Page 2 of 5

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 28 Jan 2014, 08:54
by danezu
Da, are, din cauza lui poate sa nu meargă motorasul aerotermei. Daca îl pornesti la surubelnita, nu este rezistorul defect!

Bafta!

Sent from my Lumia 920 using Tapatalk

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 28 Jan 2014, 12:01
by Hypo
Si poti sa-i pui ulei cat vrei daca bucsa e ovalizata...

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 29 Jan 2014, 11:25
by manole74
De curand imi apare si eroarea 22 in softul ACC, iar eu fac acum legatura cu bateria care cred ca e slaba.....a mai patit cineva asta? Din ce-am mai studiat pe net nu sunt singurul......http://www.saabcentral.com/forums/showt ... hp?t=90825

De asemenea mai suspectez periile/carbunii motorasului aerotermei!

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 31 Jan 2014, 19:12
by manole74
Carbunii sunt de vina! Am desfacut motorasul aerotermei....curatat, gresat, suflat cu aer- asta pana cand vin 2 seturi de carbuni -pe care sper sa reusesc sa le comand din UK. Mai ramane sa pun mana pe un set de reparatie al canalului de directionare al aerului la sofer si putin timp sa ma apuc de treaba. Multumesc tutoror pentru suport si interes. De asemenea daca cineva are o problema similara, m-as bucura ca situatia mea sa-i fie sursa de inspiratie. Fly low!

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 06 Mar 2014, 13:54
by manole74
Mici up-date-uri:
-schimbat ulei si filtre Mahle/Knecht la Nordic,
-catback full inox 2,5' si tips oval Borla/Pilot-Pitesti,
-montat lupe bixenon Morimoto si instalatie xenon aftermarket 35W,
-sablat/razuit crom de la grila si vopsit gri mat.
Imi cer scuze pentru calitatea indoielnica a pozelor, dar observ ca masinii asteia imi place cel mai mult sa ii dau talpi ... decat sa-i fac poze! :mrgreen:

P.S. Am schimbat si acumulatorul masinii cu un Exide de 74Ah, moment care a coincis cu disparitia codului 22 -generat de autotestul unitatii de comanda a climei. :idea:

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 26 Mar 2014, 21:07
by manole74
Montat cauciucuri de vara pe dimensiunea recomandata de producator 225/45/17-Syron Race 1 Plus. Urmatorul up-date o sa fie cu discuri/placute pentru ambele punti- discuri Rotinger+placute ATE.

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 27 Mar 2014, 19:55
by leeloo
vad dupa numere ca esti tulcean de-al meu.. si eu de origine tot de acolo sunt..poate ne vedem prin vara cand vin in vacanta in Ro :)
cum te descurci cu gropanii de prin oras. ?.. .. la vechea masina aveam si eu suspensie sport... doamne cat mai injuram.

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 27 Mar 2014, 20:21
by manole74
Nu-s tulcean....doar masina e inmatriculata la Tulcea prin decizie, iar eu circul cu act de comodat. Gropanele sunt cvasi-prezente in orice parte a tarisoarei noastre iubite....asa ca ori de-i Arges(unde locuiesc acum), Bucuresti sau Tulcea- mari diferente eu nu vad! La confortul rularii contribuie si amortizoarele Koni care sunt reglabile pe duritate, avand in momentul actual un set-up care este un compromis intre sportivitate si protectia organelor interne! Intentionez ca dupa ce rezolv cu franele sa imperechez amortizoarele Koni cu arcuri Maptun care lasa cu 35mm garda masinii , fata de cele de Aero care sunt doar cu 10 mm mai joase. Observ ca pentru o tinuta(stance) potrivit gustului meu o sa am nevoie de niste distantieri reglabili pe spate ca la coilovers. Stie cineva unde pot sa gasesc/confectionez asa ceva?

De vazut.....cu mare placere :mrgreen:

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 28 Mar 2014, 14:19
by leeloo
nu stiu cat mergi cu masina prin oras dar daca faci asta o sa iti blestemi zilele.
In al doilea rand o sa iti apara greieri multi la interior care nu ii mai rezolvi in veci...
Pe masina dinainte eu aveam un setup gen bland.. adica un kit eibach pro cu bilstein b8..si am simtit efectele pe pielea mea..
La nici 8k km dupa ce l-am instalat, mers prin Germania au aparut greierii ...

Dar bineinteles, faci fix cum vrei, eu doar te avertizez din proprie experienta..

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 28 Mar 2014, 16:17
by manole74
Circul preponderent in afara orasului(locuiesc la cca 100 km de Bucuresti) si stiu ce inseamna suspensie rigida( KW- pe fosta masina). O sa incerc sa cobor mai mult fata....asta e tot ceea ce doresc sa obtin . Daca nu merge o sa revin la setarea initiala. In alta ordine de idei, ma gandesc la mic up-grade pentru franele spate. La modelele dupa 2002 s-a optat pentru trecerea de la discuri pline de 286/10 la discuri ventilate cu 300/20. In afara de etrieri -care sigur sunt altfel,mai e nevoie si de alte elemente :?:

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 26 Apr 2014, 06:13
by manole74
Un mic upgrade optic! In urma sa au ramas jantele model Vector sau SAAB Alu 48, care sunt de vanzare. :idea:

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 05 May 2014, 21:27
by manole74
Am cateva poze facute cu masina dupa ce-am dichisit-o, dar inainte de potopul din zilele precedente. NU e perfecta, dar ramane o masina frumoasa, cu multa personalitate si prestanta!

Rde: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 06 May 2014, 00:05
by cipsu
Absolut! E o masina tare frumoasa!

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 14 May 2014, 18:00
by manole74
Am reusit sa schimb franele fata-discuri Rotinger- made in Poland + placute ATE, conducte goodridge, lichid frana ATE Blue Racing.Prima impresie este pozitiva, mai ales ca ce aveam eu nu se mai puteau numi frane :lol: A mai ramas spatele, care dintr-o eroare, a ajuns sa aiba prinderea discului pe 5x100, drept pentru care o sa ma straduiesc sa realizez swap-ul propus acum ceva vreme, adica trecerea la discuri ventilate de 300mm. Daca cineva stie sau aude de etrieri AERO dupa 2002- pentru spate ....sa-mi dea de veste :idea:

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 14 May 2014, 20:57
by andybumbu
Vad ca o cam rasfati pe doamna Aero, bravo :wink: