ce inseamna sa nu casti ochii.
De 2 zile ma chinui sa-mi scot si sa scriu cd-ul pentru NAVI, chiar daca e pentru Europa de vest. In fine, l-am scos, l-am scris, cobor la masina, deschid portbagajul sa bag CD-ul in unitate, apas butonul EJECT cand ... din unitate iasa CD-ul original.
. Sa-mi dau 2 pumni in cap, m-am chinuit degeaba, am scris 3 DVD-uri DL cu softul (la diferite viteze mici de scriere) si cand colo nu aveam nevoie.
Am vazut nu mai stiu unde, aici sau pe alte forum-uri SAAB niste chestii gen tips&tricks despre tot felul de functii si optiuni programabile. Are cineva informatii despre aceste functii? As fi curios (inca sunt in perioada de cunoastere a masinii).
Ce stiti despre montarea manetei cu pilot automat (cea cu semnalizarile)? Am citit undeva ca sistemul ar fi plug&play, montezi maneta si activezi functia cu testerul. E adevarat?
Ce va urma la masina:
- pilot automat (daca functioneaza plug&play) - am nevoie de el ca de apa
- jante de aluminiu pentru cauciucurile de iarna (16'' cred) + cauciucuri
- folie neagra spate, semitransparenta pe fata
- schimbat parbriz (are o crapatura in partea pasagerului)
- retusuri la vopsea (de pe chederul lunetei spate s-a dus alocuri vopseaua si arata ca dracu, o mica portiune din pragul de la sofer are lacul exfoliat, mici zgarieturi superficiale)
- rezolvare afisaj NAVI (are o mica "flickaiala" cu niste dungi subtiri orizontale dese - probabil de la cablul de conexiune)
- curatare interioara completa profi (desi interiorul e extrem de curat si ingrijit, am eu o boala sa fie impecabil)
- cam atat.
P.S.: EGE te salut, ne-am intalnit si aici