Salutare tuturor,
Sa va povestesc aventura mea cu avionul cu inima B235L:
Am aflat de la Andrei27 ca scoate la vanzare avionul. M-a impresionat descrierea acestuia , si am convenit cu el sa mi-l imprumute sa-l testez. Am mers cu el la inceputul lui decembrie prin Bucuresti , iar de Craciun am zburat spre casa parintilor la Tulcea. Ghinionul a facut sa nu ajung la destinatie. Am avut un accident la intrare in Cataloi datorita cetii, chiciuriii , si lipsei de experienta cu aceasta masina. Avionul a fost avariat destul de grav ( a retezat vreo 7 m de balustrada , cu tot cu stalpi de sustinere ) . In ciuda multor recomandari de a dezmembra masina, m-am incapatanat si am reparat-o.
Reparatia a decurs in felul urmator : Am cumparat un 9-5 Aero -2004 , englezesc. Am luat de pe el toata caroseria fata, cadrul motor, cu accesorii si suspensie completa ( fata+spate , cu toate ca suspensia de pe a mea era aproape noua ) , rezervor, jante , si bara spate. In consecinta am obtinut un 9-5 Arc foarte bine echipat cu sasiu de Aero. De aici AeRCo. Mai am cateva lucruri de rezolvat precum schimbarea lupelor de pe farurile xenon de Anglia cu cele de Eu , dar masina este functionala si zboara foarte bine la 7 cm de asfalt.
Avionul are urmatorele dotari : cutie automata steptronic, scaune incalzite+ventilate fata, bancheta incalzita, navigatie , trapa, memorie setari scaune , magazie CD, sistem sunet cu 9 incinte , oglinzi pliabile electric, Beltronics 966e ( montat in bara si testat azi pe MCV , functioneaza perfect ) , Webasto .