'07 Saab 9-3SS 2.0T (USA Spec)

Prezinta SAAB-ul pe care il conduci

Re: '07 Saab 9-3SS 2.0T (USA Spec)

Postby Disknkt » 18 Sep 2013, 01:40

Saab-ul si-a luat zborul catre un loc mai bun.
Masina avea nevoie de mai multa atentia si bani decat eram eu gata sa ii ofer in momentul asta + ca financiar as fi fost in dezavantaj. De asemenea, lista de modificari pe care mi-o doream era muuuult prea lunga, deci iar dezavantaj financiar.

I love Saab. Si sunt aproape sigur ca voi mai avea unul. :D

Partea buna este ca... folosindu-si ultimele puteri, avionul suedez a inceput sa faca o incantatie straveche, de foarte putini stiuta, care a adus in locul sau ceva si mai fantasmic cu puteri aproape supranaturale direct din taramul samurailor.

Asa ca, fara alte comentarii... :twisted:

Photo 17-09-2013 18 30 15-2.jpg
High on Boost! || 2013 MazdaSpeed 3
User avatar
Disknkt
Junior
 
Posts: 36
Joined: 24 Oct 2011, 05:47
Location: Florida/Bucuresti

Re: '07 Saab 9-3SS 2.0T (USA Spec)

Postby manolodsv » 18 Sep 2013, 06:25

Detalii despre motorizare :lol:. Frumusica si alba.

Sent from my airplane 9-3 SS Tid Black 08 TAF and 9-3 SS 2.0 t Hirsch 88 TAF
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta.
PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
User avatar
manolodsv
Saabist adevarat
 
Posts: 1997
Joined: 17 Feb 2012, 10:49
Location: Calarasi

Re: '07 Saab 9-3SS 2.0T (USA Spec)

Postby Disknkt » 18 Sep 2013, 07:36

Alba si rea. :twisted:

Motorul este din gama L de la Mazda, tip L3-VDT.
Are 2261 cmc, 4 in linie, o turbosuflanta de la BorgWagner din gama KKK tip K04 si produce 265 de ponei japonezi si 380 Nm din fabrica. Cutia de viteze este o manuala in 6 trepte si are in dotare un LSD de la GKN. Boost-ul este limitat in primele 2 trepte la 0.5, respectiv 0.7 bar; din treapta a 3-a are la dispozitie 1.1 bar.

Ce pot sa spun cu siguranta este ca papa Subaru Impreza WRX stock din mers. :mrgreen:
High on Boost! || 2013 MazdaSpeed 3
User avatar
Disknkt
Junior
 
Posts: 36
Joined: 24 Oct 2011, 05:47
Location: Florida/Bucuresti

Re: '07 Saab 9-3SS 2.0T (USA Spec)

Postby manolodsv » 18 Sep 2013, 14:01

Nervoasa tare :mrgreen:.

Sent from my airplane 9-3 SS Tid Black 08 TAF and 9-3 SS 2.0 t Hirsch 88 TAF
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta.
PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
User avatar
manolodsv
Saabist adevarat
 
Posts: 1997
Joined: 17 Feb 2012, 10:49
Location: Calarasi

Re: '07 Saab 9-3SS 2.0T (USA Spec)

Postby bullet » 18 Sep 2013, 15:09

Zoom Zoooooooom :mrgreen:
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: '07 Saab 9-3SS 2.0T (USA Spec)

Postby Florin1337 » 04 Oct 2013, 22:44

Foarte dragute poze, si masina este superba :lol:
Saab 9-3, 2.2 Tid, 2002, Hatchback
User avatar
Florin1337
Junior
 
Posts: 18
Joined: 26 Apr 2013, 22:01
Location: Bucuresti

Re: '07 Saab 9-3SS 2.0T (USA Spec)

Postby Disknkt » 08 Oct 2013, 01:13

@mano: putin spus. :mrgreen:
@bullet: sa speram ca nu zoom zoom boom!
@Florin1337: Multumesc. Fuse si se duse.

Ma gandesc sa imi fac si eu un mic topic pe my other car in ciuda discutiilor care au aparut in ultima vreme. :lol:
High on Boost! || 2013 MazdaSpeed 3
User avatar
Disknkt
Junior
 
Posts: 36
Joined: 24 Oct 2011, 05:47
Location: Florida/Bucuresti

Re: '07 Saab 9-3SS 2.0T (USA Spec)

Postby MagicPenguin » 08 Oct 2013, 02:33

Stai linistit. Nu mai au pietre si pentru tine... Le-au aruncat pe toate in mine! :lol:
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: '07 Saab 9-3SS 2.0T (USA Spec)

Postby Dansb » 08 Oct 2013, 07:13

MagicPenguin wrote:Stai linistit. Nu mai au pietre si pentru tine... Le-au aruncat pe toate in mine! :lol:

Antonio, eu zic sa le strangi pe toate, le poti valorifica pentru fundatii. :roll: Daca continua sa "vina" in ritmul asta, in scurt timp iti poti achizitiona... cam orice vrei tu :lol:
Saab 9-3 Vector 2007 60th Anniversary Edition - 1.9 TiD 147 Kw 430 Nm
Saab 90 1985 - 2.0 (1971 cc/74 Kw) 5 speed
Dansb
Saabist adevarat
 
Posts: 1376
Joined: 23 Jul 2012, 20:50
Location: Sibiu

Re: '07 Saab 9-3SS 2.0T (USA Spec)

Postby bullet » 08 Oct 2013, 17:52

Disknkt wrote:@bullet: sa speram ca nu zoom zoom boom!


