Page 4 of 5

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 29 Aug 2014, 15:44
by andybumbu
Le trimit cei de la Neo la mine in DE, iar apoi le trimit in Ro- prin Atassib sau le aduc eu in Ro prin oktombrie...gratis :idea:
Am facut o simulare la ei, si costa 18lire transportul pana la mine pt un set de 4 amortizoare :mrgreen:
Poate ne grupam la ei si transportul pana-n De e redus, iar apoi vi le aduc eu gratis pana-n TM+ precis ne mai dau vreun 5% rabat :wink: \ set :lol:

pt 93SS un set de bilstein B6 = 500€+ ce mai fura PayPal-ul la curs, sa zicem inca vreo15-20€+transport cam 550€, cu cel putin 250e decat cele mai ieftine variante+e sigur ca e pt acest model..nu ca la altii :idea:

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 29 Aug 2014, 18:30
by leeloo
mie B6 aste numi se par nici cal nici magar, ori B4, normale ori B8 sport ....

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 29 Aug 2014, 20:03
by manole74
B6 pentru drumurile romanesti si arcurile de Aero, reprezinta cea mai buna alegere! B8 vin imperecheate obligatoriu cu arcuri mai scurte, avand cam aceleasi caracteristici cu B6, dar o cursa mai scurta cu cativa cm. B4 este OEM repalcement!

Andybumbu, eu sunt dispus la un groupbuy de Bilstein. Inca 2 colegi interesati sunt: Kraz si Cipsu. Daca ne unim e posibil sa prindem pret frumusel la Neo :!:

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 29 Aug 2014, 20:36
by andybumbu
Leloo, B4 sunt probabil superioare o idee celor sachs OEM, dar nu sufera nici un fel de comparatie cu B6
Cele B8 se monteaza doar cu arcuri mai scurte, deci obligatoriu alte arcuri scurte-garda mai jos ...= nebunie :shock: , cel putin pt mine :lol: +se face o vizita pe la TUF :evil:
Tehnic B8=B6

Eu am schimbat cele originale Sachs OEM la 161Tkm in 2011, la PolarMobil, tot cu Sachs, actualmente am 233TKm
Diferenta... :lol: uriasa, aceeasi marca, dar montata ulterior si nu in fabrica e facuta sa tina mult mai putin si asta e valabil pt orice reper, din pacate :?

Manole si restul doritorilor, trimitem seriile de sasiu ale bestiilor si vedem ce obtinem... :roll:
Eu am cont la ei, sunt foarte multumit de rapiditatea lor, le pot trimite datele si cere discount-detalii:mrgreen:

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 29 Aug 2014, 21:11
by cipsu
andybumbu wrote:Leloo, B4 sunt probabil superioare o idee celor sachs OEM, dar nu sufera nici un fel de comparatie cu B6
Cele B8 se monteaza doar cu arcuri mai scurte, deci obligatoriu alte arcuri scurte-garda mai jos ...= nebunie :shock: , cel putin pt mine :lol: +se face o vizita pe la TUF :evil:
Tehnic B8=B6

Eu am schimbat cele originale Sachs OEM la 161Tkm in 2011, la PolarMobil, tot cu Sachs, actualmente am 233TKm
Diferenta... :lol: uriasa, aceeasi marca, dar montata ulterior si nu in fabrica e facuta sa tina mult mai putin si asta e valabil pt orice reper, din pacate :?

Manole si restul doritorilor, trimitem seriile de sasiu ale bestiilor si vedem ce obtinem... :roll:
Eu am cont la ei, sunt foarte multumit de rapiditatea lor, le pot trimite datele si cere discount-detalii:mrgreen:


+1 pt groupbuy. Ramane sa discutam timingul, ma scalpeaza jumatatea mea mai buna daca apar acum si cu galbioarele acasa :twisted:
In ceea ce priveste optiunea B6/B8 eu as alege fara sa stau pe ganduri un kit lowering Eibach/B8 dar cum masina mea e "daily driver" si are in plus si kitul Viggen mi-e teama ca iarna o sa functionez pe post de plug, pe drumurile proaste o sa ating cu DP de 3" si in dragul meu Bucuresti n=o sa mai pot calari nici o bordura.
Ma gandeam sincer la o combinatie cu arcurile Aero (lowering 10mm) si B8; acum stiu ca au o cursa ceva mai scurta si s-ar putea sa le scurtez viata cu un arc mai lung dar inca nu am luat o decizie. Edy zicea parca ca le-a imperecheat asa si nu era rau deloc.
Ma enerveaza la culme ca nu am unde sa testez diferitele setari...

