Astazi am schimbat bujiile, uzura lor imi pare normala
Insa, in timp ce schimbam bujiile am remarcat ca o conducta este indoita. Stie cineva ce rol are exact? (Este in stanga motorului, cf. poza)
Si iata o problema care ma enerveaza la culme, pentru ca nu-i ghicesc nicicum cauza:
Motorul porneste ciudat, nu stie nimeni sa-mi spuna din ce cauza. Porneste foarte greu pe benzina si greu pe etanol defapt.
Mai precis: cand motorul este foarte rece (prima pornire peste zi) nu face probleme, porneste la sfert. Cand motorul este foarte cald (a fost oprit doua minute inainte sa mai fie pornit), atunci nu face probleme.
Dar cand motorul a mai fost pornit ziua respectiva, nu porneste decat daca tin automatul cateva secunde sau daca apas putin acceleratorul.
La Cluj n-au stiut sa-mi spuna ce are. Dar cand am plecat de la ei, dupa revizie, vreo 5 porniri s-au facut la sfert (si asta pe benzina!).
La Paris seful de atelier a zis ca e vina softului si i-a zis unui mecanic sa-l updateze. Degeaba, nicio schimbare, nici macar temporara.
Pe forumuri mai sunt 1.8t Biopower cu aceasta problema, dar nu am gasit cineva sa stie cauza problemei.
Initial am crezut ca e de la senzorul de carburant (care nu mai diferentiaza benzina si etanolul si aprinde benzina ca etanolul), dar pe etanol au subzistat problemele.
Apoi am crezut ca e de la pompa de benzina (care a fost schimbata de catre vanzator), dar a fost verificata de catre Saab in Paris si n-au sesizat probleme.
Dupa asta am zis c-o fi de la bujii, dar problema persista dupa schimbarea lor.
Ce sa fie oare!?