Page 37 of 44

Re: My Diesel Beast

PostPosted: 29 Oct 2016, 15:43
by andybumbu
Am montat Aero antorollbar-ul +bucsele Powerflex, diferenta e semnificativa... :roll: nu as fi crezut 1mm...
Necesita si alte urechi de fixare bucsele :idea:
Totodata, am schimbat si rulmentii sparti din capul amortizoarelor cu tot cu geometrie directie noua.

A venit toamna :D , deci bestia sarbatoreste 9ani de posesie/8ani de utilizare/ >204Tkm :wink:
Motorul inlocuit in ianuarie, a inghitit 45Tkm :lol:

Re: My Diesel Beast

PostPosted: 01 Nov 2016, 16:26
by andybumbu
:D alt fan

Re: My Diesel Beast

PostPosted: 08 Nov 2016, 12:23
by andybumbu
Am inlocuit uleiul transmisiei cu Motul 2l/96ron.
Motivul, odata cu venirea frigului, treptele se schimbau mai greu in primele minute +s-au strans din ian aproape 50Tkm .
Recomand la fiecare 50Tkm, merita, iar pe magnet s-au strans ceva particule :roll: , deci renteaza total,
a redevenit transmisie secventiala :mrgreen:

Re: My Diesel Beast

PostPosted: 08 Nov 2016, 18:00
by dhoom
Cum de ai ales Motul??? Eu nu prea am găsit un review concludent...si eu vroiam sa bag motul,dar tot la GM am rămas.

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

Re: My Diesel Beast

PostPosted: 09 Nov 2016, 14:58
by andybumbu
Eu am mai avut Motul si am fost deosebit de multumit. Am schimbat uleiul de vreo >5-6 ori pana in momentul de fata la bestie. Recomand 1-2 schimburi/100Tkm, merita :idea: Daca ai pus OEM e ok, de fapt orice ulei care respecta normele e ok, daca nu-i fals...La bestia mea, toate conditiile difera fata de altii >90%...

Mi-au refacut geometria directiei ungurii, ma rog, operatiunea o fac ei la o alta firma..O sa o refac si a treia oara :lol: :evil: Asta-i viata, in ianuarie mi-au facut-o top, iar acum....
Am schimbat si vasul de expansiune preventiv, OEM cu montaj vreo 70e

Are un mos ungur de vanzare un 93SS 2.2TiD an 2004 160Tkm totul tzipla cica.. :roll: :D

Re: My Diesel Beast

PostPosted: 16 Nov 2016, 23:02
by andybumbu
Bestia perlata :mrgreen:

Re: My Diesel Beast

PostPosted: 24 Nov 2016, 19:25
by codau radu
La multi km. Sa vedem etrierele

Trimis de pe al meu SGP311 folosind Tapatalk

Re: My Diesel Beast

PostPosted: 24 Nov 2016, 21:22
by andybumbu
Merci Radule :wink:
Mai vedem cu km, bestia a inghitit 4T/50Tkm/9luni, iar dihania aprox 2T/10Tkm, m-am cam saturat... :lol:
Probabil voi fi nevoit sa o vand din lipsa de spatiu/taxe/pragmatic, am mai luat o bestie, acum am 2 bestii si o dihanie :lol:
ideal ar fi sa raman doar cu o bestie& dihania , adica bestial:D

Nu voi mai upgrada sistemul de franare, de ce, am mai scris...
Vezi ca sunt in vanzare, chiar bag si pretul de sarbatori :roll:

Re: My Diesel Beast

PostPosted: 09 Dec 2016, 19:23
by andybumbu
Si o cifra rotunda:mrgreen: astazi bestia a primit service-ul nr.5 din ianuarie, sper ca si ultimul pe 2016 :lol:

320zile de la preluarea bestiei/290zile de utilizare/>50Tkm=>173km/zi :mrgreen:

Re: My Diesel Beast

PostPosted: 12 Dec 2016, 19:36
by andybumbu
Fara bestie LiquiMoly da faliment :lol:

Re: My Diesel Beast

PostPosted: 20 Dec 2016, 23:05
by andybumbu
Astazi seara bestia a avut un contact cu un caine vagabond...DN viraj la stg, bestia pe trasa ideala, norocul meu...spoiler crapat, buza rupta, contraripa roata sparta, lampa ceata sparta...multumesc Ro :evil:

Re: My Diesel Beast

PostPosted: 10 Jan 2017, 10:04
by andybumbu
Live from RaczMobil :mrgreen:

Re: My Diesel Beast

PostPosted: 10 Jan 2017, 16:11
by andybumbu
Niebuna' despuiata :lol:

Re: My Diesel Beast

PostPosted: 10 Jan 2017, 22:49
by andybumbu
Niebuna' a ajuns in barlog, Buda-Mako 200km asa la misto 70'' :lol: apoi si reluat protectia :lol:
Sa fim sanatosi :lol:

Re: My Diesel Beast

PostPosted: 11 Jan 2017, 09:47
by andybumbu
Asadar, bestiei ii place sa faca fite iarna :lol:
La inceput de decembrie, fara preaviz, s-a gandit sa inceapa cu un joc de glezne, din senin, la nivelul planetarei dreapta fata...si unde, chiar pe Valea Oltului... :lol: Am tras pe dreapta intr-o alveola, control optic, pipait, scos colectia de pietricele din Alpin5, mers mai departe...nu se putea.. :twisted: dar unde mai departe...spre jud AG :shock: NU, nu, nu se poate... NMotors e ...Asa ca 180grade si back to SB, aer de svabi, altceva....dar nu prea merge...alta alveola...call ADAC :roll: Dupa parlamentari Munchen/Bucale ACR/ me-live, si aproape2h vine un domn si luam directia NMotors..
Dupa 2,5h pe o vreme...ca-n filme ajungem la Calin, direct pe rampa, vizual/pipait/drive test, ca noua :lol:
Plecam spre AG, totul perfect..A doua zi, luam directia TM prin AG spre Valea Oltului, totul top, cand sa intram in SB, incepe din nou mai finut. Trag in peco alimentez, control optic, scot vreo 12 pietricele din gume, intram pe autobahn, radem tot, liniste...Am mai rulat inca 3Tkm din care doar in 100km s-a manifestat din nou, pana la urma i-am dat de cap, am schimbat planetara dreapata fata, fara intermediara...tare neplacuta situatia/senzatia...

Asadar am ajuns la service in Buda. Am schimbat
-bratele banana spate stg/dr, bratele spate inferioare stg/dr /kit suruburi noi full
-aceste brate au si fost cauza geometriei de directie care nu s-a putut realiza perfect...
Demontarea suruburilor de la bratele inferioare, un dezastru, 3h a durat taierea lor, materialul deosebit de dur
-planetara dreapta refurbished, e compatibila 2.0t/1.9TTiD/2.2TiD
-verificat complet trenul de rulare/geometrie noua/top
-far ceata fata dreapta
-intercoolerul nou, cel primit cadou in ian'16 plesnit, defect de proiectare la 2.2TiD :evil:
-valva EGR montata in ian'16 inlocuita pe garantie, defect de proiectare la 2.2TiD :evil:
-venit din Buda-Mako top, Mako-TM in limpmode :lol:

Montaj/piese/totul OEM/ungurii ca deobicei :wink: /850e cu bacsis