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 30 Aug 2014, 07:08
by Hypo
Si eu vreau un kit B6, insa trebuie sa aleg momentul potrivit. Asta ca sa nu dorm in masina dupa...

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 30 Aug 2014, 10:46
by manole74
O baza de groupbuy pana acum pentru Bilstein:
-andybumbu,
-cipsu,
-kraz,
-hypo,
-manole74. Ramane sa stabilim o perioada propice pentru "investitie", buzunar si "partenere" :mrgreen:

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 30 Aug 2014, 12:55
by cipsu
Andybumbu s-a oferit sa ne reprezinte in discutie, eu sunt total de acord si am mare incredere in capacitatile lui de negociere.
Daca-si mentine propunerea si exista si acordul vostru va propun sa-i punem la dispozitie o lista care sa contina:
1. detalii de contact
2. detalii de identificare ale autovehiculului
3. repererele solicitate (eu spre exemplu mai vreau si nite bucsi poli, schimb si flansele daca tot umblu acolo, etc...) impreuna cu pretul de lista
4. propunerea de data a tranzactiei (si eu problema lui Hypo, trebuie folosite abilitati diplomatice ca sa scot banii astia, in perioada asta)

P.S. ne-ar trebui un topic separat si/sau un grup pe FB daca foloseste toata lumea

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 30 Aug 2014, 19:49
by alfis02
Nu ca vreau sa ma bag in seama, dar Bilstein are fabrica in Sibiu, si avea si magazin de unde acum doi ani mi-am luat amortizoarele pe spate la cel mai mic pret de pe piata. Si nu erau facute la Sibiu, ca a trebuit sa astept doua saptamani pentru ele. Daca va intereseaza pot sa trec pe acolo sa vad daca mai au magazinul luni si pentru preturi am nevoie de datele masinilor si ce amortizoare vreti. Astept vesti!

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 30 Aug 2014, 19:52
by manolodsv
A fost Dansb la fabrica si nu mai vinde nimic :evil:.

Sent from my airplane 9-3 SS 2.0 t Hirsch - 88 TAF and ex 9-3 SS TiD 2008 - 08 TAF

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 30 Aug 2014, 21:41
by cipsu
A intrebat si Manole74 la Compa, le aduc din Germania si i-a dat un pret mare. Mare mare! :roll:

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 31 Aug 2014, 00:27
by manole74
Bilstein B6/B8 nu e fabricat in Romania. Se importa pe baza de comanda cu avans 30%, iar pretul de pornire e mai mare decat orice am gasit......cca 3400lei/set

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 31 Aug 2014, 06:28
by Dansb
manole74 wrote:Bilstein B6/B8 nu e fabricat in Romania. Se importa pe baza de comanda cu avans 30%, iar pretul de pornire e mai mare decat orice am gasit......cca 3400lei/set

Se fabrica si astea la Sibiu, dar urmeaza circuitul normal, nu mai au dreptul sa le vanda direct. Am mai scris undeva asta, mai demult. Si da, au cel mai mare pret de pe piata, importatorii directi au preturi mai mici, beneficiind de discount la cantitate mare.

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 31 Aug 2014, 11:26
by Mihai
Nu se baga nimeni la un group buy pentru KONI FSD?

Re: Saab 9-5 Aero /2000

PostPosted: 31 Aug 2014, 13:02
by andybumbu
Cipsule, am deschis topic separat, propun sa discutam acolo..
Pot sa comunic cu cei de la Neobrother, eu sa altii, egal. Scopul e comun, prevenirea imobilizarii bestiilor, fie din lipsa pieselor, fie a preturile SF , sau a costurilor legate de livrare etc