My 2006 Saab 9-3, 1.9 TiD

Prezinta SAAB-ul pe care il conduci

Re: My 2006 Saab 9-3, 1.9 TiD

Postby eduard.tataru » 30 Nov 2013, 14:58

MagicPenguin wrote:De ce X-CESS? Trebuia sa pui X-CLEAN. Ai filtru de particule. Ai nevoie de C3. X-CESS e bun pentru 2.2 TID care nu are DPF. Parerea mea...

GM-OPEL Diesel LL B-025 standard requires two main properties from the lubricant: high HTHS and
very low volatility to drastically decrease oil consumption. MOTUL 8100 X-cess 5W-40 is especially
recommended for OPEL Diesel engines such as the 2.0L and 2.2L DTI engines (extended drain
interval : on-board computer).


Asa a recomandata colegul Dansb si eu m-am conformat. Acum am vazut si eu ca X-clean are C3.
Intrebare..pot aparea probleme sau e bun si asta pana la urma :| ?
Saab 9-3, 2006, 1.9 TiD, 150 hp
eduard.tataru
Junior
 
Posts: 25
Joined: 29 Oct 2013, 19:23
Location: Iasi

Re: My 2006 Saab 9-3, 1.9 TiD

Postby MagicPenguin » 30 Nov 2013, 15:53

Dan cred ca a incurcat borcanele. Din cate imi amintesc, si el a pus tot X-Clean nu X-cess... Nu cred ca iti poate spune cineva sigur daca vor aparea sau nu probleme. Urmareste filtrul de particule. Acolo e diferenta.
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: My 2006 Saab 9-3, 1.9 TiD

Postby eduard.tataru » 30 Nov 2013, 16:39

MagicPenguin wrote:Dan cred ca a incurcat borcanele. Din cate imi amintesc, si el a pus tot X-Clean nu X-cess... Nu cred ca iti poate spune cineva sigur daca vor aparea sau nu probleme. Urmareste filtrul de particule. Acolo e diferenta.

Multam de raspuns.
Adica sa-mi fac griji daca am pus x-cess in loc de x-clean? :cry:
Sau sa ma pregatesc de un rapid nou schimb de ulei(sa inlocuiesc x-cess`ul cu x-clean`ul :shock:)?
Si cum a-si putea sa urmaresc filtrul de particule?
Saab 9-3, 2006, 1.9 TiD, 150 hp
eduard.tataru
Junior
 
Posts: 25
Joined: 29 Oct 2013, 19:23
Location: Iasi

Re: My 2006 Saab 9-3, 1.9 TiD

Postby Dansb » 30 Nov 2013, 16:58

eduard.tataru wrote:Asa a recomandata colegul Dansb si eu m-am conformat. Acum am vazut si eu ca X-clean are C3. ?

Ai dreptate, Edy, graba :evil: , am facut o tampenie :oops: . La urmatorul schimb iti suport 1/2 din ulei, daca vrei iti trimit acum banii.
Cum spunea si Antonio, singurul neajuns ar putea aparea la DPF, in rest are aceleasi proprietati. Poti cauta pe http://www.motul.ro ca sa te convingi (fisa de date tehnice). Daca ai un OpCom (sau acces la unul), poti urmari frecventa regenerarilor si gradul de saturatie. Daca observi ca nu se regenereaza sau ca gradul de saturatie dupa regenerare nu coboara sub 50-60%, schimba-l, ma tin de promisiune!
Ca sa ai o referinta, ar fi bine sa faci acum o diagnoza.
Saab 9-3 Vector 2007 60th Anniversary Edition - 1.9 TiD 147 Kw 430 Nm
Saab 90 1985 - 2.0 (1971 cc/74 Kw) 5 speed
Dansb
Saabist adevarat
 
Posts: 1376
Joined: 23 Jul 2012, 20:50
Location: Sibiu

Re: My 2006 Saab 9-3, 1.9 TiD

Postby eduard.tataru » 30 Nov 2013, 17:41

Dansb wrote:
eduard.tataru wrote:Asa a recomandata colegul Dansb si eu m-am conformat. Acum am vazut si eu ca X-clean are C3. ?

Ai dreptate, Edy, graba :evil: , am facut o tampenie :oops: . La urmatorul schimb iti suport 1/2 din ulei, daca vrei iti trimit acum banii.
Cum spunea si Antonio, singurul neajuns ar putea aparea la DPF, in rest are aceleasi proprietati. Poti cauta pe http://www.motul.ro ca sa te convingi (fisa de date tehnice). Daca ai un OpCom (sau acces la unul), poti urmari frecventa regenerarilor si gradul de saturatie. Daca observi ca nu se regenereaza sau ca gradul de saturatie dupa regenerare nu coboara sub 50-60%, schimba-l, ma tin de promisiune!
Ca sa ai o referinta, ar fi bine sa faci acum o diagnoza.

Stai linistit Dan :) nu trebuie sa dai nici un ban(greseala a fost si de partea mea ca nu m-am interesat mai pe indelete ce si cum) , tuturor ni se intampla si ma gandeam eu ca mare diferenta intre ele nu este dar intreb daca trebuie musai schimbat(adica daca produce damage sau nu la motor).
Cat despre OpCom am sa ma interesez la cel la care am facut si schimbul de ulei daca are, daca nu, am sa sun la reprezentanta Opel din Iasi sa vedem ei daca ma pot ajuta(ar trebui sa aibe in service si un tester adecvat) insa dupa o perioada mai idelungata(sa vedem in timp cum se comporta uleiul acesta).
Insa, cum am ai mai zis, daca voi recomandati ca trebuie schimbat neaparat acuma, am sa ma conformez! :)
Saab 9-3, 2006, 1.9 TiD, 150 hp
eduard.tataru
Junior
 
Posts: 25
Joined: 29 Oct 2013, 19:23
Location: Iasi

Re: My 2006 Saab 9-3, 1.9 TiD

Postby eduard.tataru » 11 Dec 2013, 19:35

Am vazut si prima zapa pe anul acesta :lol:
Attachments
IMG_20131211_190207_2.jpg
Saab 9-3, 2006, 1.9 TiD, 150 hp
eduard.tataru
Junior
 
Posts: 25
Joined: 29 Oct 2013, 19:23
Location: Iasi

Re: My 2006 Saab 9-3, 1.9 TiD

Postby eduard.tataru » 15 Mar 2015, 13:48

Salutare tuturor, I'm back (defapt, nu am plecat nicaieri, doar ca nu am mai scris :D)
A trecut un an de la ultima postare, asa ca s-au schimbat multe, atat pentru mine, cat si pe SAABrina :oops: , asa ca, le iau pe rand:

1. Am cunoscut oameni noi si mijto prin intalnirea de la Bv de anul trecut (cel mai bun gulas care l-am mancat vreodata :) ) - anul acesta, din pacate, nu am mai putu ajunge dar poate ne vedem la alta intalnire.
2. Cred ca am patit-o de vreo 5 ori sa ma intrebe lumea(mai ales la spalatorie :D ) ce marca de masina am sau ce model de bmw/mercedes este (not kidding :D ) - me feel good :lol:
3. N-am apucat sa scriu la sectiunea "Ne mai salutam cand ne intalnim pe strazile tarii!?! ", dar asta vara am facut un schimb de "salut din faruri" prin Fagaras cu colegul din MM cu SAAB 9-3 alb si, pe aceasta cale, il salut din nou
4. Masina s-a comportat foarte bine, mai ales ca, dupa episodul cu uleiul de anul trecut (pusesem Motul X-Press si defapt trebuia Motul X-Clean): si dap, cum sustineati si voi pe aici, au aparut probleme la filtrul de particole in sensul ca nu s-a regenerat asa ca am schimbat uleiu (am pus X-Clean) si am dat regenerare la DPF - cat de urat poate sa sune masina cand sta pe loc si isi face regenerarea :shock:

Dar, si acum problemele avute :D :
- recent mi s-a ars si mie puntea de diode la alternator.
Noroc ca eram in drum spre casa si am reusit sa ajung cu ea in parcare - :arrow: fast forward, am schimbat puntea de diode la un electrician aici in Iasi si sa speram ca va tine cel putin un an. Am vrut sa cumpar un alternator nou, dar am zis ca hai, prima data, sa fac o reconditionare a alternatorului (cost - 150 de roni)
- Urmeaza sa schimb kitul de ambreiaj + volanta dar aici m-am lovit de o chestie neasteptata. Aparent sunt doua tipuri de volante pentru motorul meu (Z 19 DTH): una care se potriveste la motorul cu numarul pana in 17361103 si care ar avea pretul undeva la 1100 de roni, si una care se potriveste la motorul cu numarul de la 17361104 in sus, cu pretul de la 2100 roni.
Intrebare: de unde stiu ce numar are motorul meu sau unde il pot gasi (m-am uitat in cartea de identitate a masinii dar acolo e trecuta o serie care nu corespunde celor de mai sus :?: ).
Sau, ce volanta ati mai pus, sau stiti ca s-a mai pus, pe motoarele astea (preferabil link sau pret) si ce producatori recomandati: LUK sau Sachs.
Dupa ce termin si cu astea, am sa caut sa schimb cele doua boxe din portiere cu speranta ca voi avea mai mult bass :D, dar mai e pana atunci :roll:
Cam atat deocamdata, sper sa nu va fi plictisit :D

And again, ce nr de motor am, sau unde il gasesc :idea: :idea: :idea:
Saab 9-3, 2006, 1.9 TiD, 150 hp
eduard.tataru
Junior
 
Posts: 25
Joined: 29 Oct 2013, 19:23
Location: Iasi

Re: My 2006 Saab 9-3, 1.9 TiD

Postby hack24_gsm » 15 Mar 2015, 16:35

Salut Eduard, nu pot sa iti dau vre-un sfat la ce volanta sa pui (sunt nou posesor de SAAB) dar vroiam sa te intreb daca tu cunosti mai multi posesori de SAAB in Iasi si daca se face vre-o intalnire ceva ? Ar fi interesant.. P.S Si eu locuiesc in Iasi si as fi interesat.
In rest toate cele bune!
Saab 9-3 Vector 2005 - 1.9 TID, 16V, 110kw, 6+1trepte, Z19DTH-YS3F
hack24_gsm
Junior
 
Posts: 48
Joined: 14 May 2013, 10:24
Location: Iasi

Re: My 2006 Saab 9-3, 1.9 TiD

Postby eduard.tataru » 15 Mar 2015, 18:53

Hello and nice to meet you :D
Din pacate nu cunosc pe nimeni din Iasi (bine, este un fost profesor de al meu din facultate care are un SAAB 9-5, dar nu cred ca se baga el la intalniri :P )
Si eu as fi interesat asa ca, poate ne strangem candva mai multi si o punem de o intalnire. :wink:
Saab 9-3, 2006, 1.9 TiD, 150 hp
eduard.tataru
Junior
 
Posts: 25
Joined: 29 Oct 2013, 19:23
Location: Iasi

Re: My 2006 Saab 9-3, 1.9 TiD

Postby eduard.tataru » 02 Apr 2015, 17:39

Problem solved!
Pe scurt - am volanta si ambreiaj nou :D
Pentru mai multe detalii: viewtopic.php?f=14&t=3726&p=36160#p36160
Saab 9-3, 2006, 1.9 TiD, 150 hp
eduard.tataru
Junior
 
Posts: 25
Joined: 29 Oct 2013, 19:23
Location: Iasi

Previous

Return to My SAAB

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests