Page 2 of 4

Re: 2008 SAAB 9-5 AERO 2.3T Maptun stage 3 290Cp 440Nm

PostPosted: 30 Dec 2012, 20:35
by kraz
Si un ultim set de poze:

Picture 12.jpg
Picture 11.jpg
Picture 10.jpg
Picture 9.jpg

Re: 2008 SAAB 9-5 AERO 2.3T Maptun stage 3 290Cp 440Nm

PostPosted: 30 Dec 2012, 21:49
by kraz
O ultima poza cu motorul

Picture 096.jpg

Re: 2008 SAAB 9-5 AERO 2.3T Maptun stage 3 290Cp 440Nm

PostPosted: 31 Dec 2012, 11:47
by lucian
N.B. Mihai are 440 Nm, deci ca si cuplu ar trebui sa fie mai rapid, ca nu calutzii conteaza, degeaba ai martzoage... Dar daca ai 290 de armasari frumosi, poti bate 308 manji...parerea mea ;)

Re: 2008 SAAB 9-5 AERO 2.3T Maptun stage 3 290Cp 440Nm

PostPosted: 31 Dec 2012, 13:08
by Edy
La ultimul Dyno facut cu masina mea in august 2009, la ultima tura pe aparat s-au scos la roata 285 de cai si aproape 409 NM. La volanta se pot obtine valori mult mai mari, semn ca ansamblul Hirsch lucreaza foarte bine.
Hai ca poluam threadul omului, Lucien. Esti invitatul meu la una din urmatoarele intalniri sa dai o tura cu aeronava Hirsch sa vezi cum se simte! La fel si Kraz!

Re: 2008 SAAB 9-5 AERO 2.3T Maptun stage 3 290Cp 440Nm

PostPosted: 31 Dec 2012, 15:22
by bullet
Foarte frumoasa 8)

Re: 2008 SAAB 9-5 AERO 2.3T Maptun stage 3 290Cp 440Nm

PostPosted: 31 Dec 2012, 16:46
by cristiansen09
De acord cu Bullet!
LSD ul face mai mult ca sigur diferenta... :)

Re: 2008 SAAB 9-5 AERO 2.3T Maptun stage 3 290Cp 440Nm

PostPosted: 31 Dec 2012, 18:10
by kraz
Daaa... greseala mea ca nu am marturisit tot.Promit sa spun tot ce stiu.Evacuarea este nou nouta cu catalizator sport si de 3" grosime.Avem si FPR 3.5bar impreuna cu filtru sport.S-au mai montat furtune siliconice triplu armate cu panza si bucse poliuretanice.Deasemeni o bucsa poli la cutie si una la suport motor.Cat despre frane,nu au fost uitate,doar ca acum nu mai sunt fonduri.Urmeaza si ele cat de curand.Mai am in plan si un set de amortizoare,dar cand m-or lasa astea stock.La fel si ambreiajul,cand v-a da semne de oboseala o s-al schimb cu un kit Sachs performance care duce pana la 600Nm si o volanta usoara ca sa urce mai usor in ture.Dar toate astea la vremea lor.Primele vor fi franele asa cum am spus.Cat despre masini,parerea mea este ca fiecare este interesanta in felul ei.Cred ca fiecare are puncte forte una fata de cealalta si invers.Ideea este sa avem in Romania cat mai multe astfel de masini preperate.Nu conteaza care este mai tare.Dupa sarbatori vreau sa ma duc si eu la un dynotest la EXELIXIS in Pipera.Eu vreau sa urez la toata comunitatea un LA MULTI ANI !

Re: 2008 SAAB 9-5 AERO 2.3T Maptun stage 3 290Cp 440Nm

PostPosted: 31 Dec 2012, 18:25
by MagicPenguin
cristiansen09 wrote:De acord cu Bullet!

Cu mine adica... :mrgreen:

kraz wrote:ambreiajul,cand v-a da semne de oboseala o s-al schimb cu un kit Sachs performance care duce pana la 600Nm si o volanta usoara ca sa urce mai usor in ture.

Nu stiu daca merita compromisul. Volanta usurata este solida, nu dubla masa si astfel se vor trimite socuri mai mari catre cutie. Eu unul, nu as face pasul asta. Prefer sa uzez o volanta dubla masa, decat sa pocnesc ceva prin cutie. In plus, am inteles ca si confortul are de suferit (smucituri si un sunet mai pronuntat). Stiam ca Lucian are asa ceva... Poate ne spune el mai multe. Eu asta stiu din ce am citit.
Pentru vara ai alt set de jante?
La multi ani si tie! Sper sa ne onorezi cu prezenta la intalniriile planificate pentru anul viitor.

Re: 2008 SAAB 9-5 AERO 2.3T Maptun stage 3 290Cp 440Nm

PostPosted: 31 Dec 2012, 19:49
by kraz
Nu am set de jante pentru vara.Am in vedere un set cu codul 12757104 sau 400132908.Dar nu stiu daca nu ar trebui si un set de senzori presiune pentru ca am asa ceva pe rotile actuale.Referitor la intilniri,sper sa fiu la cea de la Brasov.

Re: 2008 SAAB 9-5 AERO 2.3T Maptun stage 3 290Cp 440Nm

PostPosted: 01 Jan 2013, 18:01
by Edy
Te pot ajuta eu cu un set de 400132908
CU sau fara cauciucuri Michelin la 400 eur; cauciucurile sunt bune.

Re: 2008 SAAB 9-5 AERO 2.3T Maptun stage 3 290Cp 440Nm

PostPosted: 01 Jan 2013, 20:44
by lucian
Jantele ar trebui alese in functie de set-up-ul final al sistemului de franare. Nu de alta, dar nu tiate jantele SAAB pe 17" degajeaza BBK...

Re: 2008 SAAB 9-5 AERO 2.3T Maptun stage 3 290Cp 440Nm

PostPosted: 01 Jan 2013, 20:55
by kraz
Mulțumesc Edy pentru oferta.Vorbim.In alta ordine de idei,vreau sa va spun ca in ultima zi a anului am facut o plimbare la mare.Am fost pana la Navodari.Am mers toata autostrada dus-intors pe cruise control setat la 120km,iar in orașe(Bucuresti,Constanța)am mers cam cu 70km.Consumul a fost cam 8l/100.Un consum foarte bun,ținand cont de masa mașinii,motor,putere.In mod evident in urma resoftarii a scazut consumul.

Re: 2008 SAAB 9-5 AERO 2.3T Maptun stage 3 290Cp 440Nm

PostPosted: 01 Jan 2013, 22:44
by Edy
Normal ca jantele trebuiesc alese in functie de dimensiunea discurilor si a etrierilor dar daca am jentile si nu ma folosesc de el iar omul si le doreste?!

Re: 2008 SAAB 9-5 AERO 2.3T Maptun stage 3 290Cp 440Nm

PostPosted: 01 Jan 2013, 22:51
by Adrian Andrunachi
kraz wrote:Am mers toata autostrada dus-intors pe cruise control setat la 120km,iar in orașe(Bucuresti,Constanța)am mers cam cu 70km.Consumul a fost cam 8l/100.Un consum foarte bun,ținand cont de masa mașinii,motor,putere.In mod evident in urma resoftarii a scazut consumul.


Iertat sa-mi fie, nu vreau sa par impertinent, ci doar intreb dupa o complexa insiruire de modificari, de ce nu un diesel? Consuma putin si prinde chiar 200+...
Stiu ca noi astia cu diesel suntem luati mai tot timpul peste picior, dar mi-aduc aminte de intoarcerea spre casa de la o intalnire a clubului la Mures cand Aero-urile nu au putut tine pasul cu un diesel "afumat".

Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 2

Re: 2008 SAAB 9-5 AERO 2.3T Maptun stage 3 290Cp 440Nm

PostPosted: 01 Jan 2013, 23:22
by andybumbu
+1 :lol: :lol: :mrgreen:
p.s. sa stapanesti sanatos bestia, iar cu Lucian actionand-tuninguind din umbra totul e ok 8)