Page 6 of 7

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

PostPosted: 16 Jun 2014, 17:56
by dgt
dupa 15h pe tren pana la Oradea si alte 12h pe drum inapoi (minus 30min pierdute in Oradea dupa un service non stop care era inchis, 3h in cluj la montajul curelei si 30min cand am intrat pe valea Oltului) am adus-o duminica acasa.
2240km si 180l benzina.

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

PostPosted: 16 Jun 2014, 22:55
by andybumbu
Pasiunea cere sacrificii :mrgreen: :wink: Cel mai bine-i acasa 8) , bravo

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

PostPosted: 16 Jun 2014, 23:24
by cipsu
Bine ca ai terminat cosmarul!
I-ai dat nitel in foanfa, 8% pe extraurban nu e un consum foarte mic pentru un aspirat.

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

PostPosted: 23 Jun 2014, 07:45
by dgt
mi-a aparut CEL deunazi am verificat cu motronic suite si erau
p1158 - lack of h2o2s switch, sensor indicates rich
p1172 - saab closed loop, rich mixture
p0102 - mass or volume air flow circuit low input

le-am sters dar mi-a dat iarasi CEL si tre sa verific iar.
de la ce ar putea fi?

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

PostPosted: 23 Jun 2014, 13:23
by cipsu
Etanseitatea evacuarii cum e? Ai una sau doua sonde lambda?
Am avut si eu erori generate de sonda O2 dupa ce am schimbat catalizatorul si evacuarea (pozitia relativa a sondei, fiind o evacuare cu diam. mult mai mare) Le-am resetat de doua ori si a treia oara n-au mai aparut.

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

PostPosted: 28 Sep 2014, 10:00
by dgt
ieri dupa ce am parcat masina la mega image, mi-am facut cumparaturile si nu mai vrea sa porneasca.
simptome: bordul se aprinde dar slab iluminat, luminile si inchiderea centralizata nu merg, radio/cd pornesc dar nu se aud si in momentul in care mut cheia pe start se aude un clickait continuu din partea stanga a bordului.

sigurante arse nu sunt.
sa fie bateria? care are doar un an si jumatate....

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

PostPosted: 28 Sep 2014, 10:49
by andybumbu
Probabil e bateria, adica cel putin descarcata. Da-i curent de pe o alta masina, dupa ce porneste verifica-i incarcarea. E posibil sa nu incarce bateria alternatorul si atunci ala e defectul. Oricum bateria e inca in garantie daca are doar 1,5 ani Clickcaitul continuu e de la un releu...banuiesc

Era sa uit, cand ai avut problemele cu servodirectia de ai ramas fara curea, atunci ai cam mers pe baterie...e posibil sa o fi obosit-o atunci...posibil :idea: Dac asta-i buba, recomand Bosch S5

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

PostPosted: 28 Sep 2014, 11:24
by dgt
fara curea n-am ramas, doar ca incepuse sa se franjureasca, am schimbat-o si mi-am continuat drumul.
fara servo da, am ramas...
o sa incerc cu alta baterie

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

PostPosted: 28 Sep 2014, 19:29
by cipsu
Dupa ce o pornesti depe alt acumulator verifica incarcarea. Daca e normala trebuie vazut sa nu fi fost un consumator uitat sau un consumator parazit. dacaincarcarea e nasoala, severifica releul de incarcare si alternatorul.
daca ai nevoie de suport letme know, am cabluri si ampermetru.
Identic am patit si eu, a fost bateria de vina.

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

PostPosted: 01 Oct 2014, 01:18
by dgt
era de la alternator care a sulfatat bateria. incarca la 16.8V :)

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

PostPosted: 01 Oct 2014, 17:35
by cipsu
Deci bateria nu a supravietuit?

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

PostPosted: 02 Oct 2014, 12:10
by dgt
nu a mai putut saraca. au tinut-o pe redresor 14h si nimic. am gasit pe undeva ca se pot regenera pana la 85-90% din capacitatea initiala dar nu puteam sa stau pana gaseam pe cineva aproape care sa faca asta.

Am luat un Banner Power Bull Pro 63Ah 600CCA

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

PostPosted: 03 Oct 2015, 18:45
by dgt
to boldly go where noone has gone before

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

PostPosted: 05 Oct 2015, 11:41
by andybumbu
Bravo, baga km' mai departe 8)

Re: SAAB OG9-3HB, 2.0i, 1998 - aeroplanul

PostPosted: 27 Apr 2017, 11:16
by dgt
schimbat traseu presiune servodirectie:
- cost furtun industrial 330bari sertizat cu holender+surub m16x1.5: 150ron
- cost traseu aftermarket: 150euro

in portbagaj asteapta fonduri pt manopera:
- kit distributie
- kit ambreiaj
- segmenti pistoane
- simeringuri supape
- cuzineti biela
- cuzineti arbore cotit
- lagar axial arbore cotit
- pompa apa
- pompa ulei
- rola intinzatoare
- rola relanti
- inca o rola :))
- garnitura baie ulei
- garnitura chiuloasa
- garnitura capac supape
- garnitura evacuare
- garnitura admisie
- prezoane chiuloasa
- prezoane galerie evacuare
- bujii
- fise bujii
- rotor delcou
- capac delcou
- bascule
- bielete directie
- stabilizatoare
- capete de bara
- suport motor stanga
- suport motor spate (spre cutie)
- simering cutie
- filtru ulei
- filtru aer
- filtru benzina
- filtru habitaclu
- 4l valvoline vr1 5w50
- 1l ravenol ssf verde (peste pentosin)

mai trebuie:
- arcuri fata si spate
- amortizoare fata
- compresor ac
- pompa servodirectie
- caseta directie