MY 9-3 20t 150HP

Prezinta SAAB-ul pe care il conduci

Re: MY 9-3 20t 150HP

Postby albastru » 23 Apr 2012, 16:50

Vrum vrum poc poc si ti am topit bara ti am spus sa nu mai stai in spatele meu la semafor :) :)
Last edited by albastru on 05 Oct 2015, 22:27, edited 2 times in total.
9-3SS 1,8t 220HP
User avatar
albastru
Senior
 
Posts: 131
Joined: 18 Nov 2011, 15:56
Location: Bucuresti

Re: MY 9-3 20t 150HP

Postby MagicPenguin » 23 Apr 2012, 18:10

albastru wrote:Da ies mai bine cu ceilalti si mai multi hp dar mia explicat florin ce se va intampla cu masina.

MagicPenguin tu ce parere ai rezista masina la 235hp si 360 Nm adica planetare ambreiaj turbina etc.

Cel mai bine ar fi sa vorbesti cu adi_saba. Are chiar 1.8t cu stage 2 la Nordic de 235hp, 360nm si e foarte multumit. :)
Ce ti-a explicat Florin?
Cutia automata are un limitator de cuplu care o protejeaza atunci cand demarezi violent. Daca iti este limitat cuplul sunt mai ferite si planetarele. La manuala nu exista asa ceva. Lovesti cu tot cuplul in ele si tot nu se plange lumea. :)
Turbina trebuie ingrijita si nu o sa ai probleme. Nu o fortezi rece si o lasi cateva minute sa se raceasca dupa ce alergi cu masina.
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: MY 9-3 20t 150HP

Postby adi_saba » 23 Apr 2012, 18:12

nu o sa simti nicio diferenta cu filtrul sport, atata timp cat ECU este stock. Daca o sa umblii la soft, atunci o sa se cunoasca diferenta si sunetul scos de filtrul sport la accelarari o sa fie pe masura :wink:
SAAB 93 2.0T Aero satge 3 Nordic 275hp
ex :Saab 9-3 1.8T stage 2 Nordic 235hp/360nm
adi_saba
Saabist
 
Posts: 514
Joined: 10 Oct 2008, 20:14
Location: Sighetu Marmatiei

Re: MY 9-3 20t 150HP

Postby Lixandru Razvan » 23 Apr 2012, 21:23

Dragi mei Bullet,Danezu,Andy,


Va dau dreptate ptr. ca sunteti mai experimentati decat mine si aveti SAAB-uri fie pe benzina sau motorina.Stiam de aceasta metoda cu umplerea rezervorului parcurgerea a 100 de km dupa care reumplerea lui dar nu am incercat niciodata,ce am vorbit a fost doar din consumul afisat pe display dar care sincer nu cred ca este atat de departe de realitate dar m-ati facut curios si am sa incerc aceasta metoda cu masinuta mea.Da stiu ca iarna consumul este cel mai mare datorita temperaturilor foarte scazute si motorul la rece,pornire consuma foarte mult pana se incalzeste si cum se incalzeste mai greu rezulta un consum mai mare.Da consumurile date de producator sunt testate altfel,aproximate si nu in realitatea unui trafic de exemplu ca al lui Danezu :mrgreen: .Punerea in miscare a unei masini si mai ales treptele de demaraj ridica consumul cel mai mult de aceea in afara putem sa ne facem consumul,nu avem semafoare,treceri,intersectii si folosim ultimele trepte care ne aduc consumul cel mai scazut,daca vrem asta.
Danezu cu cel mai mare drag te-as servii cu un Tuborg rece dar la ora la care tu esti pe traseu eu am deja aproape o ora de cand sunt la serviciu , oricum iti multumesc ca m-ai lasat sa stiu ce iti place sa bei :) .

Va salut pe toti inclusiv pe Dan care ai si multumesc ptr. gazduire si il felicit ptr. montarea noului filtru de aer.Asteptam impresiile si test drive-ul dupa modificarea soft-ului :mrgreen:

Razvan.
SAAB - Moves my mind
Lixandru Razvan
Senior
 
Posts: 174
Joined: 10 Sep 2011, 10:38
Location: Bucuresti

Re: MY 9-3 20t 150HP

Postby albastru » 13 May 2015, 11:19

Salutare mam gandit ca ar fi timpul sa mai fac cate una alta pe la masina :))
Iata ce a rezultat...
Attachments
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
9-3SS 1,8t 220HP
User avatar
albastru
Senior
 
Posts: 131
Joined: 18 Nov 2011, 15:56
Location: Bucuresti

Re: MY 9-3 20t 150HP

Postby albastru » 13 May 2015, 11:37

Rotile sunt pe 18" cu anvelope 225/40 dar par ff mici trebuie sa le schimb cu ceva pe 19" sper sa le gasesc repede :D
Am spus culcat :)) si sa lasat :D 5 cm ne despart de asfalt
Attachments
image.jpg
9-3SS 1,8t 220HP
User avatar
albastru
Senior
 
Posts: 131
Joined: 18 Nov 2011, 15:56
Location: Bucuresti

Re: MY 9-3 20t 150HP

Postby cristian_93 » 13 May 2015, 11:46

Salut,

Chiar ma intrebam daca masina pe care o admir zilnic in drum spre birou nu o apartine vreunui membru al forumului... acum am gasit raspunsul :D Tin minte ca ne-am si salutat intr-o zi...

Legat de suspensii, anvelope si garda la sol, nu as fi crezut ca cineva care are deja anvelope pe 18 cu inaltime de 40 si-ar dori ceva mai mult in conditiile in care sta intr-un oras precum Bucuresti. Pentru mine unul e un mare stres sa merg cu masina prin oras, sunt artere pe care le-am eliminat complet din rutele mele, chiar daca am de ocolit destul de mult. Da-ne mai multe detalii despre suspensii te rog! De unde sunt, pret si cum se comporta

Jantele arata bine si cele noi, dar si cele pe care le-ai avut inainte. In realitate parerea mea este ca impactul vizual este mai puternic decat o arata pozele... masina arata foarte bine!
9-3 Aero SS
User avatar
cristian_93
Saabist
 
Posts: 778
Joined: 04 Mar 2009, 16:38
Location: Bucuresti

Re: MY 9-3 20t 150HP

Postby albastru » 13 May 2015, 12:05

salut suspensia am cumparato de la www.srz.ro ma costat 4690 lei si a durat aproape 1 luna transportul
http://ksportusa.com/products/coilovers/kontrol-pro/ asta este supsnsia de pe masina
si referitor a roti vreau ceva mai mare sa pot umple golul ramas pentru un impac vizual mai puternic :))
9-3SS 1,8t 220HP
User avatar
albastru
Senior
 
Posts: 131
Joined: 18 Nov 2011, 15:56
Location: Bucuresti

Re: MY 9-3 20t 150HP

Postby albastru » 13 May 2015, 12:10

mai am de lucru
Last edited by albastru on 05 Oct 2015, 22:30, edited 1 time in total.
9-3SS 1,8t 220HP
User avatar
albastru
Senior
 
Posts: 131
Joined: 18 Nov 2011, 15:56
Location: Bucuresti

Re: MY 9-3 20t 150HP

Postby andybumbu » 13 May 2015, 14:03

Faina treaba cu BSR-ul, detalii, cum se simte diferenta, ma refer la putere& cuplu, dar si la diferentele consum, cu si fara...Sa-i strunesti noii caluti sanatos :wink:

Legat de suspensie...chiar daca inteleg ca folosesti rar masina, cred ca o sa ai probleme...si asa saab-ul are o garda foarte mica...Ai primit si o omologare pt kitul de suspensie?

Iar pe parte de roti... cred ca stai bine cu casco-ul :lol:
Astea actuale, ce marca si ET au ?

Din ce material e scutul ?
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: MY 9-3 20t 150HP

Postby albastru » 13 May 2015, 14:58

este alt confort cu suspensie reglabila
Last edited by albastru on 05 Oct 2015, 22:32, edited 1 time in total.
9-3SS 1,8t 220HP
User avatar
albastru
Senior
 
Posts: 131
Joined: 18 Nov 2011, 15:56
Location: Bucuresti

MY 9-3 20t 150HP

Postby MagicPenguin » 13 May 2015, 22:46

Te-am vazut si eu pe Soseaua Pipera zilele trecute. Arata interesant masina. Mi-a placut.

Mare grija cu suspensia! E performanta, dar nu e usor de setat pentru un comportament corect pe un drum virajat. Setarea care o sa-ti placa din punct de vedere optic nu e neaparat si eficienta.

Andy, jantele sunt de Opel Astra din cate stiu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: MY 9-3 20t 150HP

Postby albastru » 14 May 2015, 08:25

Salut ma bucur ca ti a atras privirea masina :)

Jantele sunt de opel astra opc
Last edited by albastru on 05 Oct 2015, 22:33, edited 1 time in total.
9-3SS 1,8t 220HP
User avatar
albastru
Senior
 
Posts: 131
Joined: 18 Nov 2011, 15:56
Location: Bucuresti

Re: MY 9-3 20t 150HP

Postby andybumbu » 14 May 2015, 10:59

Aoleu, mi-ai luat-o inainte...! :D
Atunci e ok cu suspensia...ma refeream la faptul ca o sa ai probleme la accesul in parcarile sub-supraterane, podete, curti..cricuri etc Deci tu ai mai multe masini, si asta e de fapt asa de hobby-competition.. :idea:
Fain, dar cu franele cum stai? Ai montate si ceva rigidizari de caroserie? :roll:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: MY 9-3 20t 150HP

Postby manolodsv » 14 May 2015, 11:32

De unde ai luat scutul ? Mai buna suspensia decat cea de la MAPTUN ?
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta.
PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
User avatar
manolodsv
Saabist adevarat
 
Posts: 1997
Joined: 17 Feb 2012, 10:49
Location: Calarasi

PreviousNext

Return to My SAAB

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests