Dragi SAAB-isti,
Mi-a luat foarte mult timp pana sa prind curaj sa pot scrie acest topic. Povestea mea incepe in Octombrie 2012, cand am gasit masina pe un site de licitatii Belgian. Am luat primul avion si am aterizat chiar ziua urmatoare intr-un orasel din partea flamanda a Belgiei. Masina era intr-un showroom Mitsubishi (fosta reprezentanta SAAB) cumparata de la ei in 2005 si raspumparata dupa 6 ani (din acte rezulta ca a fost masina oficiala NATO). Nici n-a fost nevoie sa merg cu ea intrucat eram convins sa o cumpar cu orice pret. Oameni de calitate, acte in regula, EURO 4, functiona si arata extraodinar.
Dupa un drum ocolitor prin Luxemburg, Germania si Italia, am ajuns in RO fara niciun fel de eveniment. Numerele de tranzit urmau sa expire in 3 sapt asa ca nu m-am grabit sa fac RAR-ul. Am pierdut actele originale de Belgia (carte+talon) ramanand doar cu factura originala si o autorizatie de circulatie. Cu greu am reusit si fac RAR-ul, tocmai prin Ianuarie, unde am constat cu stupoare ca masina nu e EURO 4 cum figura in actele ei. Acesta este defapt si motivul pentru care am luat decizia sa o dezmembrez intrucat nu dispun de capitalul necesar pentru plata trimbrului de mediu si nici nu sunt fan Bulgaria.
Daca este cineva interesat sa o cumpere intreaga, va rog sa ma contactati pana cel tarziu Sambata cand o sa incep sa dau jos de pe ea.
Tel: 0723962523
Multumesc,
Andrei