My 9-3 SS Maptun Stage 3 - JET

Prezinta SAAB-ul pe care il conduci

My 9-3 SS Maptun Stage 3 - JET

Postby Evoluzione » 22 Jan 2013, 01:50

Salut!

De ani de zile imi doream Maserati si Saab, dar finante pentru asa ceva nu existau. Am avut un Peugeot 206 HDI si mai sunt posesorul unui 206 CC bun de plimbat prietena prin Paris cand e soare.
Anul trecut insa, mi-am facut cadou primul meu Saab! Este un Saab mai saracut dar e dragut. Mai precis, este un 93SS din 2009, Välkommen edition (pe baza Linear) cu motorul 1.8t BioPower (alimentez aproape excluziv cu E85).
Pentru moment urc cateva cadre trase recent cu Jet. Si cat de curand voi posta noi detalii/poze.

Image

Image

Image

PS. Sper ca nu se supara nimeni c-am folosit si eu porecla "Jet", e pur si simplu cea mai potrivita masinii.
Last edited by Evoluzione on 12 Aug 2014, 01:11, edited 1 time in total.
JULIET ECHO TANGO, READY FOR DEPARTURE!
Image

MS 33 JET - 2003 9-3 SS Aero 210cp
MS 93 JET - 2009 9-3 SS Maptun 245cp
User avatar
Evoluzione
Invatacel
 
Posts: 59
Joined: 21 Aug 2012, 14:51
Location: Paris

Re: My 93SS 1.8t BioPower "Jet" - Evoluzione

Postby MagicPenguin » 22 Jan 2013, 03:45

Bine ai venit, fiule! :lol:
Aici este locul masinii tale, nu pe 4T. :mrgreen:
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: My 93SS 1.8t BioPower "Jet" - Evoluzione

Postby manolodsv » 22 Jan 2013, 06:41

Foarte frumos. Bine ai venit si asteptam si alte poze.

Sent from my airplane 9-3 SS Tid BLACK TAF
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta.
PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
User avatar
manolodsv
Saabist adevarat
 
Posts: 1997
Joined: 17 Feb 2012, 10:49
Location: Calarasi

Re: My 93SS 1.8t BioPower "Jet" - Evoluzione

Postby Edy » 22 Jan 2013, 08:27

Foarte frumos JET! Noi nu avem E85 in romanica; care este pretul acolo si ce diferenta este fata de benzina clasica?
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: My 93SS 1.8t BioPower "Jet" - Evoluzione

Postby n0iz3 » 22 Jan 2013, 10:20

MagicPenguin wrote:Bine ai venit, fiule! :lol:
Aici este locul masinii tale, nu pe 4T. :mrgreen:


Am vrut si eu sa ii scriu pe 4Tuning, aparent au apucat altii inainte :mrgreen:

Bine ai venit!
2008 Skoda Octavia 2.0 TDI DSG Laurin & Klement
ex-2003 Saab 9-3 SS 2.0t. You hear the turbo spooling... aaaaaaand I'm gone.
Image
User avatar
n0iz3
Saabist
 
Posts: 552
Joined: 16 Aug 2011, 10:20
Location: Bucuresti

Re: My 93SS 1.8t BioPower "Jet" - Evoluzione

Postby Mihai.Alex » 22 Jan 2013, 11:03

Bine ai venit!
Superba masina :D.

Sent from my Absolut bottle.
Saab 900NG Coupe, 1996, 2.0Turbo, 185CP, Negru.
Seat Ibiza, 2007, Cupra Look.
User avatar
Mihai.Alex
Master
 
Posts: 270
Joined: 21 Dec 2011, 23:15
Location: Bucuresti

Re: My 93SS 1.8t BioPower "Jet" - Evoluzione

Postby Evoluzione » 22 Jan 2013, 19:49

Mersi baieti.
Da, pai am asteptat sa fac poze mai prezentabile inainte a postez masina aici :P

Edy wrote:Foarte frumos JET! Noi nu avem E85 in romanica; care este pretul acolo si ce diferenta este fata de benzina clasica?


