Page 5 of 6

Re: Portavionul 9-3 2.2 2001

PostPosted: 04 Jan 2017, 21:18
by andybumbu
uite aici :roll:
https://www.youtube.com/watch?v=RdXzSf_E67g

Nu ma refeream la a obtine un contrast, ci mai ales la faptul ca ai un hayon urias/ luneta mare, implicit o suprafata uriasa direct in soare....sauna :lol:
Rezultatul e unul fantastic+ daca nu ai oglinda interioara heliomata, nu vei mai fi orbit+privirile indiscrete..mai ales la un hatchback

Recomand calduros recuperarea taxei auto :twisted:

Re: Portavionul 9-3 2.2 2001

PostPosted: 04 Jan 2017, 22:20
by danplux
Excelent video! Deci, trebuie să o fac și pe asta ... Probabil și pe celelalte.
Mulțumesc mult, Andy!

Re: Portavionul 9-3 2.2 2001

PostPosted: 02 May 2017, 17:43
by danplux
Mi-am propus să rezolv problema ruginii apărute la îmbinarea aripilor din zona roţilor spate, sub uşă. Mizeria de GM a creat un rahat de platformă care, după cum bine ştiţi, are un defect de fabricaţie în zona aceea, în care foile de metal se suprapun. Am fost la TopLac în Bucureşti, unde mi s-a spus politicos că, deoarece ei oferă garanţie la lucrări, ştiind despre această problemă, nu se bagă la o astfel de reparaţie.
Este clar că nu există o rezolvare definitivă, dar .. ceva idei de firme specializate?

Re: Portavionul 9-3 2.2 2001

PostPosted: 05 May 2017, 21:42
by andybumbu

Re: Portavionul 9-3 2.2 2001

PostPosted: 07 May 2017, 13:03
by danplux
.. Mai aproape de București, aș putea încerca aici https://www.facebook.com/Oldtimer.ro/?fref=ts.

..Nu, nici la ei, se ocupă doar de automobile clasice. Ori mai aștept vreo 15 ani, ori caut altceva. Îi scriu lui Edy, el parcă avea un pont.

Re: Portavionul 9-3 2.2 2001

PostPosted: 09 Oct 2017, 21:08
by danplux
Din cauza unor trepidații ciudate apărute la un moment dat, când pornea un anume consumator (nu știu care, eu bănuiam că este ventilatorul de răcire, se pare că nu), am schimbat două tampoane: unul de la motor, unul de la cutia de viteze. Rezultatul a fost că, acum, trepidațiile sunt mult mai accentuate, adică mi-e cam rușine când aprind farurile, să zic așa. Urmează să schimb evacuările, intermediara și finala, dar parcă nu cred că este din cauza lor, însă, oricum trebuiau schimbate mai demult.
Btw, motorul nu avea nicio vibrație înainte de schimbarea tampoanelor.

Re: Portavionul 9-3 2.2 2001

PostPosted: 08 Mar 2018, 19:59
by danplux
Portavionul a trecut de 300 mii km, ocazie cu care i-am făcut și o binemeritată mentenanță a sistemului de frânare: schimbat discuri frână și plăcuțe față-spate, reparat frâna de mână (AD GARAGE).
Pe termen scurt intenționez o remediere a punctelor de rugină de deasupra roților spate (încă nu am hotărât unde) și pe termen mediu schimbat cel puțin un tampon la motor.
Povestea continuă, misiunea posibilă...

Re: Portavionul 9-3 2.2 2001

PostPosted: 23 Feb 2019, 21:09
by danplux
Proof of life ... Pentru că tot nu scăparăm de iarnă și m-am gândit să revin cu câteva foto de la începutul anului. Cât despre mașină, e planificată pentru schimbat două tampoane motor (comanda de la SKANDIX), ulei, filtrele aferente și completarea instalației de climatizare, cu freon. Deh, în curând vine primăvara!

Re: Portavionul 9-3 2.2 2001

PostPosted: 02 Mar 2019, 22:48
by danplux
Pentru "Cartea recordurilor" ... consum minim de 4,7 l/100 km, scos în regim de mers pe autostradă, la 110 km/h. Mai fac și astfel de experimente; până la urmă este doar un .."portavion".

Re: Portavionul 9-3 2.2 2001

PostPosted: 05 Mar 2019, 22:04
by andybumbu
:lol: Astazi am rulat 520km in Ro, din care 200km=autostrada....adica :lol: Valea Oltului cu 35litrii la pompa

Re: Portavionul 9-3 2.2 2001

PostPosted: 30 Mar 2019, 10:23
by danplux
Așteptând platforma, după ce, la vârsta de 328.000 km de funcționare, alternatorul și-a dat 'obștescul' sfârșit...

Re: Portavionul 9-3 2.2 2001

PostPosted: 30 Mar 2019, 11:07
by andybumbu
...normal..Cu ocazia asta recomand si electromotorul sa fie reconditionat...
La alternator sa schimbi cam tot ce e consumabil+intinzatorul curelei si cureaua :idea: Totodata, neaparat sa verifici fulia vibrochenului, cea de cauciuc... :!: Mare atentie, se schimba la fiecare 180000km.. :idea: Eu am schimbat la bestie cateva...din pacate 2 in De, adica >1000e, iar penultima a cedat foarte rapid....statuse vreo 10 ani in depozit...Deci cand o comanzi daca e cazul, sa verifici stanta cu DOTul ei
Arunca o privire si la intercooler :idea:

Re: Portavionul 9-3 2.2 2001

PostPosted: 30 Mar 2019, 11:37
by danplux
Mulțumesc pentru sfaturi, Andy! Cumva, o fulie cu probleme are ca efect trepidații la relanti? Am schimbat tampoanele de susținere a motorului și nu am scăpat de problema asta..

Re: Portavionul 9-3 2.2 2001

PostPosted: 30 Mar 2019, 15:04
by andybumbu
Cu tampoanele motorului+cutiei..la asa rulaj, poti fi sigur ca sunt uzate minim >6-70% :roll:
La mine le am inca pe cele originale, adica doar' 413000km..
Anul trecut cand avusesem problema majora cu etrierul spate dreapta blocat si am rulat aprox 5000km asa..adica vreo luna, am folosit >90% frana de motor..Rezultatul..s-a dus un suport..cel dinspre habitaclu..
La mine sunt 4 suporti in total si vin doar pe OEM si costa .. >8-900e in total :?

Probabil ca de acolo ai vibratiile, respectiv nu ai schimbat toti suportii :roll:
Cand mi-a cedat ultima fulie, inainte sa-mi ajunga sub bestie :lol: , aveam senzatia la pornirea masinii si cand plecam de pe loc, ca cedeaza ambreiajul..

Re: Portavionul 9-3 2.2 2001

PostPosted: 15 Jul 2020, 20:56
by danplux
După un drum România - Belgia și retur, început în vara anului trecut și finalizat de curând, pot spune că mașina asta și-a câștigat pe deplin respectul și aprecierea mea. Devenită, între timp, a doua opțiune - deși mi-a trecut prin minte să o pun la vânzare - probabil că se va bucura, o perioadă, de ieșiri mai rare.