In primu rand poate nu a fost/este total evident: eu nu ma aflu in Romania. Nu gasesc pe toate drumurile "un diesel pana in 2000 cmc, comun, banal, fara pretentii". Aici motorina este cu 15%-20% mai scumpa decat benzina de 100( daca o comparam cu benzina de 95 diferenta se apropie de 35% ), mecanici pentru diesel gasesti exclusiv la reprezentanta, piesele trebuie comandate ori de afara ori la reprezentata si nici nu am de unde sa gasesc gigel care curata EGR-ul si injectoarele cu praf de copt in fata curtii asa cum e mult prea frecvent in Romania.
Masina este noua. Are garantie timp de 5 ani si aici asta chiar inseamna ceva, nu doar o bataie de joc in hartii. Intretinere inclusa timp de 3 ani de zile. Chiar imi doaream ceva mai puternic si mai distractiv si pentru mine chiar nu merita sa investesc o gramada de bani in Saab pentru a-l aduce la un nivel similar si sa vand in pierdere. Era o bataie de joc sa dau foc la cateva mii bune pe care nu le-as mai fii recuperat niciodata. A, si cutia de viteze automata e o mizerie.
Inainte sa iti formezi o opinie permite-mi sa intreb: ai mers vreodata in asa ceva? Nu ma refer la Mazda 3 normala facuta in Africa de Sud.
Interiorul chiar e in aceeasi clasa cu 9-3ul. Poate chiar peste putin datorita faptului ca nu zornaie butoanele din usi si nu se cojeste bordul.
ps: am consum mai bun in
toate ciclurile de mers fata de 9-3ul meu automat si am 30% mai multe cuplu. Asa da show.
@Antonio: 'vezi ba, nu s-a terminat toate pietrele'