efectiv complet: furtune servo, lichid servo, antigel g48, filtru ulei, filtru benzina, solutie pt injectoare, ulei de motor
later edit:
1. s-a facut engine flush-ul cu Liqui Moly
2. s-au desfacut conductele vechi de servo dintre rezervor si pompa si dintre caseta si rezervor (relativ usor)
3. s-a montat furtunul dintre rezervor si pompa
4. s-a montat furtunul dintre caseta si rezervor, doar in partea casetei
5. s-a golit cu o seringa rezervorul
6. s-a pornit 5 secunde motorul ca sa mai iasa ce era in sistem
7. s-a umplut rezervorul cu lichid nou
8. s-a pornit iarasi motorul si s-a turnat continuu lichid nou in rezervor pana pe furtunul de retur a iesit curat, consumandu-se cam 800-900ml de lichid (am avut 2l in total si am ramas cu 200ml la sfarsit)
9. s-a montat furtunul si in rezervor, s-a pus capacul, dat cheie, invartit de covrig 5 minute pana a iesit aerul
10. s-a completat dupa nevoie
11. s-au preparat 8l de antigel: 4l g48 mol evox + 4l apa distilata
12. s-a golit instalatia de racire de la robinetul de jos de la radiator, capacul de la rezervor fiind scos ca sa iasa mai repede (cam ~6 litri au iesit, era low)
13. s-a reinsurubat robinetul de jos
13. s-a bagat aproape tot antigelul in instalatie
14. pornit motorul si 1200-1500rpm pana a pornit ventilatorul, apoi completat antigelul cu restul ramas
15. s-a inlocuit filtrul de ulei si benzina, busonul de ulei a fost reinsurubat
16. s-a adaugat 4l de ulei, dat cheie mers 5 minute la relanti, verificat nivelul, totul ok
gata
, ne reauzim peste 5-7kkm