Da, din pacate nu se gaseste, desi Rompetrol e mare exportator de E85...
Avantajele etanolului sunt ca masina e mai receptiva la acceleratii, ca pretul la litru e foarte redus si ca e mai prietenos cu mediul.
Aici un litru de E85 coasta intre 0,90 si 0,95€ si nu oscileaza in functie de cursul petrolului.
Dezavantajul este cresterea consumului, dar e compensata de pretul scazut al litrului.
JULIET ECHO TANGO, READY FOR DEPARTURE!
Image

MS 33 JET - 2003 9-3 SS Aero 210cp
MS 93 JET - 2009 9-3 SS Maptun 245cp
User avatar
Evoluzione
Invatacel
 
Posts: 59
Joined: 21 Aug 2012, 14:51
Location: Paris

Re: My 93SS 1.8t BioPower "Jet" - Evoluzione

Postby Gabilsson » 23 Jan 2013, 00:27

25-30% mai ieftin decat benzina, mult mai putine noxe si mai multa putere (10% mai multi cai daca nu ma insel)

Bine ai venit! E foarte faina masina iar jantele o prind super!
AERO 2002
Image

|˙˙ʇǝuɹǝʇuı ǝɥʇ uo ʇxǝʇ uʍop ǝpısdn ɯopuɐɹ pɐǝɹ noʎ :ǝɯıʇ ǝǝɹɟ ɥɔnɯ ooʇ ʎɐʍ ǝʌɐɥ noʎ ןןǝʇ oʇ ʍoɥ˙˙˙
Gabilsson
Senior
 
Posts: 186
Joined: 15 Jul 2012, 23:25
Location: Kristianstad

Re: My 93SS 1.8t BioPower "Jet" - Evoluzione

Postby catalinmetal1 » 24 Jan 2013, 14:36

sa o stapanesti sanatos!
iti va intra in sange, te asigur!
ex-owner of a 9-3 linear 2008 1.8i aka "bruneta"
ex-owner of a 9-5 aero sentronic 2004 aka "roscata"
ex-owner of a 9-3 aero cabrio 2002 aka "albastrica"
http://www.audioconcept.ro; http://www.jack-fi.ro
User avatar
catalinmetal1
Master
 
Posts: 308
Joined: 11 Jul 2012, 13:36

Re: My 93SS 1.8t BioPower "Jet" - Evoluzione

Postby danplux » 27 Jan 2013, 19:55

:D Îmi place la nebunie semnătura. Aş pune un sticker cu aşa ceva pe maşinuţă: BORN FROM JETS, BITCHES!!
Saab 9-3/2.2 TiD/ 2001/ Alb
User avatar
danplux
Senior
 
Posts: 177
Joined: 08 Dec 2012, 10:35
Location: Constanţa

Re: My 93SS 1.8t BioPower "Jet" - Evoluzione

Postby Evoluzione » 06 Feb 2013, 02:23

Multumesc in continuare...
Daca vrei sticker sa-mi zici, poate ma grabesc... Eu vroiam ca pana la vara sa-mi fac inscrisul cu fontul potrivit si sa-l aplica pe suportii de numere (doar inscrisul) :roll:

Pana atunci, maine (joi), Jet are rendez-vous la Saab Paris Rive Gauche pentru intretinere :)
JULIET ECHO TANGO, READY FOR DEPARTURE!
Image

MS 33 JET - 2003 9-3 SS Aero 210cp
MS 93 JET - 2009 9-3 SS Maptun 245cp
User avatar
Evoluzione
Invatacel
 
Posts: 59
Joined: 21 Aug 2012, 14:51
Location: Paris

Re: My 93SS 1.8t BioPower "Jet" - Evoluzione

Postby Evoluzione » 18 Feb 2013, 00:51

Astazi am schimbat bujiile, uzura lor imi pare normala :)
Insa, in timp ce schimbam bujiile am remarcat ca o conducta este indoita. Stie cineva ce rol are exact? (Este in stanga motorului, cf. poza)

Si iata o problema care ma enerveaza la culme, pentru ca nu-i ghicesc nicicum cauza:

Motorul porneste ciudat, nu stie nimeni sa-mi spuna din ce cauza. Porneste foarte greu pe benzina si greu pe etanol defapt.
Mai precis: cand motorul este foarte rece (prima pornire peste zi) nu face probleme, porneste la sfert. Cand motorul este foarte cald (a fost oprit doua minute inainte sa mai fie pornit), atunci nu face probleme.
Dar cand motorul a mai fost pornit ziua respectiva, nu porneste decat daca tin automatul cateva secunde sau daca apas putin acceleratorul.

La Cluj n-au stiut sa-mi spuna ce are. Dar cand am plecat de la ei, dupa revizie, vreo 5 porniri s-au facut la sfert (si asta pe benzina!).
La Paris seful de atelier a zis ca e vina softului si i-a zis unui mecanic sa-l updateze. Degeaba, nicio schimbare, nici macar temporara.
Pe forumuri mai sunt 1.8t Biopower cu aceasta problema, dar nu am gasit cineva sa stie cauza problemei.

Initial am crezut ca e de la senzorul de carburant (care nu mai diferentiaza benzina si etanolul si aprinde benzina ca etanolul), dar pe etanol au subzistat problemele.
Apoi am crezut ca e de la pompa de benzina (care a fost schimbata de catre vanzator), dar a fost verificata de catre Saab in Paris si n-au sesizat probleme.
Dupa asta am zis c-o fi de la bujii, dar problema persista dupa schimbarea lor.
Ce sa fie oare!? :|
Attachments
rsz_2013-02-17_175727.jpg
Conducta
JULIET ECHO TANGO, READY FOR DEPARTURE!
Image

MS 33 JET - 2003 9-3 SS Aero 210cp
MS 93 JET - 2009 9-3 SS Maptun 245cp
User avatar
Evoluzione
Invatacel
 
Posts: 59
Joined: 21 Aug 2012, 14:51
Location: Paris

Re: My 93SS 1.8t BioPower "Jet" - Evoluzione

Postby manolodsv » 18 Feb 2013, 01:11

Cauta in Wis sau EPC si vezi ce este cu conducta aia - de unde vine si unde merge. Nu ai aratat la service descoperirea ta ? Cateodata lucrurile complicate au o solutie tare banala. Parerea mea ca acea conducta nu trebuie sa fie asa turtita. Poate ca tocmai acolo este problema pornirilor grele. Daca nu ai wis sau epc pune mai multe poze si caut eu, dar cred ca posesorii de benzina sa te edifice. Multa bafta.

Sent from my airplane 9-3 SS Tid BLACK TAF
EX SAAB 9-3 SS 1.9 TID 120 cp - 2008 SAABinuta.
PRESENT SAAB 9-3 SS 2.0t Hirsch 210CP - 2008 Pa Pa Bum Bum.
User avatar
manolodsv
Saabist adevarat
 
Posts: 1997
Joined: 17 Feb 2012, 10:49
Location: Calarasi

Re: My 93SS 1.8t BioPower "Jet" - Evoluzione

Postby Evoluzione » 18 Feb 2013, 02:02

Din pacate nu dispun de asa ceva (sunt pe Mac OS) :(

Jet doarme in camera ei, n-o mai trezesc :lol:. Am marcat pe o poza unde se afla conducta. Este conducta superioara in partea stanga a motorului.

rsz_conducta.jpg
LE: uitasem poza
JULIET ECHO TANGO, READY FOR DEPARTURE!
Image

MS 33 JET - 2003 9-3 SS Aero 210cp
MS 93 JET - 2009 9-3 SS Maptun 245cp
User avatar
Evoluzione
Invatacel
 
Posts: 59
Joined: 21 Aug 2012, 14:51
Location: Paris

Re: My 93SS 1.8t BioPower "Jet" - Evoluzione

Postby MagicPenguin » 18 Feb 2013, 02:21

Eu cred ca sunt chiar conductele de benzina - tur si retur. :)

2011-06-16_202504_1a.gif
2011-06-16_202504_1a.gif (9.33 KiB) Viewed 6345 times
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Next

Return to My SAAB

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron