A venit vremea dupa ceva timp sa imi prezint si dragul automobil .
Voi incepe prin a detalia cum am ajuns sa ma indragostesc de modelul 9-3SS...
Well...totul a inceput de cand un prieten , de altfel si coleg de forum a considerat de bun augur sa imi imprumute 9-3-ul lui de acolo nu a fost mult pana cand am ramas profund impresionat de drive-train,de cum masina se comporta pe drum, pana in acea clipa desconsideram total SportSedan-ul, pentru mine era un fel de Calibra modern,something...nici nu ma interesa.
Insa incepand cu acele zile m-am indragostit.Am zis clar...vreau un 9-3 ! nu orice fel...un 9-3 SS AERO.
Am inceput sa citesc despre ele, sa vad ce este de verificat,ce probleme au,care sunt anii buni,ce pierzi cu cat inaintezi in ani.Am ajuns la concluzia ca 2003 este cel mai propice. Visam la un AERO cu trapa scaune nu total din piele ,6 viteze, insa variante nu prea erau ...dar rabdarea a dat in final roade .
Au fost momente cand as fi mers pe o varianta in jurul a 175cp Linear/Vector insa vroiam look-ul de Aero !
dar cu timpul a aterizat si ceea ce mi-am dorit !
Ca orice masina a avut second hand a avut "dumele" ei , insa cu rabdare si timp am ajuns la nici un an de la achizitie sa o aduc in parametrii normali ,desigur si cu ajutorul "colegulilor speciali de forum"
Masina pe scurt:
[*]Motor B207R , trapa , incalzire in scaune , neagra , geamuri negre , xenon adaptiv and all the usual SaaB features
[*]203.000 km reali , verficati in profunzime si sustinuti de log-urile masini
Alte imbunatatiri si reparatii ce au survenit pana in ziua de azi:
[*]Adaugat portul de AUX-IN in cotiera
[*]Schimbat bratele banana fata la achizitie
[*]Schimbat huse scaune fata (erau uzate/crapate)
[*]Schimbat un semering la pompa de servo la achiztie (problema comuna SS)
[*]Schimbat uleiul la cutie
[*]Schimbate discutile fata cu EBC USR + placute rosii
[*]Inlocuita electrovalva de wastegate
[*]Polishat si infoliat faruri/proiectoare pentru redarea look-ului fresh si o mai buna protectie la intemperii
[*]Inlocuit macara geam stanga spate (era devastata)
[*]Fixat pragul stanga (avea in lipsa toate clemele)
[*]Reparat bratele sistemului de stergatoare care mereu cedeaza (acelasi mecanism ca la fiat)
[*]Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 / toate noi (multumesc Dorin pt provizie / Antonio pt sfat ...sunt senzationale pt orice suprafata )
[*]Bujii NGK Iridium BKR7EIX
[*]Trecuta pe ulei Motul Dexos2 X-Clean 8100 (la fiecare schimb ii fac si un engine flush)
Mai am multe idei ...de facut pus ...aranjat voi updata pe masure ce mai fac cate ceva...si acum poze
Update @ Iulie 2013 / ~219.000 KM
[*]Bobine schimbate OEM noi
[*]Filtru aer sport Maptun
[*]Curatat bujii (pe ici pe colo nu a fost cazul)
[*]Curatat pompa SAI
[*]Pregatit jante iarna + cauciucuri (desi nu prea intentionez sa circul iarna cu ea)
[*]Vopsit grila fata / mult mai eleganta si unica
Update @ August 2013 / 219.897 KM
[*]Schimbat: ulei / lichid servo / lichid frana
[*]Inlocuit cheder geam sofer
[*]Inlocuit stropitori parbriz capota
[*]Cheie noua @fabrica SAAB