Page 2 of 5

Re: SAAB 9-3 Aero (Salomon edition)

PostPosted: 24 Oct 2012, 20:49
by MagicPenguin
Felicitari! Imi place rezultatul final!
Am descoperit si eu de ceva timp "inventia" asta, dar nu am avut niciodata ocazia sa vad live un produs vopsit cu Plastidip. Imi poti spune, te rog, pare rezistent la zagrieturi? Se zgarie/deterioreaza mult mai usor decat vopseaua? Trebuie avut grija la spalatorie; il poate decoji jetul de apa?

Re: SAAB 9-3 Aero (Salomon edition)

PostPosted: 24 Oct 2012, 20:50
by csb
Interesant :shock:

Re: SAAB 9-3 Aero (Salomon edition)

PostPosted: 24 Oct 2012, 21:29
by Dansb
Superb :shock: :!: Felicitari :!:
Spune-mi, te rog, cat de rezistent este acest plastidip? Nu se exfoliaza de la intemperii sau diferente de temperatura? Ma bate gandul sa fac jantele de iarna (un model mai vechi de Ronal, "mostenite" de la Astra, cred c-ar da bine pe negru mat).
Inca o data, BRAVO :!:

Re: SAAB 9-3 Aero (Salomon edition)

PostPosted: 24 Oct 2012, 21:42
by Gabilsson
MagicPenguin wrote:Felicitari! Imi place rezultatul final!
Am descoperit si eu de ceva timp "inventia" asta, dar nu am avut niciodata ocazia sa vad live un produs vopsit cu Plastidip. Imi poti spune, te rog, pare rezistent la zagrieturi? Se zgarie/deterioreaza mult mai usor decat vopseaua? Trebuie avut grija la spalatorie; il poate decoji jetul de apa?


Multumesc! Pot sa spun ca e mai rezistent la zgarieturi decat folia 3M dar si aici apare un ''daca'' Trebuie sa fie in strat gros si atunci e impresionant. In strat subtire este destul de fragil. Partea buna este ca are o elasticitate mare si revine la forma initiala daca deformare nu depaseste anumite limite.

Eu am folosit 5l de Plasti Dip. Dilutia cu thiner este de 1:1 deci am avut 10l de vopsea si am dat cam 7 straturi. Sta foarte bine iar cand am scos de pe plafon mi-a placut ce vedeam. Trageam calumea de el. Totusi nu sunt multumit si cu eu am o tendinta generala de a exagera cand vine vorba de siguranta sau rezistenta o sa mai dau la primavara inca niste straturi. Mai am 4l ramasi. Si straturile variaza in grosime deci nu e bine sa te ghidezi dupa nmarul de straturi ci dupa cantitatea totala folosita. Tipul de la DipYourCar.com recomanda 12l de vopsea pt o masina medie sau mare dar eu as spune minim 15 daca nu e Matiz

La spalatorie evit jetul. La fel e si daca ai folie pe toata masina. Incep direct cu perie si clabuc caci nu ai ce sa zgarii. La clatire nu am cu sa scap de jet asa ca dau mai de departe. Am spalat-o de doua ori si nu s-a intamplat nimic.

Re: SAAB 9-3 Aero (Salomon edition)

PostPosted: 25 Oct 2012, 12:25
by Gabilsson
Dansb wrote:Superb :shock: :!: Felicitari :!:
Spune-mi, te rog, cat de rezistent este acest plastidip? Nu se exfoliaza de la intemperii sau diferente de temperatura? Ma bate gandul sa fac jantele de iarna (un model mai vechi de Ronal, "mostenite" de la Astra, cred c-ar da bine pe negru mat).
Inca o data, BRAVO :!:


Multumesc! Am profitat de ocazie si am vopsit si jantele de iarna (cele clasice de Aero) Pt. acestea am cumparat spray de culoare alba. Pe jante am vrut sa dau dau un strat gros pentru ca sunt destul de expuse. Apoi am cumparat si glossifier pentru ca o suprafata mata este in acelasi timp mai aderenta si mai greu de curatat.
Din start va recomand sa nu folositi spray daca aveti pretentii mari de la suprafata pe care o veti vopsi. Atomizarea este mai slaba, nu e la fel de usor de lucrat cu un spray si apoi mai si stropeste din cand in cand. Pentru jante merge bine dar pentru parti de caroserie nu. Am folosit cate un spray pentru fiecare janta si o cutiuta de glossifier. Stratul a iesit gros si se simte solid si rezistent. Cred ca in loc de glossifier merge si lac auto obisnuit fara probleme.
Merge si cu 3 spray-uri mai ales daca folositi o culoare inchisa caci culorile deschise acopera mai greu substratul. Eu recomand 4 bucati.
Aici vine problema: produsul asta nu e ieftin iar pentru niste jante vechi mai bine luati spray cu vopsea pentru jante de aliaj si platiti cam de 3 ori mai putin. Singura smecherie cu Plasti Dip e ca se poate da jos usor fara a afecta suprafata pe care e aplicat.
Despre rezistenta nu pot sa va spun nimic pentru ca nu am folosit rotile si nici nu a trecut atat de mul timp de cand am facut masina. Va tin la curent :)
Revin cu poze cu rotile

Re: SAAB 9-3 Aero (Salomon edition)

PostPosted: 25 Oct 2012, 13:29
by Dansb
Merci, Gabi, asteptam poze cu rotile.

Re: SAAB 9-3 Aero (Salomon edition)

PostPosted: 25 Oct 2012, 14:42
by MagicPenguin
Gabilsson wrote:Eu am folosit 5l de Plasti Dip. Dilutia cu thiner este de 1:1 deci am avut 10l de vopsea si am dat cam 7 straturi.

Ai folosit un thiner standard pentru vopsea sau un thiner special pentru Plastidip?

Gabilsson wrote:Tipul de la DipYourCar.com recomanda 12l de vopsea pt o masina medie sau mare dar eu as spune minim 15 daca nu e Matiz

Din cate am vazut el recomanda 12L, dar credeam ca lucreaza cu Plastidip pur; nediluat. Gresesc?
Tu la ce pret ai achizitionat 5L?

Gabilsson wrote: Din start va recomand sa nu folositi spray daca aveti pretentii mari de la suprafata pe care o veti vopsi. Atomizarea este mai slaba, nu e la fel de usor de lucrat cu un spray si apoi mai si stropeste din cand in cand.

Am vazut ca se poate folosi un Spray Trigger pentru rezultate mai bune.

Gabilsson wrote:Cred ca in loc de glossifier merge si lac auto obisnuit fara probleme.

Se poate folosi. Am vazut intr-un test ca nu afecteaza vopseaua, dar afecteaza elasticitatea Plastidipului. Astfel Plastidipul nu se va mai decoji usor in bucati mari si elastice, ci doar in bucatele mici si tari. Nu este recomandat daca se va dori curatarea ulterioara.

Re: SAAB 9-3 Aero (Salomon edition)

PostPosted: 25 Oct 2012, 17:10
by Gabilsson
Am folosit thiner standard (xylen) si merge perfect! Chiar si ei spun ca nu e necesar sa folosesti thiner-ul lor.

Plasti dip pur arata ca smoala topita. Nu poti lucra cu el asa. Kitul lui pentru masini medii si mari contine 3 galoane de plasti dip deja diluat (ready to use), deci ceva mai putin de 12l

Am cumparat de la http://plastidip.co.uk/ Au preturi bune si toata gama de produse. Totusi stocul nu e mereu plin iar transportul e scump daca iei putin. Pachetul meu a avut 13-14 kg si transportul a costat la fel de mult ca pentru un tub de spray.

Acel spray trigger e foarte important daca vopsesti mult. Mie mi-au cam amortit degetele pe spray. Din pacate alte dezavantaje persista (pulverizarea, presiunea, stropii care sar din cand in cand)

Cred ca daca dai cu lac peste un strat gros de Plasti Dip nu ai probleme la ....''decojire''. Chiar si glossifier-ul afecteaza elasticitatea stratului de Plasti Dip (am incercat eu :) )

Re: SAAB 9-3 Aero (Salomon edition)

PostPosted: 25 Oct 2012, 17:43
by MagicPenguin
Gabilsson wrote:Kitul lui pentru masini medii si mari contine 3 galoane de plasti dip deja diluat (ready to use), deci ceva mai putin de 12l

Ah! Asta m-a indus in eroare. Eu credeam ca foloseste 3 galoane de Plasidip pur. Multumesc pentru lamurire.

Pe cei de la http://plastidip.co.uk/ ii stiam deja. Speram ca ai o sursa cu un pret si mai convenabil. :mrgreen: Nu de alta dar sunt sigur ca ai vazut preturile din USA... :( Totusi acolo intervine problema transportului. In Germania am vazut ca este mult mai scump decat in UK.

Re: SAAB 9-3 Aero (Salomon edition)

PostPosted: 25 Oct 2012, 18:21
by Gabilsson
E cel mai bun pret pe care l-am gasit in Europa. Nici pe ebay nu e mai ieftin. Cei de la Dipyorcar nu trimit in Europa si am crezut ca fac aduc eu ca tot am fost in SUA in sept. dar problema este ca materialul este foarte inflamabil si nu este acceptat de companiile aviatice. Am ales asta pentru ca folierea aici costa foarte mult. Cu folie simpla te duce la cel putin 1200 de euro iar carbon pe toata masina de la 2000 in sus.

Michelin X-Ice noi noute pentru la iarna! Abia astept sa le incerc! Am inteles ca sunt ca un atac la Nokian Hakka R (cele mai bine cotate cauciucuri de iarna)

Image

Image

Image

Image

Image

Uploaded with ImageShack.us

Dupa cum am spus este si un strat f gros de glossifier pulverizat cu pistolul. Iarna vin in curand si voi vedea cum se comporta. Acum imi vine sa le fac pe cele din spate mov aprins iar cele din fata verde aprins cu plasti dip blaze :D Sunt plin de idei ca primavara de muguri!

Propo de spalare: http://www.youtube.com/watch?v=Er6g418t5Hs&feature=fvwrel

Re: SAAB 9-3 Aero (Salomon edition)

PostPosted: 25 Oct 2012, 19:15
by MagicPenguin
Chiar daca e mai ieftin decat folia, mi se pare mult mai "reliable". In functie de cum este aplicata, folia are tendinta sa crape de la schimbarile de temperatura, mai ales in zonele in care a fost incalizita si intinsa zdravan la montaj (muchii, zone curbate). In afara de eventuale crapaturi, dupa dezlipire e o distractie totala cu tot lipiciul ramas... La Plastidip nu ai problemele astea.

Re: SAAB 9-3 Aero (Salomon edition)

PostPosted: 25 Oct 2012, 19:22
by Gabilsson
UIte ca nu stiam asta despre folie!

Re: SAAB 9-3 Aero (Salomon edition)

PostPosted: 28 Oct 2012, 13:28
by Gabilsson
Au sosit si becurile de la PowerBulbs
Transport gratuit si cadou becurile pentru pozitii

Image

Uploaded with ImageShack.us

Re: SAAB 9-3 Aero (Salomon edition)

PostPosted: 06 Nov 2012, 23:05
by Gabilsson
Lumina becurilor este foooaaarte placuta. Chiar este alba, asa cum promit ei. Nu bate spre albastru dar pentru asta exista OSRAM Cool Blue Intense sau Philips Blue Vision Ultra. Ramane de vazut cat de mult rezista. Faza mica lumineaza cu aceiasi intensitate parca dar faza mare pare mai luminoasa decat inainte.

Intre timp a sosit si burduful manetei de frana (de la SpeedParts.se)

Image

Image

Uploaded with ImageShack.us

Re: SAAB 9-3 Aero (Salomon edition)

PostPosted: 07 Nov 2012, 02:37
by MagicPenguin
Care e povestea schimbatorului aluia?! :shock: