My mistress

Prezinta SAAB-ul pe care il conduci

Re: My mistress

Postby Dansb » 17 Sep 2012, 15:51

manolodsv wrote:...treaba cu etrierii, greu de facut ? greu de demontat si remontat ?

Mai usor decat ma asteptam: ridici masina, dai jos roata, o pui pe ceva stabil (capra, chituc, etc.) sa nu-ti vina-n cap. In spatele etrierului sunt doua tuburi negre (sus-jos), lungi cam de 30 mm, cu capac/dop din plastic. Scoti dopul si desfaci, cu un imbus de 7 mm, cele doua suruburi lungi, care de fapt sunt ghidajele pe care culiseaza partea mobila a etrierului pentru a frana. Dupa ce desfaci, scoti siguranta din sarma (daca te uiti in topicul de prezentare a "amantei", vei intelege mai bine) si scoti placutele de frana. Dupa aia, depinde de tine cat timp ai la dispozitie si cat esti de pedant, pentru ca urmeaza munca "de jos": curatat etrierii - cu peria de sarma, smirghel, bormasina cu perie, etc. Speli bine/degresezi cu spray pentru frana/diluant, izolezi cu hartie adeziva pentru zugravit ceea ce nu vrei sa vopsesti (furtune, garnituri, tuburile alea de la ghidaje, etc.). Dupa ce vopsesti, operatiunile in sens invers. Atentie la siguranta aia din sarma, sa o fixezi ca lumea, altfel iti sare si se blocheaza etrierul :!:
Etrierii spate au acelasi principiu, diferenta facand-o faptul ca este atasat si cablul de la frana de mana. Dar nu te incurca cu nimic, dimpotriva, te ajuta in a-i fixa in anumite pozitii mai convenabile, la curatare si vopsire. S-ar putea sa mearga mai greu sa-i pui la loc decat pe fata, pentru ca se stran putin, dar nu dispera, pana la urma intra. Fara curatare/vopsire, iti ia cam 1 ora (ca la schimbat placutele defrana).

Spor la treaba :mrgreen:

manolodsv wrote:...ce vopsea ai folosit ? :mrgreen:


Am scris tot in topicul de prezentare: o vopsea argintie, cumparata din Ambient (cu care am vopsit si esapamentul), pentru seminee, cu rezistenta la temperaturi ridicate (parca<= 750 grade). 30 lei/tub, am folosit 1,5 tuburi :lol: .
La Astra am folosit un spray, tot din Ambient, cu aceleasi proprietati, dar in plus avea si silicon in el. Am fost foarte multumit, pentru ca, practic, dupa ce muiam cu spuma activa si dadeam cu jet, ramaneau perfect curati. Dupa trei ani jumate, etrierii aratau de parca i-as fi vopsit ieri. Din pacate, n-am mai gasit sprayul ala. Era mai scump (dublu, daca nu ma insel), dar a facut toti banii.

Daca vrei, te asist online :P
Saab 9-3 Vector 2007 60th Anniversary Edition - 1.9 TiD 147 Kw 430 Nm
Saab 90 1985 - 2.0 (1971 cc/74 Kw) 5 speed
Dansb
Saabist adevarat
 
Posts: 1376
Joined: 23 Jul 2012, 20:50
Location: Sibiu

Re: My mistress

Postby manolodsv » 17 Sep 2012, 16:36

Multumesc. Am nr. tau de tel.:grin:

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta.
PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
User avatar
manolodsv
Saabist adevarat
 
Posts: 1997
Joined: 17 Feb 2012, 10:49
Location: Calarasi

Re: My mistress

Postby Dansb » 23 Sep 2012, 17:06

Ieri am profitat de timpul splendid si, ofticat ca n-am putut merge la Cohen, m-am autoflagelat :lol: . Ca sa-l citez pe bunul nostru prieten Marius (Manolodsv), Saabrina "a primit un tratament cu ceara":
1.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
Saab 9-3 Vector 2007 60th Anniversary Edition - 1.9 TiD 147 Kw 430 Nm
Saab 90 1985 - 2.0 (1971 cc/74 Kw) 5 speed
Dansb
Saabist adevarat
 
Posts: 1376
Joined: 23 Jul 2012, 20:50
Location: Sibiu

Re: My mistress

Postby manolodsv » 23 Sep 2012, 17:37

Frumos lucrat. Ce marca de ceara folosesti ? Si eu trebuie sa fac iar un tratament pentru ca vine iarna :(

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta.
PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
User avatar
manolodsv
Saabist adevarat
 
Posts: 1997
Joined: 17 Feb 2012, 10:49
Location: Calarasi

Re: My mistress

Postby Dansb » 23 Sep 2012, 18:08

Nigrin, da' nu-s foarte multumit, o folosesc pana o termin si trec la Turtle Wax.
Am un "Extra Gloss" de la TW si mi se pare mult mai bun, dar, cum spuneam, vreau sa termin Nigrinul.
Saab 9-3 Vector 2007 60th Anniversary Edition - 1.9 TiD 147 Kw 430 Nm
Saab 90 1985 - 2.0 (1971 cc/74 Kw) 5 speed
Dansb
Saabist adevarat
 
Posts: 1376
Joined: 23 Jul 2012, 20:50
Location: Sibiu

Re: My mistress

Postby andybumbu » 26 Sep 2012, 19:27

Cam rasfatata bestia :roll: :mrgreen:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: My mistress

Postby manolodsv » 29 Sep 2012, 07:28

sall. pe partea stanga spate ai avut soc cu rugina deasupara amortizorului ? cred ca am si eu un soc - pe dreapta spate am dat cu mana si parca am simtit ceva in aceeasi zona si mai putin pe stanga spate. cred ca trebuie sa fac si eu aceeasi operatiune ca si tine :cry: .
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta.
PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
User avatar
manolodsv
Saabist adevarat
 
Posts: 1997
Joined: 17 Feb 2012, 10:49
Location: Calarasi

Re: My mistress

Postby Dansb » 29 Sep 2012, 10:58

manolodsv wrote:cred ca am si eu un soc - pe dreapta spate am dat cu mana si parca am simtit ceva in aceeasi zona si mai putin pe stanga spate. cred ca trebuie sa fac si eu aceeasi operatiune ca si tine :cry: .

Nu te soca, pana nu dai jos roata :wink: S-ar putea sa fie doar noroi. :roll:
Saab 9-3 Vector 2007 60th Anniversary Edition - 1.9 TiD 147 Kw 430 Nm
Saab 90 1985 - 2.0 (1971 cc/74 Kw) 5 speed
Dansb
Saabist adevarat
 
Posts: 1376
Joined: 23 Jul 2012, 20:50
Location: Sibiu

Re: My mistress

Postby manolodsv » 29 Sep 2012, 16:39

Nu este noroi. Stiu si eu cum arata noroiul. Este ceea ce ai gasit si tu.:(

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta.
PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
User avatar
manolodsv
Saabist adevarat
 
Posts: 1997
Joined: 17 Feb 2012, 10:49
Location: Calarasi

Re: My mistress

Postby Dansb » 29 Sep 2012, 19:05

manolodsv wrote:Nu este noroi. Stiu si eu cum arata noroiul. Este ceea ce ai gasit si tu.:(

Draga Marius, ai scris asa:
manolodsv wrote:...pe dreapta spate am dat cu mana si parca am simtit ceva...

Pe la noi, ceea ce ai spus tu e o simpla supozitie, care trebuie confirmata prin "datul" cu ochii, d-aia ti-am si propus sa verifici vizual :oops: :mrgreen:
Sorry for misunderstanding... Intelesesem ceea ce ai spus, si nu ceea ce ai vrut sa spui :wink:
Saab 9-3 Vector 2007 60th Anniversary Edition - 1.9 TiD 147 Kw 430 Nm
Saab 90 1985 - 2.0 (1971 cc/74 Kw) 5 speed
Dansb
Saabist adevarat
 
Posts: 1376
Joined: 23 Jul 2012, 20:50
Location: Sibiu

Re: My mistress

Postby andybumbu » 29 Sep 2012, 20:25

Zona aceea e o zona mai problematica, din cauza prinderii telescoapelor spate, stau toate cele adunate pe acolo, iar boii de pe la spalatorii, spala masinile asa cum isi fac si ei igiena, doar pe la suprafata, trebuie insistat... :roll: :wink:

@manolo, mai pe romaneste, pune-te pe pipait zona :mrgreen:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: My mistress

Postby manolodsv » 29 Sep 2012, 22:13

Rugina este rugina firar ea sa fie. Am sa fac niste poze cu ce era innainte si dupa interventia ce o voi face. Saabita are o mica "buba de piele, s-a iritat micuta", dar se va face bine. In rest numai bine.
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta.
PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
User avatar
manolodsv
Saabist adevarat
 
Posts: 1997
Joined: 17 Feb 2012, 10:49
Location: Calarasi

Re: My mistress

Postby Dansb » 29 Oct 2012, 15:38

Am aflat sambata de la Calin ca informatia cu "divortatul" dintre unitate si masina e fabulatie, de fapt e nevoie de "imperechere" cu ajutorul Tech2-ului pe viitoarea masina. Am uitat insa sa-l intreb cum se scoate, era destul de greu abordabil, din motive obiective :wink: .
Stie cineva cum se scoate unitatea audio/video (display-ul) din bord? E nevoie de vreo scula/dispozitiv deosebit/a? Mi-ar prinde bine si niste poze... :mrgreen:
Saab 9-3 Vector 2007 60th Anniversary Edition - 1.9 TiD 147 Kw 430 Nm
Saab 90 1985 - 2.0 (1971 cc/74 Kw) 5 speed
Dansb
Saabist adevarat
 
Posts: 1376
Joined: 23 Jul 2012, 20:50
Location: Sibiu

Re: My mistress

Postby MagicPenguin » 29 Oct 2012, 15:50

Se scoate grila centrala de ventilatie (cu mare grija) si apoi se desfac doua suruburi (parca torx de 25) pentru a elibera unitatea. Nu e complicat, dar e nevoie de rabdare ca sa nu zgarii bordul cand scoti grila. :wink:
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: My mistress

Postby Dansb » 29 Oct 2012, 15:57

Merci, Antonio, da' grila? Grila cum se scoate :?: :? Stiu ca abuzez, dar nu mi-ar strica niste detalii, sa nu fac tampenii de genul zgariatului, ruptului (Doamne fereste :roll: ) :lol:.
Saab 9-3 Vector 2007 60th Anniversary Edition - 1.9 TiD 147 Kw 430 Nm
Saab 90 1985 - 2.0 (1971 cc/74 Kw) 5 speed
Dansb
Saabist adevarat
 
Posts: 1376
Joined: 23 Jul 2012, 20:50
Location: Sibiu

PreviousNext

Return to My SAAB

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests