Page 1 of 44

My Diesel Beast

PostPosted: 22 Nov 2013, 17:24
by andybumbu
Cu ce sa incep... :roll: Prima mea postare pe acest site a fost la rubrica anunturi :lol:
Cum nu am scapat de bestia diesel 8) , asa ca am inmatricula-o ...inapoi pe Germania :mrgreen:
O prima poza

Re: My Diesel Beast

PostPosted: 22 Nov 2013, 17:57
by manolodsv
Foarte frumos numarul de inmatriculare :lol:.

Sent from my airplane 9-3 SS Tid Black 08 TAF and 9-3 SS 2.0 t Hirsch 88 TAF

Re: My Diesel Beast

PostPosted: 22 Nov 2013, 18:55
by Dansb
Ala rosu din dreapta e, cumva, DS4?

Re: My Diesel Beast

PostPosted: 22 Nov 2013, 20:21
by andybumbu
Merci Manolo, nu a trebuit sa-mi folosesc prea mult imaginatia...combinatia era simpla, ma refer la SB AA-e folosita de ex-Saab dealer. Am adaugat combinatia 93, dar era ocupata si atunci mi-a intors domnisoara monitorul ca sa-mi aleg ce era liber si am ales cifra 1 dintr-o viitoare serie care se poate duce pana-n 9399 aici e voie sa ai max.4 litere combinate la sfarsit cu max.4 cifre...deci mai e loc :mrgreen:

Nu Dane, nu e DS4 ci un DS3 chelut.DS3-ul ca sa-l identifici usor, are montantul b doar pe juma´n culoarea caroseriei. Zilele tercute(cand ma suparase bestia asta rasfatata...vezi poza de mai jos :( ), mai precis duminica, am trecut in revista toata gama Citroen...Impresionat e noul C4 GrandPicasso...printre altele eficienta A++&Euro6 :shock: Vmax210kmh pt 2.0HDI respect, jos chapeau-ul :idea:

Re: My Diesel Beast

PostPosted: 23 Nov 2013, 10:03
by csb
Ce a patit Bestia :?:

Re: My Diesel Beast

PostPosted: 23 Nov 2013, 18:40
by Dansb
Buuuuba :cry:

Re: My Diesel Beast

PostPosted: 23 Nov 2013, 21:02
by andybumbu
Pai ce sa mai zic :lol: Dupa 5700km in 37 zile, rulati fara probleme(doar revizia la NMotors+turbina schimbata :lol: , vezi poza), a venit si surpriza... Plecand spre Germania, rulez primii 400-450km cu media orara de 96km/h avand remorca foarte grea+saab-ul full, deci, exceptional . Urmatorii 500km cu o bataie in volan de am facut febra la brate...Bineinteles ca, dupa aparitia primelor semne, am tras pe dreapta chiar in vama la Austrieci la peco Shell iluminat, pt o inspectie.Nimic pe partea de gume. jante, control optic la planetare+ bracat stg-dr pe loc, frane, nimic :? Ce dracu sa fac, era miezul noptii, eram inca departe, mai aveam ´`doar`´ aprox 1000km de parcurs, in plina noapte :lol:
Am zis ca am o unica solutie, asa ca am dat bataie, iar bestia s-a tinut tare, nu m-a tradat 8)
Am mai rulat inca vreo 500km- parcursi in 7 ore- cu batai in volan de ziceai ca-i cu vibratii...pana am ajuns bine-bine in Germania. Acolo am facut full tancul si am mai tras o inspectie vizuala cuplata cu o bracare stg-dr...cand s-a auzit un poc...clar, planetara dreapta era buba, vorba lui Dan. Mi-am dat seama ca e o chestiune de cateva minute pana cedeaza total...adica cu daune SF+eram full& remorca, deci,am ramas acolo la 4 dimineata, pe o vreme deosebita, 3 grade, cu lapovita& ninsoare :lol:
Am sunat la ADAC, fiind membru, norocul meu, mi-au spus ca vine echipajul in max 1 ora.
A venit...dar mi-a spus ca nu ma poate tracta-transporta pe o distanta asa de mare, inca >400km, si ca vine un alt echipaj sa ma rezolve peste cateva ore...doar pana la 10dimineata :lol: Ma rog, dupa alte 5 ore am ajuns, ambii soferi de la ADAC niste domni, totul gratis, daca nu eram membru ADAC ma costa intre 1500-1800euro...deci :evil:
Reparatia a constat in planetara dreapta-butuc rulment dreapata-rulment planetara+1bec faza scurta&pozitie+montaj=900euro
Inmatriculatul in Germania era programat...de ani, a durat totul sub 2 ore, cost 233euro-inclusiv nr preferential, fara nici cea mai mica problema. Impozitul costa 339euro\an

Re: My Diesel Beast

PostPosted: 23 Nov 2013, 21:15
by andybumbu
(prea lunga postarea :mrgreen: )A cedat turbina, mai bine spus la recomandarea lui Calin- NMotors, care in urma unei diagnoze TECH2, a considerat ca ar trebui sa curat turbina. Ceea ce am si facut...dar, am ajuns sa o inlocuiesc cu una second si prin aceasta inlocuire am descoperit si care fusese cauza aparitiei de intrare in limp mode, turbina era dusa. Expertul in turbo-uri din TM mi-a spus ca o asemenea uzura nu a mai vazut, stiam asta, conduc o bestie unicat :mrgreen:
Turbina a cedat dupa exact 211318km, ma rog mai ducea inca, dar era deranjanta eroarea
Actualmente am aproape 214000km
As fi dorit sa o reconditionez pe a mea, dar costul kitului era de 2000ron, deci nu toata turbina, enorm+nu era timp, iar pe partea de garantie....

Re: My Diesel Beast

PostPosted: 24 Nov 2013, 20:28
by andybumbu
Bestia-n actiune& electric vs diesel 8)

Re: My Diesel Beast

PostPosted: 26 Nov 2013, 12:38
by danezu
Mama ce peripetii ai avut.....bine ca ai rezolvat. Dar, ce cari frate in remorca aia? (daca nu este secret :mrgreen: )

Nafta!

Re: My Diesel Beast

PostPosted: 26 Nov 2013, 13:01
by manolodsv
si cand te gandesti ca multi, foarte multi km saabul a avut remorca in spate :wink: .

Re: My Diesel Beast

PostPosted: 26 Nov 2013, 20:30
by andybumbu
Danezule, raspunsul corect...ce dracu nu tracteaza bestia! :roll: :lol:
Manolo, bine punctezi, tractam fara mofturi, km sunt multi, peste 40000km :mrgreen:

Re: My Diesel Beast

PostPosted: 26 Nov 2013, 20:42
by MagicPenguin
Pana si numarul a fost gandit pentru o masina care cara... TOW! :lol:

Re: My Diesel Beast

PostPosted: 26 Nov 2013, 22:34
by andybumbu
Antonio, ai dreptate, TOWBAR...=carlig remorcare, dar a fost numar la ordine :mrgreen:
Sper sa mai tina ambreiajul... 8)

Re: My Diesel Beast

PostPosted: 28 Nov 2013, 22:58
by andybumbu
Parca am cobit cu ambreiajul.. :lol: maine imi i-au piesa... nici nu credeti ce a cedat :roll:
Unele saab-uri sfideaza pompa :mrgreen:
Putin spionaj, nu arata rau JAG-ul 8)