2008 SAAB 9-5 AERO 2.3T Maptun stage 3 290Cp 440Nm

Prezinta SAAB-ul pe care il conduci

2008 SAAB 9-5 AERO 2.3T Maptun stage 3 290Cp 440Nm

Postby kraz » 29 Dec 2012, 09:18

Salutare la toata lumea.Dupa 2 ani si ceva iata-ma si pe mine in posesia unui avion.In urma cu timpul specificat mai devreme am vazut un 9-5 aero facelift in fata hotelului Cocor din Neptun-Olimp,la care m-am holbat cam 5 minute .De atunci am tot rasfoit netul cautand informatii cat mai multe despre ceasta masina.Tot atunci am descoperit si forumul acesta pe care l-am citit aproape pe tot.In fine masina este un 9-5 aero manual cu 25000km rulati.Am botezat-o Greta.Toate masinile mele au avut un nume.In urma ajutorului tehnic si logistic oferit de Lucian,pentru care ii multumesc,am facut o comanda in Suedia la Maptun.Asa ca acum masina este gata preparata si pot sa va spun ca este o mare diferenta fata de ce era ininte.Mai astept sa vina un short shifter pe care l-am comandat in SUA.Masina este extraordinara si foarte placuta la condus.Am uitat sa va spun,printre piesele comandate a fost si un LSD Quaife care isi face treaba de minune.Evacuarea este Feritta si este completa cap coada.Mi-am mai pus si un strut brace pentru imbunatatirea stabilitatii.Zilele astea o sa-i fac si niste poze pe care o sa le postes.Cam atat pentru inceput.
kraz
Junior
 
Posts: 38
Joined: 16 Sep 2012, 20:46

Re: 2008 SAAB 9-5 AERO 2.3T Maptun stage 3 290Cp 440Nm

Postby manolodsv » 29 Dec 2012, 10:44

Bravo. Fericitule. Doar 25 k de km ? Foarte buna. Poze asteptam.

Sent from my airplane 9-3 SS Tid BLACK TAF
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta.
PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
User avatar
manolodsv
Saabist adevarat
 
Posts: 1993
Joined: 17 Feb 2012, 10:49
Location: Calarasi

Re: 2008 SAAB 9-5 AERO 2.3T Maptun stage 3 290Cp 440Nm

Postby Gabilsson » 29 Dec 2012, 10:48

Felicitari! Vrem mai multe detalii :) unde ai instalat diferentialul si cat a fost manopera? Bineinteles asteptam poze
AERO 2002
Image

|˙˙ʇǝuɹǝʇuı ǝɥʇ uo ʇxǝʇ uʍop ǝpısdn ɯopuɐɹ pɐǝɹ noʎ :ǝɯıʇ ǝǝɹɟ ɥɔnɯ ooʇ ʎɐʍ ǝʌɐɥ noʎ ןןǝʇ oʇ ʍoɥ˙˙˙
Gabilsson
Senior
 
Posts: 186
Joined: 15 Jul 2012, 23:25
Location: Kristianstad

Re: 2008 SAAB 9-5 AERO 2.3T Maptun stage 3 290Cp 440Nm

Postby MagicPenguin » 29 Dec 2012, 15:59

Felicitari! Abia astept sa vad pozele.
Edy, cred ca tocmai ai fost detronat... LSD-ul Quaife face diferenta! :mrgreen:
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: 2008 SAAB 9-5 AERO 2.3T Maptun stage 3 290Cp 440Nm

Postby n0iz3 » 29 Dec 2012, 16:01

Sa lasam liniuta sa-si spuna cuvantul :mrgreen:
2008 Skoda Octavia 2.0 TDI DSG Laurin & Klement
ex-2003 Saab 9-3 SS 2.0t. You hear the turbo spooling... aaaaaaand I'm gone.
Image
User avatar
n0iz3
Saabist
 
Posts: 552
Joined: 16 Aug 2011, 10:20
Location: Bucuresti

Re: 2008 SAAB 9-5 AERO 2.3T Maptun stage 3 290Cp 440Nm

Postby MagicPenguin » 29 Dec 2012, 16:03

Evident! :mrgreen: Nu una singura. 3 din 5! :lol:
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: 2008 SAAB 9-5 AERO 2.3T Maptun stage 3 290Cp 440Nm

Postby cristiansen09 » 29 Dec 2012, 17:29

Asteptam fotografii!
Si sa o stapanesti sanatos!
AM vazut si eu un 9.5 facelift la mare in urma cu ceva vreme, in aceeasi statiune... era cu numere de Italia si avea culoarea gri (asemanatoare cu a lui Edy). Chiar asa ce culoare are Greta? :)
cristiansen09
Master
 
Posts: 258
Joined: 16 Dec 2008, 19:06
Location: Bucuresti

Re: 2008 SAAB 9-5 AERO 2.3T Maptun stage 3 290Cp 440Nm

Postby kraz » 29 Dec 2012, 19:24

Multumesc pentru urari.Greta este argintiu metalizat.Poze o sa fac maine dimineata dupa ce o spal si apoi o sa pun si pe forum.La exterior nu am facut nimic si nici nu am de gand.Asa cum este ea din fabrica este foarte frumoasa.Azi dupa ce am mers cam 120km prin oras cu cateva reprize de acceleratii cu pedala la podea, consumul mediu s-a stabilizat la 11,5l.Dupa modificarea softului,cand am resetat cunsumul mediu,am plecat de la 28l.Consumul este bun si am inteles ca ar putea sa scada pana la 11l.In legatura cu LSD-ul pus pe masina;acesta l-am montat la niste baieti priceputi in Saab pe care mi i-a recomandat Lucian si costul lucrarii a fost la pachet.Nu stiu cat a fost manopera diferentialului in sine,dar toata lucrarea a fost aproximativ 300e.Daca inainte cand acceler-am brusc,simte-am acel torque steer,acum nu.Se simte cum il sugruma din fasa.Roata are o tendinta de a pierde aderenta cam o jumatate de rotatie,dar dupa aceea simti cum prinde aderenta si musca din asfalt.
kraz
Junior
 
Posts: 38
Joined: 16 Sep 2012, 20:46

Re: 2008 SAAB 9-5 AERO 2.3T Maptun stage 3 290Cp 440Nm

Postby Edy » 30 Dec 2012, 12:26

MagicPenguin wrote:Edy, cred ca tocmai ai fost detronat... LSD-ul Quaife face diferenta! :mrgreen:

Mda, bine, asta o s-o mai vedem noi; sunt de acord ca ca un LSD face o diferenta insa se si pierde putere pe acolo. Eu cred ca in primul rand un pilot poate sa faca diferenta, dupa aceea diverse sisteme ajutatoare! Deci sa inteleg ca trebuie sa-mi pun si eu LSD sa-mi "recapat" locul pierdut...hmmm, ma mai gandesc!
SAAB 9-5 AERO, 2004, 2.3T 250cp, negru
SAAB 9-3 AERO, 2007, 2.8T Hirsch 275cp, negru
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2001, 2.0T 205 CP, negru
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1987, 2.0i, 116 cp, verde
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2564
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: 2008 SAAB 9-5 AERO 2.3T Maptun stage 3 290Cp 440Nm

Postby lucian » 30 Dec 2012, 15:22

LSD-ul nu ia putere...doar o pune la sol mai bine...altfel spus, cu un diff nu se pierde putere ;)
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: 2008 SAAB 9-5 AERO 2.3T Maptun stage 3 290Cp 440Nm

Postby Edy » 30 Dec 2012, 15:47

Sunt specialisti care te-ar contrazice Luci, dar tu ai avut LSD pe cabriolet asa ca probabil stii mai bine. Oricum, bine ai revenit printre noi dupa multe luni "lipsa" :mrgreen:
SAAB 9-5 AERO, 2004, 2.3T 250cp, negru
SAAB 9-3 AERO, 2007, 2.8T Hirsch 275cp, negru
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2001, 2.0T 205 CP, negru
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1987, 2.0i, 116 cp, verde
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2564
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: 2008 SAAB 9-5 AERO 2.3T Maptun stage 3 290Cp 440Nm

Postby MagicPenguin » 30 Dec 2012, 16:00

A lipsit de pe forum, dar uite ca a acordat consultanta si a iesit un proiect cel putin interesant. :)
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: 2008 SAAB 9-5 AERO 2.3T Maptun stage 3 290Cp 440Nm

Postby lucian » 30 Dec 2012, 16:39

Inca am Quaife pe Troll!
Si nu, nu e diff Torsen (pe discuri de ambreiaj), ca sa piarda cuplu pe la frecari, e LSD, blocheaza pur si simplu ambele roti....de aia "nu ie pierderi de putere" ;)
Parerea mea...
Lucian (SAAB brum-brum) :)
__________________________________________

9-3 Conv. Troll R+ 360HP / 520 Nm
9-5 Aero Sentronic 290HP / 420 Nm
lucian
Saabist
 
Posts: 636
Joined: 07 Aug 2008, 09:31

Re: 2008 SAAB 9-5 AERO 2.3T Maptun stage 3 290Cp 440Nm

Postby kraz » 30 Dec 2012, 20:20

Asa cum am promis, iata si pozele:
Picture 4.jpg
Picture 3.jpg
Picture 2.jpg
Picture 1.jpg
kraz
Junior
 
Posts: 38
Joined: 16 Sep 2012, 20:46

Re: 2008 SAAB 9-5 AERO 2.3T Maptun stage 3 290Cp 440Nm

Postby kraz » 30 Dec 2012, 20:30

Echiparea este una completa mai putin navigatie si trapa. Inca un set de poze:

Picture 8.jpg
Picture 7.jpg
Picture 6.jpg
Picture 5.jpg
kraz
Junior
 
Posts: 38
Joined: 16 Sep 2012, 20:46

Next

Return to My SAAB

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests