by Edy » 30 May 2014, 18:45
MagicPenguin wrote:1. El nu are caseta rosie? Eu asa vad in poza.
2. Nu sunt 100% interschimbabile in nicio combinatie. Am mai postat pe marginea subiectului. Cea rosie are niste functii suplimentare pe care cea neagra nu le poate indeplini. Prin urmare, daca o inlocuiesti pe cea rosie cu una neagra, nu se mai indeplinesc acele functii desi masina poate functiona corect la prima vedere.
Wiki:"B204R was briefly available in the 1999 9-3 Aero (U.S. market 'SE') model. B204 was in production in the Saab 9-3 until 2000, when it was replaced by B205" Daca masina este 1999, e posibil sa aiba motorul vechi, daca nu are DIC-ul vopsit (mai sunt cazuri). EVIDENT ca doar in situatii de urgenta poti utiliza DIC-ul negru in loc de cel rosu, tinand cont ca masina nu va functiona 100% corect, insa atata vreme cat ai o "urgenta" este mai buna decat ...nimic. Insa niciodata INVERS.
Este foarte important sa vedem tipul de motor; daca este B204 nu ar trebui sa aiba debitmetru de aer langa filtru si atunci DIC-ul rosu este corect; B205 are debitmetru si deci ii trebuie caseta NEAGRA. Vezi ce scrie si in Carte - la tip motor.
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/https://www.facebook.com/nxsautomobile