noul avion SAAB 93SS aero Nordic

Prezinta SAAB-ul pe care il conduci

noul avion SAAB 93SS aero Nordic

Postby adi_saba » 23 Jul 2012, 18:11

Dupa ce m-am despartit cu greu de fostul avion, a venit randul sa fac un upgrade - aero stage 3 Nordic - 275hp :twisted:
Urmeaza unele retusuri ( vopsite spoilerele si aripa care sunt zgariate) si apoi poate ma mai joc cu unele modificari :mrgreen:
Cateva poze facute in graba cu telefonul dupa putin lustru cu ceara
Attachments
saab aero 2.jpg
saab aero1.jpg
saab aero 3.jpg
SAAB 93 2.0T Aero satge 3 Nordic 275hp
ex :Saab 9-3 1.8T stage 2 Nordic 235hp/360nm
adi_saba
Saabist
 
Posts: 514
Joined: 10 Oct 2008, 20:14
Location: Sighetu Marmatiei

Re: noul avion SAAB 93SS aero Nordic

Postby manolodsv » 24 Jul 2012, 06:15

Frumos, tare frumos. :D
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta.
PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
User avatar
manolodsv
Saabist adevarat
 
Posts: 1997
Joined: 17 Feb 2012, 10:49
Location: Calarasi

Re: noul avion SAAB 93SS aero Nordic

Postby Brontolino » 24 Jul 2012, 11:53

Foarte fain si kit-ul de AERO e bestial. Sa o folosesti cu placere
Saab 9-5 AERO 230bhp - daily car
Peugeot 207 RC 200+ bhp - fun car
Brontolino
Junior
 
Posts: 20
Joined: 30 Jan 2012, 20:50

Re: noul avion SAAB 93SS aero Nordic

Postby Lixandru Razvan » 24 Jul 2012, 13:18

Salutari Adi,


Felicitari ptr. noul tau Saab Aero !

Sa te bucuri de el si fara evenimente neplacute sa fie.Sunt sigur ca o sa-i prinda bine aerul din zona,in turbina :mrgreen:

Diferente mari fata de fostul tau Saab ,care nu era stoc ?

Toate bune,

Razvan.
SAAB - Moves my mind
Lixandru Razvan
Senior
 
Posts: 174
Joined: 10 Sep 2011, 10:38
Location: Bucuresti

Re: noul avion SAAB 93SS aero Nordic

Postby adi_saba » 24 Jul 2012, 16:07

Lixandru Razvan wrote:Salutari Adi,


Felicitari ptr. noul tau Saab Aero !

Sa te bucuri de el si fara evenimente neplacute sa fie.Sunt sigur ca o sa-i prinda bine aerul din zona,in turbina :mrgreen:

Diferente mari fata de fostul tau Saab ,care nu era stoc ?

Toate bune,

Razvan.

Diferentele nu sunt foarte mari fata de saabul anterior, care avea stage 2 de la Nordic, adica 235hp ..si culmea, nici la consum :mrgreen: Dar mi-am dorit foarte mult un aero :twisted:
SAAB 93 2.0T Aero satge 3 Nordic 275hp
ex :Saab 9-3 1.8T stage 2 Nordic 235hp/360nm
adi_saba
Saabist
 
Posts: 514
Joined: 10 Oct 2008, 20:14
Location: Sighetu Marmatiei

Re: noul avion SAAB 93SS aero Nordic

Postby catalinmetal1 » 24 Jul 2012, 16:38

felictari, sa o stapanesti fara evenimente neplacute!
insa eu am o nedumerire legata de variantele tunate: oare fortarea performantelor nu se traduce prin fiabilitate mai scazuta, si durata de viata overall mai mica decat la stock?
ex-owner of a 9-3 linear 2008 1.8i aka "bruneta"
ex-owner of a 9-5 aero sentronic 2004 aka "roscata"
ex-owner of a 9-3 aero cabrio 2002 aka "albastrica"
http://www.audioconcept.ro; http://www.jack-fi.ro
User avatar
catalinmetal1
Master
 
Posts: 308
Joined: 11 Jul 2012, 13:36

Re: noul avion SAAB 93SS aero Nordic

Postby Lixandru Razvan » 24 Jul 2012, 19:36

Adi ,nu ma refeream numai la putere ci la masina in general, adica cum se simte ,cum te simti intr-un Aero fata de un 1.8t,am zis bine ?

Sunt doar curios, daca se poate .

Apropo de intrebarea lui Catalin si eu cred ca fiabilitatea se reduce dar acum depinde si cat de mult adaugi peste putea ei din fabrica si cat,cum abuzezi de ea.Chiar poti sa maresti puterea cu pana la, nu stiu 50 de cp doar din soft ? De exemplu Adi la vechiul tau Saab dupa ce ai facut resoftarea ai verificat cresterea de putere pe stand ?

Sper ca nu te stresam :mrgreen:

Numai bine,

Razvan.
SAAB - Moves my mind
Lixandru Razvan
Senior
 
Posts: 174
Joined: 10 Sep 2011, 10:38
Location: Bucuresti

Re: noul avion SAAB 93SS aero Nordic

Postby MagicPenguin » 25 Jul 2012, 00:25

Adi, te felicit si aici!
Sper sa o aduci cat mai curand in starea in care iti doresti.

catalinmetal1 wrote:eu am o nedumerire legata de variantele tunate: oare fortarea performantelor nu se traduce prin fiabilitate mai scazuta, si durata de viata overall mai mica decat la stock?

Asta e o discutie foarte lunga... Cel mai scurt raspuns ar fi faptul ca softul de la Hirsch se pune in reprezentanta si vine la pachet cu garantie din partea SAAB. Cred ca asta inseamna mult.
Pe de alta parte, fiabilitatea chiar si la un motor stock este relativa si tine de modul in care este exploatata masina. Un motor il poti distruge foarte usor in cateva mii de kilometri, chiar daca este stock. La fel de bine il poti exploata sute de mii softat si fara probleme.
Mihai spunea ca are pe Aero-ul lui softul de peste 40.000km si e totul ok. In afara de el, mai sunt baieti fericiti pe forum. Eu mai cunosc cateva cazuri de 2.0TFSI de la VAG softate de la 200CP la +270CP, singura modificare hardware fiind o admisie sport. Masinile alea ruleaza asa de zeci de mii de km fara probleme, vad zilnic +6000rpm si uneori chiar si schimbari de trepte fara ambreiaj. Intretinute corespunzator nu au voie sa pice. Totusi softul trebuie facut de o firma specializata pe motorul respectiv, nu de oricine.
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: noul avion SAAB 93SS aero Nordic

Postby Lixandru Razvan » 25 Jul 2012, 11:46

Salut Antonio,

Am o nedumerire in legatura cu ce ai spus referitor la schimbatul treptelor fara ambreiaj,la o masina modificata ptr. performante , nu inteleg ?

Imi aduc aminte cand am facut scoala de soferi profesionisti pe Roman :lol: ,instructorul schimba treptele fara sa calce ambreiajul la o anumita turatie si cu unu,doua sprituri,din acceleratie desigur :mrgreen:,atunci am vazut prima oara .

Cu un turism la un condus sportiv unde turezi motorul la maxim vrei sa spui ca se poate schimba treapta fara a mai calca ambreiajul ?
Stiu ca se poate schimba atat de rapid incat sa nu mai ridici piciorul de pe acceleratie,ptr. a mai castiga cine stie cat,mai ales la un motor supra alimentat dar trebuie sa fi rapid cu ambreiajul si cutia chiar daca le cam fortezi,abuzezi .
SAAB - Moves my mind
Lixandru Razvan
Senior
 
Posts: 174
Joined: 10 Sep 2011, 10:38
Location: Bucuresti

Re: noul avion SAAB 93SS aero Nordic

Postby bullet » 25 Jul 2012, 12:18

Sau poate, din graba, nu mai exista coordonare intre mana si picioare :lol: :lol:
Image
User avatar
bullet
Saabist adevarat
 
Posts: 1293
Joined: 29 Jul 2008, 12:38
Location: Sibiu-Bucuresti

Re: noul avion SAAB 93SS aero Nordic

Postby Brontolino » 25 Jul 2012, 12:30

Lixandru Razvan wrote:Salut Antonio,

Am o nedumerire in legatura cu ce ai spus referitor la schimbatul treptelor fara ambreiaj,la o masina modificata ptr. performante , nu inteleg ?

Imi aduc aminte cand am facut scoala de soferi profesionisti pe Roman :lol: ,instructorul schimba treptele fara sa calce ambreiajul la o anumita turatie si cu unu,doua sprituri,din acceleratie desigur :mrgreen:,atunci am vazut prima oara .

Cu un turism la un condus sportiv unde turezi motorul la maxim vrei sa spui ca se poate schimba treapta fara a mai calca ambreiajul ?
Stiu ca se poate schimba atat de rapid incat sa nu mai ridici piciorul de pe acceleratie,ptr. a mai castiga cine stie cat,mai ales la un motor supra alimentat dar trebuie sa fi rapid cu ambreiajul si cutia chiar daca le cam fortezi,abuzezi .


Salutare,
Iti pot da eu un raspuns la nedumerirea asta. Se pot schimba treptele fara sa apesi ambreiajul numai daca ai o cutie "dogbox". Cauta pe goagal "dogbox transmission" si vei vedea principiul de functionare. Oricum nici acolo nu poti face chestia asta cum vrei tu : in principiu nu se pot schimba decat vitezele 2,3,4 iar cand retrogradezi, trebuie sa apesi ambreiajul neaparat. Cutia asta se foloseste in general la cursele de drag, acolo unde fiecare zecime conteaza.
Referitor la Roman, alea intr-un timp mergeau si cu ulei uzat, asa ca nu ma mira faptul ca schimba treptele fara ambreiaj. Stai linistit ca nu ii facea bine cutiei dar probabil abuza de ea pt. ca era Roman :) :)

P.S. Sorry pentru off-topic.
Saab 9-5 AERO 230bhp - daily car
Peugeot 207 RC 200+ bhp - fun car
Brontolino
Junior
 
Posts: 20
Joined: 30 Jan 2012, 20:50

Re: noul avion SAAB 93SS aero Nordic

Postby MagicPenguin » 25 Jul 2012, 16:22

Razvan, am vazut cu ochii mei ca se poate. Vorbeam despre o cutie stock de pe Golf Mk.5 GTI Ed.30. Persoana respectiva la drag folosea ambreiajul doar pentru treapta a 2-a. A 3-a si a 4-a le schimba fara. Nu spun ca este "sanatos" sau recomandat. Era vorba strict de fiabilitate, tinand cont si de cuplul care sare in aer dupa resoftare. Masina respectiva chiar si dupa 100.000km cu soft si abuzata la drag in fiecare weekend, inca nu da semne de oboseala si da palme unui S3 stock.
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: noul avion SAAB 93SS aero Nordic

Postby Lixandru Razvan » 25 Jul 2012, 19:37

Salutare baieti,

Brontolino,sa stii ca mergea frumos cu Roman-ul instructorul,nu isi batea joc de ea.Tura progresiv,apoi dadea un sprit(o acceleratie mai vioaie) scotea la punctul liber iar un sprit si apoi introducea in viteza intr-un mod lejer.Cateodata se mai auzea acea caraiala de pinioane dar putin.Folosea ambreiajul la punerea in miscare .
Nu vorbim de cutiile special concepute ptr, asa ceva ci de cele stoc de pe masinile normale .

Antonio,nu zic ca nu te cred,am auzit de asa ceva dar la un mers norma,eram curios sa vad ce spui ptr. ca am incredere in tine .Am urmarit odata pe youtube un clip in care un instructor arata cum sa schimbi treptele fara ambreiaj,folosea un Mini S ,ai ieseau si tot asa cu sprituri .

Adi te rog sa ne ierti pentru aceste discutii in topicul tau de prezentare dar stii cand ne apuca nu putem sa ne abtinem :mrgreen:

Va pup pe toti,

Razvan.
SAAB - Moves my mind
Lixandru Razvan
Senior
 
Posts: 174
Joined: 10 Sep 2011, 10:38
Location: Bucuresti

Re: noul avion SAAB 93SS aero Nordic

Postby adi_saba » 26 Jul 2012, 13:26

Lixandru Razvan wrote:Adi ,nu ma refeream numai la putere ci la masina in general, adica cum se simte ,cum te simti intr-un Aero fata de un 1.8t,am zis bine ?

Sunt doar curios, daca se poate .

Apropo de intrebarea lui Catalin si eu cred ca fiabilitatea se reduce dar acum depinde si cat de mult adaugi peste putea ei din fabrica si cat,cum abuzezi de ea.Chiar poti sa maresti puterea cu pana la, nu stiu 50 de cp doar din soft ? De exemplu Adi la vechiul tau Saab dupa ce ai facut resoftarea ai verificat cresterea de putere pe stand ?

Sper ca nu te stresam :mrgreen:

Numai bine,

Razvan.

sincer la suspensie nu simt nicio diferenta, cu toate ca cea de aero ar trebui sa fie mai dura, insa la stabilitate se simte destul de bine diferenta intre vector si aero.
Imi place mult masina , insa trebuie sa muncesc putin la ea, ca sa arate asa cum vreau eu :mrgreen:

Cat despre fiabilitatea redusa odata cu resoftarea, eu zic ca e o treaba relativa...atata timp cat Hirsch ofera asa ceva cu garantia Saab :wink: Oricum de un lucru sunt sigur, la cat de mare e diferenta fata de o masina stock, orice as cumpara de acum incolo, prima data as face un reflash de ECU :twisted:
SAAB 93 2.0T Aero satge 3 Nordic 275hp
ex :Saab 9-3 1.8T stage 2 Nordic 235hp/360nm
adi_saba
Saabist
 
Posts: 514
Joined: 10 Oct 2008, 20:14
Location: Sighetu Marmatiei

Re: noul avion SAAB 93SS aero Nordic

Postby adi_saba » 26 Jul 2012, 13:32

cateva poze :D
1.JPG
2.JPG
3.JPG
4.JPG
5.JPG
SAAB 93 2.0T Aero satge 3 Nordic 275hp
ex :Saab 9-3 1.8T stage 2 Nordic 235hp/360nm
adi_saba
Saabist
 
Posts: 514
Joined: 10 Oct 2008, 20:14
Location: Sighetu Marmatiei

Next

Return to My SAAB

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest