MY 9-3 20t 150HP

Prezinta SAAB-ul pe care il conduci

Re: MY 9-3 20t 150HP

Postby albastru » 14 May 2015, 13:07

am umblat la frane am schimbat discurile am inlocuit furtunele cu unele metalice am pus placute ceramice franeaza binisor dar nu este ce mi doresc eu :(
rigidizarea momentan mai are de asteptat :)
am tot cautat frane dar singura solutie este sa le cumpar pe cele de la k-sport ma costa cam 5000$ acum nu stiu daca se merita sa dau bani astia :(
orcum mai am de munca cativa ani buni la masina asta sa o aduc la standardele dorite :)
masina a stat ff mult pe dreapta se strica daca o tin asa parasita daca o vand nu iau mare lucru pe ia asa ca mai bine bag niste bani in ia si o fac pe placul meu :P

si scutu lam gasit intamplator pe un pliant am sunat la numarul de acolo si aveau pe stoc ma costa fix 210 ron :)
9-3SS 1,8t 220HP
User avatar
albastru
Senior
 
Posts: 131
Joined: 18 Nov 2011, 15:56
Location: Bucuresti

Re: MY 9-3 20t 150HP

Postby manolodsv » 14 May 2015, 14:00

si pana la urma scutul de unde este ? un nr. de tel. ceva pentru contact :evil: ? scutul s-a potrivit perfect sau a trebuit adaptat la prindere ?
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta.
PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
User avatar
manolodsv
Saabist adevarat
 
Posts: 1997
Joined: 17 Feb 2012, 10:49
Location: Calarasi

Re: MY 9-3 20t 150HP

Postby cipsu » 14 May 2015, 20:03

albastru wrote:am umblat la frane am schimbat discurile am inlocuit furtunele cu unele metalice am pus placute ceramice franeaza binisor dar nu este ce mi doresc eu :(
rigidizarea momentan mai are de asteptat :)
am tot cautat frane dar singura solutie este sa le cumpar pe cele de la k-sport ma costa cam 5000$ acum nu stiu daca se merita sa dau bani astia :(
orcum mai am de munca cativa ani buni la masina asta sa o aduc la standardele dorite :)
masina a stat ff mult pe dreapta se strica daca o tin asa parasita daca o vand nu iau mare lucru pe ia asa ca mai bine bag niste bani in ia si o fac pe placul meu :P

si scutu lam gasit intamplator pe un pliant am sunat la numarul de acolo si aveau pe stoc ma costa fix 210 ron :)


ce nu-ti place la ceramice? despre ce combinatie disc placute e vorba? intreb pentru ca vreau sa-mi comand si eu.
'99 Saab 9-3 Coupe SE HOT, now Stage 3 Maptun-ed
cipsu
Master
 
Posts: 473
Joined: 22 Nov 2013, 18:38
Location: Bucuresti

Re: MY 9-3 20t 150HP

Postby albastru » 15 May 2015, 06:45

Salut eu am ales discuri ate power fata spate si placute ate power pad pe fata si pe spare ebc red stuuff
Sunt cam scumpe placutele eu am umblat ceva pana le am gasit :)
De cand am pus placutele astea nu am mai avut treaba cu jante murdare de la frane :D
Attachments
image.jpg
9-3SS 1,8t 220HP
User avatar
albastru
Senior
 
Posts: 131
Joined: 18 Nov 2011, 15:56
Location: Bucuresti

Re: MY 9-3 20t 150HP

Postby manolodsv » 15 May 2015, 12:16

Si scutul motor ? De unde ? Pentru fixare ai dat tu gauri ?
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta.
PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
User avatar
manolodsv
Saabist adevarat
 
Posts: 1997
Joined: 17 Feb 2012, 10:49
Location: Calarasi

Re: MY 9-3 20t 150HP

Postby albastru » 15 May 2015, 12:30

Scutu a venit pregatit cu toate acecsoriile pentru montaj
Am sa caut facura poate au acolo un numar de tel si ti l dau cu cea mai mare plarere
9-3SS 1,8t 220HP
User avatar
albastru
Senior
 
Posts: 131
Joined: 18 Nov 2011, 15:56
Location: Bucuresti

Re: MY 9-3 20t 150HP

Postby manolodsv » 15 May 2015, 16:14

Multumesc. Astept.
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta.
PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
User avatar
manolodsv
Saabist adevarat
 
Posts: 1997
Joined: 17 Feb 2012, 10:49
Location: Calarasi

Re: MY 9-3 20t 150HP

Postby albastru » 16 May 2015, 13:07

Gata am gasit si roti pe 19" :))
Attachments
image.jpg
9-3SS 1,8t 220HP
User avatar
albastru
Senior
 
Posts: 131
Joined: 18 Nov 2011, 15:56
Location: Bucuresti

Re: MY 9-3 20t 150HP

Postby catalinpav66 » 16 May 2015, 15:01

roti de opel
Acum ca ai pus roti suficient de mari , ai loc sa montezi etrierii si discurile care vin la opel-rile de 3.0 sau 2.8. Abia atunci o sa observi o imbunatatire la franare, etrierii+discurile+placutele la motoarele astea sunt mai mari si chiar franeaza. La motoarele astea discurile pe spate sunt ventilate. Opelul mai are ceva ce nu s-a pus pe 93 si anume suspensia adaptiva sau CDC sau FLEXRIDE.
OPEL GTS 3.0 CDTI Z30DT 184CP 400Nm
OPEL ANTARA 2.2 Z22DM1 184CP 400Nm
User avatar
catalinpav66
Invatacel
 
Posts: 56
Joined: 23 Oct 2012, 18:48
Location: BUCURESTI

Re: MY 9-3 20t 150HP

Postby andybumbu » 16 May 2015, 18:23

Chiar asa, jantlee de OPC Vectra C o prind foarte bine + franele ...nu ar fi rea combinatia :idea:

Mai ai nevoie de o cutie secventiala :roll: si mai vedem noi :mrgreen:
http://www.bacciromano.com/?p=prodotti& ... 8&pcd=4885
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: MY 9-3 20t 150HP

Postby catalinpav66 » 16 May 2015, 19:01

cutie secventialan = galagie de bani + galagie la propriu
OPEL GTS 3.0 CDTI Z30DT 184CP 400Nm
OPEL ANTARA 2.2 Z22DM1 184CP 400Nm
User avatar
catalinpav66
Invatacel
 
Posts: 56
Joined: 23 Oct 2012, 18:48
Location: BUCURESTI

Re: MY 9-3 20t 150HP

Postby andybumbu » 16 May 2015, 20:08

pai asta-i scopul Catalin, colegul vrea sa o transforme intr-o masina de competitie, adica de circuit, ceva gen WTCC :shock: ...
Parerea mea, marea problema e transmisia...dar si asta se poate rezolva...
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: MY 9-3 20t 150HP

Postby MagicPenguin » 17 May 2015, 19:21

Pentru frane, treaba e destul de simpla si infinit mai ieftina. Uita de ATE si mai ales de EBC. La EBC decat sa iei ceva sub Yellow mai bine iti tii banii. Ai nevoie de niste discuri (fara gauri sau alte chestii fashion) gen Tarox de minim 330mm si de niste placute serioase gen Ferodo DS3000 sau macar DS2500.

La jantele alea ar merge totusi un disc de 360mm, altfel nu vad rostul sa cari greutatea aia dupa tine... La 360mm imi amintesc ca mergea etrierul de Turbo X. Abia atunci poti sa spui ca ai frane.

In plus pe Cobalt SS stiu ca se puneau etrieri Brembo care ar trebui sa fie plug and play si sa-i gasesti pe eBay...

Ai grija cu cine te sfatuiesti pentru ca poti cheltui aiurea multi bani.


Sent from my iPhone using Tapatalk
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: MY 9-3 20t 150HP

Postby albastru » 21 May 2015, 19:31

Multumesc pentru sfaturi colegi :D mai am de munca ff mult la masina asta
Cand se termina bani ma opresc si eu :D :D urmatorul pas vreau sa fie evacuarea cine sia facut modificat traseul la masina va rog sa ma ajutati in privinta asata de unde ati cumparat sau la cine ati facuto eu am gasit la maptun traseu dublu cu difuzorul de pe bara ma costa cam 800 euro
Attachments
image.jpg
9-3SS 1,8t 220HP
User avatar
albastru
Senior
 
Posts: 131
Joined: 18 Nov 2011, 15:56
Location: Bucuresti

Re: MY 9-3 20t 150HP

Postby albastru » 21 May 2015, 20:30

Borbet sau bbs ? :) :) :)
Attachments
image.jpg
image.jpg
9-3SS 1,8t 220HP
User avatar
albastru
Senior
 
Posts: 131
Joined: 18 Nov 2011, 15:56
Location: Bucuresti

PreviousNext

Return to My SAAB

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests