My TTID Aero

Prezinta SAAB-ul pe care il conduci

Re: My TTID Aero

Postby mountin » 20 Sep 2012, 07:48

adi_saba wrote:f frumoasa masina. Sa ai noroc la ea Gabi :wink:

Ms mult.
93-ss aero,2004
nordic stage3,265hp
mountin
Master
 
Posts: 314
Joined: 21 Oct 2010, 08:56

Re: My TTID Aero

Postby cristiansen09 » 16 Oct 2012, 16:58

Foarte frumoasa!
Cand te plictisesti de ea (daca se va intampla asta vreodata) da mi si mie un semn. :)
cristiansen09
Master
 
Posts: 317
Joined: 16 Dec 2008, 19:06
Location: Bucuresti

Re: My TTID Aero

Postby mountin » 18 Oct 2012, 20:07

Asa cum am promis, pt ca erau foarte multe divergente intre cei care au TTID si restul diselelor sau chiar benzina,am facut niste poze:
Attachments
20121016_184617.jpg
20121016_184544.jpg
fiferenta de consum intre 7.2 cat ziceam eu ca consuma si 7.5 este de la faptul ca am stat cu motorul pornit o ora jumate la o discutie pe perioada asta a celor 217km
20121016_184534.jpg
Consumul de 7.5l in oras,cu medie de 22km/h,pe distanta de 217 km,dupoa aceea a trebuit sa ies din oras.
93-ss aero,2004
nordic stage3,265hp
mountin
Master
 
Posts: 314
Joined: 21 Oct 2010, 08:56

Re: My TTID Aero

Postby mountin » 18 Oct 2012, 20:22

Consum Cluj-Mures la ora 7 seara super aglomerat,chiar daca media de viteza pare proasta am depasit orice masina mi-a aparut in fata si nu m-a depasit nimeni,dar erau coloane de tiruri, o sa vedeti ca la intoarcere media de viteza e mult mai mare iar consumul e la fel fiindca era mult mai liber,deci daca merg cu medie de 73 km/h si e liber drumul e undeva la 4 l.
Attachments
20121016_200542.jpg
20121016_200531.jpg
20121016_200517.jpg
93-ss aero,2004
nordic stage3,265hp
mountin
Master
 
Posts: 314
Joined: 21 Oct 2010, 08:56

Re: My TTID Aero

Postby mountin » 18 Oct 2012, 20:31

Am facut si la intoarcere din Mures dar numai pana in Campia Turzii(54km cum se vede si din poze) de acolo am intrat pe autostrada si am facut un test la o medie mult mai mare.Dupa cum se vede media orara la intoarcere a fost mult mai buna , de 85km/h,era mai liber noaptea,iar consumul este doar cu 0.1l mai mult decat cu media de 73km/h de la dus,de aici se vede ce aglomerat era la dus.
Attachments
20121018_004401.jpg
20121018_004352.jpg
93-ss aero,2004
nordic stage3,265hp
mountin
Master
 
Posts: 314
Joined: 21 Oct 2010, 08:56

Re: My TTID Aero

Postby mountin » 18 Oct 2012, 20:46

Am facut testul si pe autostrada, pur si simplu am mers pe pilot automat 42km la viteza medie care se vede in poze, era noapte ,nici macar o singura data nu a trebuit sa scot pilotul automat chiar m-a surprins chestia asta, sunt curbe dar se pot lua toate la viteza respectiva se pare ca.La media orara respectiva mi se pare chiar foarte bun consumul chiar daca autostrada Cluj-Campia nu e drepta de loc, e doar urcari si coborari de dealuri si curbe.Se vede in poze ca turometrul e undeva la 2550 rpm la 147 km/h in a 6-a bineinteles.
Edy daca vrei poti sa pui postarile si al topicul "Cat va consuma masina"
Attachments
20121018_010620.jpg
20121018_005957.jpg
20121018_004904.jpg
93-ss aero,2004
nordic stage3,265hp
mountin
Master
 
Posts: 314
Joined: 21 Oct 2010, 08:56

Re: My TTID Aero

Postby adi_saba » 18 Oct 2012, 20:59

:twisted: Gabi, ma faci sa plang :))))
SAAB 93 2.0T Aero satge 3 Nordic 275hp
ex :Saab 9-3 1.8T stage 2 Nordic 235hp/360nm
adi_saba
Saabist
 
Posts: 514
Joined: 10 Oct 2008, 20:14
Location: Sighetu Marmatiei

Re: My TTID Aero

Postby andybumbu » 18 Oct 2012, 21:48

rulat pe autobahn cu 1.9TTiD automat, indicatorul de turbo a innebunit, rulat cu medii de viteza de peste 180km\h, constant peste 200, orice faceam sub 7,5%, full kickdown, inclusiv pe modul sport, rupe tot, cine nu a rulat macar vreo 1000km cu biturbo-ul nu isi poate imagina, sfideaza logica acest biturbo, consum sfidator, cuplu dement, fara inertie turbo si asta inca din 2007-2008 :idea:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

R: My TTID Aero

Postby razza13 » 18 Oct 2012, 23:01

Arata beton si consuma cat trebuie sa consume, din pacate eu mai am o oarecare retinere fata de diesel, fie turbo sau biturbo. Sa fi sanatos s-o poti conduce. Sunt curios daca stii ceva despre upgrade-ul software al centralinei motor, pe care trebuiau sa-l faca in Saab acum un an sau doi, aparuse o problema la ttid, si anume faptul ca arunca motorina in baia de ulei datorita necesitatii de a injecta mai multa pentru a curati FAP-ul. Daca aceasta nu se realiza in prima instanta, nu ajungea in temperatura si nu reusea sa arda ceea ce se acumula in filtru, centralina o mai cerea odata, si inca odata, pana te trezeai cu vreo doi litri de combustibil in baie, si atunci sa vezi ungere! Am citit de cazuri de autocombustie, motorul continua sa invarta si dupa ce opreai alimentarea electrica, arzand uleiul diluat cu motorina, astfel ajungand sa se gripeze. Si nu a fost doar unul...La inceput inginerii suedezi nu au stiut cum sa reactioneze, apoi au gandit un upgrade, o modificare de soft care sa grabeasca procesul de curatare a FAP, facand-o mai des, cand filtrul nu e chiar plin. Asta grabeste, totusi, si schimbul de ulei motor, care trebuie facut la nu mai mult de 8-10 mii de km, contracarand astfel efectul carburantului injectat excesiv.
Alta "belea", de data mai recenta, tot pe ttid si intalnita de userii italieni, mai ales pe cabrio, e ruperea turbosuflantei. Nu am inteles prea bine efectul acestor defectiuni, multe turbine fiind schimbate in garantie iar posesorii, cei care relateaza aceste nenorociri pe forumuri, neavand de multe ori acces la lucrarile efectuate de mecanici. Se mai baga pe sub pres...chiar si la case mari! Nu vreau sa-ti stric placerea, dar e mai bine sa previ decat sa tratezi. Si mult mai ieftin!
Poate am spus lucruri stiute mai demult, ideea e ca vreau sa dau o mana de ajutor, atat cat pot si eu. Inca odata, sa fi fericit!
9-3 ss Vector 175 cp leat 2003
User avatar
razza13
Invatacel
 
Posts: 84
Joined: 20 Jun 2011, 10:21
Location: Pordenone, Italy

Re: R: My TTID Aero

Postby mountin » 19 Oct 2012, 08:35

[quote="razza13"]

Eu am scos filtru de particule si fizic si anulat din soft,am luat-o cu el infundat.Inca o data repet,nu am zis ca e mai ieftin sa ai un disel decat o benzina ma refeream strict la consumul de combustibil.
93-ss aero,2004
nordic stage3,265hp
mountin
Master
 
Posts: 314
Joined: 21 Oct 2010, 08:56

R: My TTID Aero

Postby razza13 » 19 Oct 2012, 09:29

Buna dimineata, imi pare rau daca am fost prost inteles. Chiar nu vreau sa intru in polemici benzina versus diesel! Fiecare persoana are o motivatie proprie in a-si alege tipul de motor, culoarea, diametrul jantelor, etc. Nu sunt in masura si nici nu ar trebui sa critic tocmai eu alegerile altora. Voiam doar, asa cum am si scris, sa fiu de ajutor. Probabil mai sunt proprietari de ttid, sau posibili aspiranti la acest motor, interesati sa afle ceva amanunte in plus. Pe multe forumuri vezi ca se discuta de resoftat, FAP anulat, etc dar se explica putin sau deloc cauzele. Deasemenea putini stiu ca pana in 100-120 mii de km este recomandata revizia turbinelor. Sunt informatii de care eu nu am nevoie, dar vazand ca sunt persoane care ar avea...
9-3 ss Vector 175 cp leat 2003
User avatar
razza13
Invatacel
 
Posts: 84
Joined: 20 Jun 2011, 10:21
Location: Pordenone, Italy

Re: R: My TTID Aero

Postby mountin » 19 Oct 2012, 09:48

Eu am zis de cateva ori ca asta e un test strict pt consum fiindca unii nu credeau ca poate consuma asa putin,nu de costuri de intretinere.
93-ss aero,2004
nordic stage3,265hp
mountin
Master
 
Posts: 314
Joined: 21 Oct 2010, 08:56

Re: My TTID Aero

Postby mountin » 22 Oct 2012, 12:40

cristiansen09 wrote:Foarte frumoasa!
Cand te plictisesti de ea (daca se va intampla asta vreodata) da mi si mie un semn. :)


Acuma dupa ce am pus-o ca lumea la punct parca m-as bucura de ea,toti pe care i-am dus nu le vine sa creada ca Saabul arata asa de bine.
93-ss aero,2004
nordic stage3,265hp
mountin
Master
 
Posts: 314
Joined: 21 Oct 2010, 08:56

Re: My TTID Aero

Postby mountin » 14 May 2013, 08:27

ieri am schimbat cureaua de accesorii 180 ron cu tot cu manopera, am pus Continental, era un pic uzata si e mai bine sa o schimbi decat sa te lase la un drum lung sa trebuiasca sa o tractezi dupa aceea.
93-ss aero,2004
nordic stage3,265hp
mountin
Master
 
Posts: 314
Joined: 21 Oct 2010, 08:56

Re: My TTID Aero

Postby Seb. D » 14 May 2013, 19:22

Mountin ms de link.. arata super si pe gri, intradevar..sincer la cat de mult imi place modelu asta de Saab, cred ca nu mai conteaza culoarea..plus ca jantele tale arata mult mai ok decat ale mele.. totusi as avea o curiozitate (poate ca is offtopic, sau asa) da` vroiam sa stiu cat costa un eleron Turbo X ca al tau, si daca stii si vreun site ceva de unde sa il comand.. :)
Seb. D, Saab 1.9 TTiD Aero 180cp
User avatar
Seb. D
Invatacel
 
Posts: 63
Joined: 05 May 2013, 22:54
Location: Italia

PreviousNext

Return to My SAAB

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests