Primul meu Saab, un 1.8t Vector SK MY 2006 automat

Prezinta SAAB-ul pe care il conduci

Re: Primul meu Saab, un 1.8t Vector SK MY 2006 automat

Postby MagicPenguin » 27 Dec 2014, 23:48

leeloo wrote:Multumesc de urari.
O sa contactez un administrator si daca am acceptul lor voi porni un topic nou, sa nu se iste vreun flame ceva.


Eu sunt moderator. Nu e nevoie de acceptul nimanui. Posteaza linistit. Asteptam!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: Primul meu Saab, un 1.8t Vector SK MY 2006 automat

Postby leeloo » 28 Dec 2014, 04:54

csb wrote:o fie ea confortabila dar peste 3000 fara pauza e mult :wink: si ai grija ca nu e deloc safe :!: nici pt tine nici pt altii


scuze, am pus un 0 in plus din greseala.. vroiam sa zic 300 de km.. :) Doar nu sunt robot.. :)

De obicei cam la 300 de km era limita la care trebuia sa sa ma opresc sa ma invart cateva minute in jurul ei sa imi dezmortesc genunchiul..
Saab 9-3 1.8t SK 2006
leeloo
Senior
 
Posts: 201
Joined: 13 Jan 2014, 20:12
Location: Bruxelles, Belgia

Re: Primul meu Saab, un 1.8t Vector SK MY 2006 automat

Postby cipsu » 28 Dec 2014, 17:52

Ma gandeam eu :) nu cred ca se pot face 3000 km dintr-o bucata, indiferent de traseu.
Eu am reusit dintr-o bucata Bucuresti Viena, pe timp de iarna, dar nu mi se pare o idee buna si nu as mai face-o inca o data.
'99 Saab 9-3 Coupe SE HOT, now Stage 3 Maptun-ed
cipsu
Master
 
Posts: 473
Joined: 22 Nov 2013, 18:38
Location: Bucuresti

Re: Primul meu Saab, un 1.8t Vector SK MY 2006 automat

Postby leeloo » 05 Jan 2015, 20:14

Se poate inchide, ca l-am vandut.
A fost chiar foarte ok masina, si saraca a fost ca si calul din poveste.. apa paie si bataie.. :)
Saab 9-3 1.8t SK 2006
leeloo
Senior
 
Posts: 201
Joined: 13 Jan 2014, 20:12
Location: Bruxelles, Belgia

Re: Primul meu Saab, un 1.8t Vector SK MY 2006 automat

Postby andybumbu » 05 Jan 2015, 20:25

Ai vazut... :roll: Un capitol inchis :wink: Noua scula are viitorul in fata :mrgreen:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Primul meu Saab, un 1.8t Vector SK MY 2006 automat

Postby leeloo » 06 Jan 2015, 15:06

l-am vandut ca l-am dat pe nimic, dar nici sa stau cu el 100 de ani sa putrezeasca nu mergea..
3500 de euro cump[arat cu 5500 acu un an plus 2 seturi de gume noi si instalatie de gpl..

foarte proasta afacere.. un saab benzina daca il iei practic trebuie sa tii pana il dai pe un bon dinala la remat nimeni nu mai cumpara asa ceva..
Saab 9-3 1.8t SK 2006
leeloo
Senior
 
Posts: 201
Joined: 13 Jan 2014, 20:12
Location: Bruxelles, Belgia

Re: Primul meu Saab, un 1.8t Vector SK MY 2006 automat

Postby andybumbu » 06 Jan 2015, 17:52

Mai pe romaneste, ai investit vreo >7500euro tinand cont si de actele+taxele la cumparare.
Te-ai folosit un 1an si l-ai dat cu 60% pierdere...adica ai platit 12 rate de masina noua in vant :lol: :mrgreen:
Iti imaginezi cat vei pierde la scula noua...peste cativa ani, asta-i sistemul :idea:
Si bestia mea rasfatata a costat enorm per total si costa in continuare, dar pasiunea nu are limite :lol: :wink:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: Primul meu Saab, un 1.8t Vector SK MY 2006 automat

Postby leeloo » 07 Jan 2015, 00:06

o masina noua e clar ca se devalorizeaza extrem de rapid.. la una veche nu e asa normal..
pur si simplu asta e conjunctura.. in primul rand nimeni nu mai cumpara motoare pe benzina de cilindree de peste 1.5l mai ales sh ..
poate un corsa 1.2 benzina il vinzi usor.. dar nu motor de 2l turbo.. nu in ziua de azi..
iti pun pariu ca daca era diesel pierdeam maxim 500 de euro dupa un an.
Pai cand le spuneam la dealeri ca e benzinar imi tranteau telefonul in nas.. :)
astea diesel se vand mult mai usor.. nu conteaza cand le repari non stop.. toti se gandesc ca poate au ei noroc, si in al doilea rand de exemplu in ro manopera e inca 2 lei la service.. deci nu e mare drama ..
Saab 9-3 1.8t SK 2006
leeloo
Senior
 
Posts: 201
Joined: 13 Jan 2014, 20:12
Location: Bruxelles, Belgia

Re: Primul meu Saab, un 1.8t Vector SK MY 2006 automat

Postby Dansb » 07 Jan 2015, 13:24

leeloo wrote:...astea diesel ... le repari non stop..

Aici am anumite rezerve 8) . Cauta pe forum cam care-ar fi raportul diesel vs benzina in privinta defectelor mai mult sau mai putin grave si te vei convinge ca lucrurile-s exact pe dos. Cred ca nu-i un secret pentru nimeni ca dieselul este mult mai fiabil, intretinut corespunzator.
leeloo wrote:... in ro manopera e inca 2 lei la service.. deci nu e mare drama ..

Si-aici te contrazic: manopera in ro e cam intre 80 - 120 lei, adica ~18-25 euro/h. Si-n plus, din cate citesc pe forumuri, daca n-ai ghinionul sa dai peste un cizmar, se face treaba buna (exemplul cel mai elocvent e NM).
Saab 9-3 Vector 2007 60th Anniversary Edition - 1.9 TiD 147 Kw 430 Nm
Saab 90 1985 - 2.0 (1971 cc/74 Kw) 5 speed
Dansb
Saabist adevarat
 
Posts: 1376
Joined: 23 Jul 2012, 20:50
Location: Sibiu

Re: Primul meu Saab, un 1.8t Vector SK MY 2006 automat

Postby leeloo » 07 Jan 2015, 18:32

nu vorbesc din pareri de forum stiu asta pur si simplu .am frate inginer auto cu expereinta de 30 de ani, cred ca are si diploma de expert auto cu nr 3 din Ro, experienta proprie si statistici oficiale... fiabilitatea e in ordinea asta.. motor benzina aspirat, apoi turbo si diesel e mai jos de tot si asta datorita simplitatii constructive, a calitatii combustibilului. (benzina arde fara cenusi si funingine, deci nu e nevoie de dpf, nu se infunda egr, furtune etc... )
din cauza asta nici nu am luat sh vreunul..
ca sa nu mai zic ca nu sunt in stare sa le diagnosticheze pur si simplu.. si o repari de 5 ori pana o nimeresc.
Si mai sunt niste factori.. ele sunt masini hingherite si forjate, pai aveam colege de birou, femei deci, care cand ridicau masina de dealer aveau deja chip-ul in buzunar cica cumperi cu istoric de service, primul proprietar si femeie pe deasupra ... ca sa nu mai zic ca le iei pe toate indiferent de varsta cu 150k km si au vreo 400k...

Si ce crezi ca e mult 18-25 de euro ? ce zici de 600 de euro manopera sa schimbe 4 amortizoare si 4 arcuri ?
Sau 200 de euro sa schimbe un rulment la ceva de genul renault clio vechi de 10 ani si lista poate continua lejer.. practic nu aproape nu exista in afara cel putin vreo operatie in afara de schimbul de ulei, nu stiu cum dracul fac ei si tot lasi vreo 100 de euro cumva.. minim...ca sa nu mai zic ca te programeaza peste 2 saptamani si stai cu degetul in gura daca nu ai masina de schimb.
Saab 9-3 1.8t SK 2006
leeloo
Senior
 
Posts: 201
Joined: 13 Jan 2014, 20:12
Location: Bruxelles, Belgia

Previous

Return to My SAAB

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests