Salutare aviatorilor,
Ma numesc Marius Simion, 25 de ani, Bucuresti, inginer de profesio si obsedat de masini. Sunt posesorul unui Saab, model 9-5, motorizare: 2.0t-110kw, an 2000. Am ami detinut in 2010 un Saab 9-5, motorizare: 3.0tid, an: 2003 model Artic Edition pe care am vandut-o din cauza impozitului ridicat si a performantelor modeste ale propulsorului Isuzu.
Majoritatea probabil cunoasteti masina de la intalnirile clubului, intrucat este masina userului Marian a.k.a. Serban Marian din Ploiesti.
Am achizitionat masina acum aporximativ 1 luna in urma unui schimb auto. Mi-a placut masina pentru ca arata bine la exterior, interior si tinuta de drum, cu unele probleme pe partea mecanica.
Am achizitionat-o 180.000 km si m-am apucat de reconditionarea avionului.
1. Uleiul motor era mal. am schimbat uleiul din motor si toate filtrele;
2. Pornea greu dimineata. Am schimbat bateria cu una Varta, si bujiile cu unele originale. Dupa ce ii schimb bateria la 2 zile nu mai porneste dimineata.
3. Dau jos electromotorul, il reconditionez, il curat si schimb diodele cu unele de mercedes.
4. Am schmbat furtunul de vacuum, fiind crapat.
5. Am schimbat cureaua de la alternator.
6. Am schimbat rolele de ghidaj pt geamurile electrice fata, operatiune simpla dar a naibii de scumpa la reprezentatnta Saab la domnul Florin. Ca sa ma inbuneze mi-a dat cadou vezi doamne un suport de placuta de inmatriculare cu Saab dupa ce imi ia 450 lei pt 2 role de plastic de 5 lei. In fine...
7. Masina prezenta un tremur, nu isi tinea relantiul. Inapoi la Florin shimb bujiile mergem in test si iar apare problema. Cauza: partea electrica a clapetei de acceleratie si vezi doamen e tragic si necesita schimbat si aducem originala costa 2500 lei. In fine si-a luat oferta si i-am introdusa in 3 litere.
Am dat comanda dimineata de pe internet de clapeta noua, am fost la un service am demontat-o pe cea veche am reconditionat-o si am montat-o pe cea noua, cea de pe masina ramanand de rezerva in garaj.
Mai am de rezolvat urmatoarele:
1. Schimbat kit distributie, de fapt patina si poate si lantul daca este cazul (ramane de vazut, dar probabil s-a largit cu cativa mm). Am dat acum cateva minute comanda si am gasit-o la 500 lei.
2. Inlocuit sau reconditionat Turbina pentru ca scuipa ulei in "carburator". Aici mai ma gandesc am alte planuri legate TURBOOOO
3. Inlocuit parbriz pentru ca in momentul inc are am luat masina era deja crapat din stanga-dreapta...