Asadar, bestiei ii place sa faca fite iarna
La inceput de decembrie, fara preaviz, s-a gandit sa inceapa cu un joc de glezne, din senin, la nivelul planetarei dreapta fata...si unde, chiar pe Valea Oltului...
Am tras pe dreapta intr-o alveola, control optic, pipait, scos colectia de pietricele din Alpin5, mers mai departe...nu se putea..
dar unde mai departe...spre jud AG
NU, nu, nu se poate... NMotors e ...Asa ca 180grade si back to SB, aer de svabi, altceva....dar nu prea merge...alta alveola...call ADAC
Dupa parlamentari Munchen/Bucale ACR/ me-live, si aproape2h vine un domn si luam directia NMotors..
Dupa 2,5h pe o vreme...ca-n filme ajungem la Calin, direct pe rampa, vizual/pipait/drive test, ca noua
Plecam spre AG, totul perfect..A doua zi, luam directia TM prin AG spre Valea Oltului, totul top, cand sa intram in SB, incepe din nou mai finut. Trag in peco alimentez, control optic, scot vreo 12 pietricele din gume, intram pe autobahn, radem tot, liniste...Am mai rulat inca 3Tkm din care doar in 100km s-a manifestat din nou, pana la urma i-am dat de cap, am schimbat planetara dreapata fata, fara intermediara...tare neplacuta situatia/senzatia...
Asadar am ajuns la service in Buda. Am schimbat
-bratele banana spate stg/dr, bratele spate inferioare stg/dr /kit suruburi noi full
-aceste brate au si fost cauza geometriei de directie care nu s-a putut realiza perfect...
Demontarea suruburilor de la bratele inferioare, un dezastru, 3h a durat taierea lor, materialul deosebit de dur
-planetara dreapta refurbished, e compatibila 2.0t/1.9TTiD/2.2TiD
-verificat complet trenul de rulare/geometrie noua/top
-far ceata fata dreapta
-intercoolerul nou, cel primit cadou in ian'16 plesnit, defect de proiectare la 2.2TiD
-valva EGR montata in ian'16 inlocuita pe garantie, defect de proiectare la 2.2TiD
-venit din Buda-Mako top, Mako-TM in limpmode
Montaj/piese/totul OEM/ungurii ca deobicei
/850e cu bacsis