2007 SAAB 9-3 SC AERO 2.8T 300Hp 500Nm

Prezinta SAAB-ul pe care il conduci

Re: 2007 SAAB 9-3 SC AERO 2.8T 275Hp 400Nm

Postby onyionut » 28 Dec 2011, 00:17

S-o stapanesti sanatos si drumuri bune....
Saab 9-3
1.9 Tid
2005
User avatar
onyionut
Invatacel
 
Posts: 75
Joined: 06 Sep 2011, 09:57
Location: Voluntari-Ilfov

Re: 2007 SAAB 9-3 SC AERO 2.8T 275Hp 400Nm

Postby adi_saba » 05 Mar 2012, 15:14

Edy, nu mai dai niste detalii despre masinuta cand ai timp? Cum stai cu consumul, diferenta intre 2.8T si 93 -ul aero coupe Maptun :wink: si daca se merita un astfel de motor .... :mrgreen:
SAAB 93 2.0T Aero satge 3 Nordic 275hp
ex :Saab 9-3 1.8T stage 2 Nordic 235hp/360nm
adi_saba
Saabist
 
Posts: 514
Joined: 10 Oct 2008, 20:14
Location: Sighetu Marmatiei

Re: 2007 SAAB 9-3 SC AERO 2.8T 275Hp 400Nm

Postby Edy » 05 Mar 2012, 15:39

Consumul mi se pare super ok pentru un V6 Turbo, adica nu sare de 18% in bucuresti si 10% afara. Pentru o automata este in parametri acceptabili, oricum nu ma asteptam sa ma dea pe spate ca motorul nu are macar nici injectie directa e un pic "oldschool". Mai multe detalii interesante puteti afla si de pe Wiki daca cautati "LP9" de la GM
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: 2007 SAAB 9-3 SC AERO 2.8T 275Hp 400Nm

Postby mountin » 06 Mar 2012, 11:18

Ma intereseaza si pe mine acest motor si am observat ca pe Vectra OPC si pe Cadillac BLS nu are acelasi cuplu ca si pe 93 Aero adica au 350 n/m fata de 400 n/m de pe Aero,deci Saabul a pastrat pt el ce e mai bun fiindca el a fost responsabil cu turboalimentarea pt acest motor.
"GM Powertrain Sweden (Saab Automobile Powertrain) was responsible for turbocharging the engine and it is built in Port Melbourne, Australia".
As fi foarte curios sa aflu despre cum se comporta motorul pe 93 aero cu 280 cai dar si mai ales cum se comporta pe turbo x o masina care ma fascineaza de ceva vreme incoace cu toate ca drive testurile nu sunt toate de partea lui.Pe forum chiar nu exista nicio bestie ?
93-ss aero,2004
nordic stage3,265hp
mountin
Master
 
Posts: 314
Joined: 21 Oct 2010, 08:56

Re: 2007 SAAB 9-3 SC AERO 2.8T 275Hp 400Nm

Postby Edy » 14 Mar 2012, 17:08

Caracteristicile sunt particulare, intr-adevar de la masina la masina, insa tot 350 Nm avea si SAAB-ul din fabrica si 255 de cai. La 275 de cai si 400Nm s-a ajuns dupa "tratament" :mrgreen:
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: 2007 SAAB 9-3 SC AERO 2.8T 275Hp 400Nm

Postby mountin » 15 Mar 2012, 10:36

Edy wrote:Caracteristicile sunt particulare, intr-adevar de la masina la masina, insa tot 350 Nm avea si SAAB-ul din fabrica si 255 de cai. La 275 de cai si 400Nm s-a ajuns dupa "tratament" :mrgreen:

Mersi ,se pare ca foarte putini de pe forum se pricep la motorul asta findca nu prea este in RO.
Ma intereseaza mai mult daca is la fel de fiabile ca si cele de 2l turbo pe care le avem majoritatea in dotare , ce alte probleme specifice sunt cu el si mai ales directia daca este la fel ca la cele de 2 litri.
De ceva vreme ma tot uit la un Aero din 2008 ,280 cai XWD ,care nu mai prea ma lasa sa dorm noaptea, tot visez cum mi-as lua zborul cu el dupa un stage2 de upgrade.
93-ss aero,2004
nordic stage3,265hp
mountin
Master
 
Posts: 314
Joined: 21 Oct 2010, 08:56

Re: 2007 SAAB 9-3 SC AERO 2.8T 275Hp 400Nm

Postby Edy » 15 Mar 2012, 18:31

Este un motor la fel de fiabil cum il si intretii; avand in vedere configuratia si arhitectura care este destul de simpla nu vad de ce ar putea sa faca probleme. LP9 a intrat in toata gama GM de la Opel la Cadillac, Holden in Australia etc. ; daca era un motor prost il scoteau de mult. Se pare ca este destul de "tunabil" si s-au obtinut de la 233 de cai pana la 330 de cai (biturbo pe OPC). Cautati pe wikipedia!
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: 2007 SAAB 9-3 SC AERO 2.8T 275Hp 400Nm

Postby adi_saba » 15 Mar 2012, 19:58

din cate am citit pe net , se pare ca singurul defect ar fi faptul ca e putin cam gurmand 8)
SAAB 93 2.0T Aero satge 3 Nordic 275hp
ex :Saab 9-3 1.8T stage 2 Nordic 235hp/360nm
adi_saba
Saabist
 
Posts: 514
Joined: 10 Oct 2008, 20:14
Location: Sighetu Marmatiei

Re: 2007 SAAB 9-3 SC AERO 2.8T 275Hp 400Nm

Postby Edy » 15 Mar 2012, 20:16

Am nenumarate exemple de 2.0T ce consuma 16-17% in bucuresti si nu vorbesc numai de B205 ci si B207. Faptul ca a mea consuma cu fix un litru in plus....nu ma deranjeaza, ba din contra! Tinand cont ca e si automata...eu zic ca e un consum rezonabil! :D
Da, stiu, daca ar fi avut injectie directa de benzina cum au multe motoare moderne consumul ar fi fost cu 20% mai mic dar...nu poti sa le ai pe toate!
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: 2007 SAAB 9-3 SC AERO 2.8T 275Hp 400Nm

Postby Mihai » 15 Mar 2012, 20:46

Se pot scoate mai mult de 330 CP.
Am obtinut 355 CP si 500 Nm pe Vectra OPC, iar in curand sper sa ajungem la 400+ CP. :mrgreen:
9-3 SS Aero 250 cp by EDS MotorSport
User avatar
Mihai
Master
 
Posts: 358
Joined: 12 Apr 2009, 13:52
Location: Bucuresti

Re: 2007 SAAB 9-3 SC AERO 2.8T 275Hp 400Nm

Postby mountin » 16 Mar 2012, 10:41

[quote="Mihai"]Se pot scoate mai mult de 330 CP.
Am obtinut 355 CP si 500 Nm pe Vectra OPC, iar in curand sper sa ajungem la 400+ CP. :mrgreen:
Imi dai emotii numai cand ma gandesc cum trage,trimite-mi un mesaj cu nr.tau daca nu te deranjeaza sa te intreb mai multe,ms.
93-ss aero,2004
nordic stage3,265hp
mountin
Master
 
Posts: 314
Joined: 21 Oct 2010, 08:56

Re: 2007 SAAB 9-3 SC AERO 2.8T 275Hp 400Nm

Postby MagicPenguin » 10 Oct 2012, 15:13

Edy! :lol: Vad ca ti-a placut la EDS la service! :twisted:
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: 2007 SAAB 9-3 SC AERO 2.8T 275Hp 400Nm

Postby Edy » 10 Oct 2012, 19:27

Da, pentru pretul corect poti vinde orice pe lumea asta! A fost decizie de moment din cauza ca nu demult aflasem ca am fost pacalit la cumparare ca masina avea Hirsh de 274 de cai...ea era de fapt stock! Sunt convins insa ca nici Auto cobalcescu, de unde am luat masina, nu stiau de fapt daca are sau nu resoftare...; s-a mers pe declaratia fostului proprietar care a declarat ca are si atat!
Trebuia sa-mi dau seama ca nu exista nici o hartie care sa ateste...cele spuse.
Deci de luni seara Aero are 300 de cai si 500Nm dupa declaratiile nemtilor de la EDS; oricum o sa fac un dyno sa vad exact cat ajunge la pamant!
Dupa 100 de km am observat scaderea consumului cu cca 1-1,5 litri insa numai cu benzina de 100!
Overboost-ul a crescut de la 0.6 la 1.1 BAR iar constanta de la 0.55 la 0.8! Amestecul este bun si pentru o aprindere optima pana vineri va avea bujii NGK iridium
Se putea si mai mult - 310 cai si 550Nm - dar numai pentru cutia manuala!
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: 2007 SAAB 9-3 SC AERO 2.8T 300Hp 500Nm

Postby andybumbu » 10 Oct 2012, 20:33

Cred ca e un deliciu acest cuplu nesimtit ....:mrgreen: bravooooo sunt invidios :roll:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: 2007 SAAB 9-3 SC AERO 2.8T 275Hp 400Nm

Postby MagicPenguin » 10 Oct 2012, 21:08

Edy wrote:oricum o sa fac un dyno sa vad exact cat ajunge la pamant!

Pentru rezultate cat mai apropiate de realitate recomand EXELIXIS. :wink:
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

PreviousNext

Return to My SAAB

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

cron