Eu asi interzice prin lege astfel de modificari. Parerea mea :mrgreen:
Succes si drumuri fara gropi :twisted:

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

PostPosted: 13 Feb 2011, 16:45
by cristiansen09
Multumesc de urari.
O sa vad cum fac cu amortizoarele, iar in ceea ce priveste kitul xenon, nu stiu, poate ii pun lupe si geam clar ca sa nu mai deranjez participantii la trafic (este doar o idee care nu stiu daca se va materializa).

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

PostPosted: 14 Feb 2011, 19:22
by lucian
decat lupe si geam clar, mai bine ranforsari sa mai elimini din flexarile caroseriei ;)
Nu de alta, dar daca iti fuge de sub tine intr-un pom, o sa se intample nu pentru ca n-ai xenoane...
Raducumucu stie ce vorbesc!

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

PostPosted: 14 Feb 2011, 21:50
by cristiansen09
De acord, dar daca nu vezi pe unde mergi? La cealalta masina am xenon, iar diferenta este enorma.
In alta ordine de idei, ce ar presupune aceste ramforsari, ma refer la costuri pentru ca fondurile sunt limitate.
Multumesc.

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

PostPosted: 15 Feb 2011, 00:44
by andybumbu
are dreptate Lucian, romanii investesc in stickere tribale, xenoane, folii, subwofere bla,bla, iar de safety nu au auzit :!: , cauciucuri lubenite, suspensii zob, directii idem, respect deloc :evil:
-ramforsari-rigidizari=niste bare intre telescoapele fata- spate sus, iar jos alte bari de stabilizare
subcadre la puntea fata- spate, alta suspensie, mai sport, gume cu un talon mai sport, bucse
sport, un mini rollbar in dreptul montantiilor b, zic si eu

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

PostPosted: 16 Feb 2011, 02:25
by mrq
viewtopic.php?f=40&t=1427

Foloseste cu incredere !

Totusi daca imi permiti,mai bine incepi la de la exterior spre interior.

Pentru exterior recomandarea mea este TOP LINE,sunt mai scumpi ca "your avarage paintshop" insa...baietii stiu ce inseamna cod de culoare SAAB .

Succes si sa ai parte de ea asa cum trebuie !

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

PostPosted: 16 Feb 2011, 10:19
by lucian
cristiansen09 wrote:De acord, dar daca nu vezi pe unde mergi? La cealalta masina am xenon, iar diferenta este enorma.
In alta ordine de idei, ce ar presupune aceste ramforsari, ma refer la costuri pentru ca fondurile sunt limitate.
Multumesc.

PM pentru detalii...orice lucrare la masina ar trebui sa fie in urmatoarea ordine (parerea mea:
- stabilitate + control;
- putere + economicitate/eficienta;
- exterior
si abia la sfarsitul sfarsitului
- interior.

De ce ordinea asta? E logic, dupa mine, iar sa faci interiorul si apoi sa vopsesti masina pe exterior, e cam aiurea :mrgreen:
Bugetul pentru o stabilitate si un control BUN e de la 1.000 si chiar pana la 4.000 EURO, unde minim e ranforsarea de baza iar maxim include si frane BBK (franele de 900NG si 9-3OG sunt cam fleashca pentru turbo).
Oricum, spre deosebire de tuning-ul la motor, imbunatatirile de stabilitate si control se pot face gradual si independent (doar costurile cu manopera ar putea creste un pic, pentru ca nu se fac toate lucrarile odata).
In rest, numai de bine si tineti SAAB-ul pe carosabil si in siguranta!

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

PostPosted: 16 Feb 2011, 18:13
by cristiansen09
Sunt de acord cu ceea ce spuneti voi, iar eu vad lucrurile astfel:
1. mecanica (se apropie si termenul pentru itp) - amortizoare (pt ca balanseaza destul de tare), alte arcuri, placutele pe spate trebuiesc schimbate
2. exterior (indreptata tabla pe unde este atinsa si usor infundata - aripi fata stanga si dreapta, usa spate dreapta, bara fata trebuie inlocuita sau reparata in cazul in care se poate)
Fondurile pe care le am la dispozitie pentru a aranja masinuta sunt limitate, iar pana acum am schimbat cutia de viteze, planetara dreapta, toba de esapament, semnalul stanga, am luat si contactul dar inca nu am reusit sa l schimb, pompa de frana, placute frana fata...
Prioritatea nr. 1 pentru mine - schimbarea suspensiei si trecerea ITP ului.
Lucian - din pacate nu mi pot permite o investitie de genul celei sugerate de tine. :(

Re: Dark Angel - 900 Turbo N.G.

PostPosted: 16 Feb 2011, 18:21
by lucian
cristiansen09 wrote:Sunt de acord cu ceea ce spuneti voi, iar eu vad lucrurile astfel:
1. mecanica (se apropie si termenul pentru itp) - amortizoare (pt ca balanseaza destul de tare), alte arcuri, placutele pe spate trebuiesc schimbate
2. exterior (indreptata tabla pe unde este atinsa si usor infundata - aripi fata stanga si dreapta, usa spate dreapta, bara fata trebuie inlocuita sau reparata in cazul in care se poate)
Fondurile pe care le am la dispozitie pentru a aranja masinuta sunt limitate, iar pana acum am schimbat cutia de viteze, planetara dreapta, toba de esapament, semnalul stanga, am luat si contactul dar inca nu am reusit sa l schimb, pompa de frana, placute frana fata...
Prioritatea nr. 1 pentru mine - schimbarea suspensiei si trecerea ITP ului.
Lucian - din pacate nu mi pot permite o investitie de genul celei sugerate de tine. :(

eu am zis doar cat ar fi toate la un loc, vezi ca scrisesem ceva de un grup-buy pentru ranforsari.
500 de Euro ar fi pachetul complet, doar ca macar inca trei oameni cu 9-3OG sa mai fie, pe langa tine si Edy.
Cat ai dat pe esapament?