Asta tine numai de piesa dintre volan si scaun :mrgreen:
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: '07 Saab 9-3SS 2.0T (USA Spec)

Postby Disknkt » 09 Oct 2013, 21:36

@bullet: De asta si de cate mods se vor pune pe masina si ce tune va primii. :D
@MP: Cred ca ai nevoie de un sportcombi. Nu de alta dar atatea pietre nu merg carate in hatchback. 8)
High on Boost! || 2013 MazdaSpeed 3
User avatar
Disknkt
Junior
 
Posts: 36
Joined: 24 Oct 2011, 05:47
Location: Florida/Bucuresti

Re: '07 Saab 9-3SS 2.0T (USA Spec)

Postby catalinmetal1 » 10 Oct 2013, 09:54

eu totusi nu inteleg un lucru: daca zici ca saab-ul iti creea probleme financiare, de ce l-ai inlocuit tot cu ceva "papator" de resurse?
logica era sa iei ceva pe benzina cu motor mic, sau un diesel pana in 2000 cmc, comun, banal, fara pretentii, dar si fara mari costuri... vroiai show, inchiriai un kart! 8)
eu ma indoiesc ca acesta Mazda este (mult) mai ieftina ca intretinere decat 9-3-ul... ca e mai noua, da, e un avanataj... insa dpdv confort, eu sunt convins ca e un downgrade...
oricum ar fi, sa o stapanesti sanatos!
ex-owner of a 9-3 linear 2008 1.8i aka "bruneta"
ex-owner of a 9-5 aero sentronic 2004 aka "roscata"
ex-owner of a 9-3 aero cabrio 2002 aka "albastrica"
http://www.audioconcept.ro; http://www.jack-fi.ro
User avatar
catalinmetal1
Master
 
Posts: 308
Joined: 11 Jul 2012, 13:36

Re: '07 Saab 9-3SS 2.0T (USA Spec)

Postby Disknkt » 10 Oct 2013, 20:00

In primu rand poate nu a fost/este total evident: eu nu ma aflu in Romania. Nu gasesc pe toate drumurile "un diesel pana in 2000 cmc, comun, banal, fara pretentii". Aici motorina este cu 15%-20% mai scumpa decat benzina de 100( daca o comparam cu benzina de 95 diferenta se apropie de 35% ), mecanici pentru diesel gasesti exclusiv la reprezentanta, piesele trebuie comandate ori de afara ori la reprezentata si nici nu am de unde sa gasesc gigel care curata EGR-ul si injectoarele cu praf de copt in fata curtii asa cum e mult prea frecvent in Romania. :shock:

Masina este noua. Are garantie timp de 5 ani si aici asta chiar inseamna ceva, nu doar o bataie de joc in hartii. Intretinere inclusa timp de 3 ani de zile. Chiar imi doaream ceva mai puternic si mai distractiv si pentru mine chiar nu merita sa investesc o gramada de bani in Saab pentru a-l aduce la un nivel similar si sa vand in pierdere. Era o bataie de joc sa dau foc la cateva mii bune pe care nu le-as mai fii recuperat niciodata. A, si cutia de viteze automata e o mizerie. :(

Inainte sa iti formezi o opinie permite-mi sa intreb: ai mers vreodata in asa ceva? Nu ma refer la Mazda 3 normala facuta in Africa de Sud. :) Interiorul chiar e in aceeasi clasa cu 9-3ul. Poate chiar peste putin datorita faptului ca nu zornaie butoanele din usi si nu se cojeste bordul.

ps: am consum mai bun in toate ciclurile de mers fata de 9-3ul meu automat si am 30% mai multe cuplu. Asa da show. 8)

@Antonio: 'vezi ba, nu s-a terminat toate pietrele'
Last edited by Disknkt on 10 Oct 2013, 20:20, edited 1 time in total.
High on Boost! || 2013 MazdaSpeed 3
User avatar
Disknkt
Junior
 
Posts: 36
Joined: 24 Oct 2011, 05:47
Location: Florida/Bucuresti

Re: '07 Saab 9-3SS 2.0T (USA Spec)

Postby andybumbu » 10 Oct 2013, 20:17

Alta lume, cum spunea @bullet, zoom zoom :wink:
Sa stapnesti sanatos japoneza, vrei nu vrei, 5 ani e a ta 8)

A punctat bine Catalin, doar ca din prezentarea ta lipseau DETALIILE, care fac diferenta :roll: :lol:

Nu stiu cum dracu se face si eu locuind pe meleaguri, chiar pe la tripleta mondiala, ca tare-mi mai plac japonezele...in ultimul timp.. adica de la incidentul cu centrala :roll: :mrgreen:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: '07 Saab 9-3SS 2.0T (USA Spec)

Postby bullet » 10 Oct 2013, 20:42

Locatia o avea trecuta de multa vreme: Florida/Bucuresti, asta pe langa indiciile/pozele din jurnalul de bord...

Reporterii "fauve" se plangeau de suspensia prea tare si lipsa de rafinament, gen zgomote mari la rulare si alte zorzoane si consum mai mare ca la concurenti, gen Megane RS, Scirocco R si compania, care-i adevarul pana la urma ?

PS Japonejii stie face masini :mrgreen:
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

PreviousNext

Return to My SAAB

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests