se pare ca beneficiezi de garantie pentru arcuri doar daca masina are vreo 2-3ani si revizia facuta doar la SAAB si foarte putini Km ....asta la noi in tara. Se aude un zgomot metalic la trecerile peste denivelari, daca nu e sarita bucata de arc rupta. Oricum, cert e ca volanul nu o sa stea drept si masina o sa traga intr-o parte. Insa cel mai simplu verifici - bagi mana deasupra rotii pe suportul de la amortizor unde e asezat arcul si o sa simti daca e rupta vreo bucata din el. De obicei se rupe o parte din spirala ce e asezata pe suportul de la amortizor. Sper sa nu ai "norocul" asta. Bafta
SAAB 93 2.0T Aero satge 3 Nordic 275hp ex :Saab 9-3 1.8T stage 2 Nordic 235hp/360nm
La mine au fost schimbate de fostul proprietar,pana s-o iau eu! Cred ca beneficiaza de garantie la autocobalcescu, dar era curios ce simptome are ca sa nu merg cu ele rupte daca s-o intampla vreodata
M-am gandit si eu la colantarea unor elemente de interior deoarece vopseaua aceea cauciucata este putin dusa. As opta pentru folie de aluminiu simpla (s-ar potrivi cu celelalte elemente de aluminiu din interior) sau in cel mai rau caz aluminiu carbon. Puteti sa-mi dati un sfat? Rezista in timp?
Doar a specificat omul ca s-a pus pe mesterit , are maini de aur, deci rezultatul e misto, dar pe zona de contact a manerului de usa nu cred ca va tine, in rest e interesanta schema cu folia, mai ales pe zone ferite, cum ar fi panourile de pe usa, acolo unde e aplicat profilul de lemn sau alu, pe manerul de usa as opta pt. piele de crocodil...asa ca e mai aderenta
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004 Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
la noi in Romanica trebuie piele de bivol sa reziste. Eu am facut colantarea, dar a trebuit sa dau jos manerele ca sa le pot mesteri. Aseara am pus si pe bandoul de la torpedou si arata foarte bine, o sa raevin cu poze P.S. Ma ajuta cineva cu un sfat? vreai sa dau jos plasticul de pe frana de mana ca sa il colantez, insa nu prea reusesc
SAAB 93 2.0T Aero satge 3 Nordic 275hp ex :Saab 9-3 1.8T stage 2 Nordic 235hp/360nm