by Edy » 10 Oct 2012, 19:27
Da, pentru pretul corect poti vinde orice pe lumea asta! A fost decizie de moment din cauza ca nu demult aflasem ca am fost pacalit la cumparare ca masina avea Hirsh de 274 de cai...ea era de fapt stock! Sunt convins insa ca nici Auto cobalcescu, de unde am luat masina, nu stiau de fapt daca are sau nu resoftare...; s-a mers pe declaratia fostului proprietar care a declarat ca are si atat!
Trebuia sa-mi dau seama ca nu exista nici o hartie care sa ateste...cele spuse.
Deci de luni seara Aero are 300 de cai si 500Nm dupa declaratiile nemtilor de la EDS; oricum o sa fac un dyno sa vad exact cat ajunge la pamant!
Dupa 100 de km am observat scaderea consumului cu cca 1-1,5 litri insa numai cu benzina de 100!
Overboost-ul a crescut de la 0.6 la 1.1 BAR iar constanta de la 0.55 la 0.8! Amestecul este bun si pentru o aprindere optima pana vineri va avea bujii NGK iridium
Se putea si mai mult - 310 cai si 550Nm - dar numai pentru cutia manuala!
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/https://www.facebook.com/nxsautomobile