Page 1 of 9

Saab 9-3 decapotabil

PostPosted: 29 May 2014, 07:25
by vlpauto
Salutare,

Ma numesc Valentin Popa si de curand sunt posesor de Saab 9-3,an de fabricatie 2000,motor 2.0 turbo - 110 kw.

Sunt pasionat de masinile suedeze(mai detin cateva Volvo),la prima impresie masina este ok dar as avea nevoie de cateva sfaturi penru rezolvarea unor probleme:

1. Dispay-urile(cel mic si cel de sus) au pixeli morti - cum se poate repara?

2. Meniul este in italiana - cum se poate schimba?

3. Decapotarea electrica nu functioneaza(am inteles ca ar vorba despre un swhich care nu face contact)

4. O diagnoza unde sau cu ce tester se poate face?

5. Stergatoarele la faruri nu functioneaza - ceva sugestii?

Deocamdata cam cestea ar fi in mare problemele masinii.

P.S. Voi reveni cu poze diseara.

Re: Saab 9-3 decapotabil

PostPosted: 29 May 2014, 07:54
by Edy
Salut Vali, te rog sa-ti completezi profilul complet si cu locatie ca sa stim de unde esti si unde sa-ti recomandam sa te duci pentru diagnoza. La saabul tau ai problemele uzuale pe care le au majoritatea saaburilor: pixeli morti si stergatoarele de faruri (motoarele acestora sunt sensibile si cedeaza destul de des). Pixelii se pot repara la noi in tara (cauta userul hashwood si intra in legatura cu acesta), uita de stergatoare sau daca insisti 99% motoarele sunt arse si se schimba, meniul se schimba din SID2, dar dupa ce repari pixelii ca sa vezi si ce faci, decapotarea nu functioneaza cel mai probabil din cu totul alt motiv decat un switch dar diagnoza te va lamuri mai bine decat niste pareri. Asteptam poze!

Re: Saab 9-3 decapotabil

PostPosted: 29 May 2014, 08:04
by cipsu
e cumva acel 9-3 argintiu de la Ploiesti?

Diagnoza pentru ce? Masina este echipata cu conector OBDII asa ca se pot folosi asemnea interfete. Pentru setari specifice marcii este folosita interfata TECH 2 si softul aferent

Re: Saab 9-3 decapotabil

PostPosted: 29 May 2014, 08:16
by vlpauto
Da,acela este.

Cunosti masina?Imi poti da mai multe amanunte despre masina?

Re: Saab 9-3 decapotabil

PostPosted: 29 May 2014, 08:34
by cipsu
N-o cunosc, doar ca am vazut-o si eu acum 1 an si jumatate. Am recunoscut problemele si povestea cu microcontactorul de la acoperisul retractibil. Cu cat ai luat-o? Daca nu sunt indiscret...
S-o stapanesti sanatos!

Re: Saab 9-3 decapotabil

PostPosted: 29 May 2014, 16:56
by vlpauto
O poza de astazi.(mai multe zilele urmatoare)

A aparut urmatoarea problema:

Am fost cu masina la spalatorie,am spalat-o si la motor si nu mai vrea sa porneasca.
Am pus un tester universal(elm 327) si nu a gasit nicio eroare,am suflat toate contactele,am dat cu spray contact la toate mufele si nimic.

Ce am observat este ca nu are scanteie.Cum se poate verifica bobina?

Orice sfat este binevenit,

Re: Saab 9-3 decapotabil

PostPosted: 29 May 2014, 17:29
by Mihai.Alex
Legat de reparatia SID-ului, user-ul hashwood stiu ca le repara.
Imi pare rau sa aud ca nu mai porneste :( .

Sent from my Absolut bottle.

Re: Saab 9-3 decapotabil

PostPosted: 29 May 2014, 17:36
by Hypo
Ma iarta te rog, dar de ce-i speli motorul la spalatorie ?! :shock:

Re: Saab 9-3 decapotabil

PostPosted: 29 May 2014, 18:12
by vlpauto
Mihai.Alex wrote:Legat de reparatia SID-ului, user-ul hashwood stiu ca le repara.
Imi pare rau sa aud ca nu mai porneste :( .

Sent from my Absolut bottle.

Am luat deja legatura cu el si saptamana viitoare se va rezolva problema cu afisajele.

Re: Saab 9-3 decapotabil

PostPosted: 29 May 2014, 18:13
by vlpauto
Hypo wrote:Ma iarta te rog, dar de ce-i speli motorul la spalatorie ?! :shock:

Am spalat motorul pentru ca masina era stata de foarte mult timp si am vazut niste urme de ulei pe care nu puteam sa le identific cu motorul murdar.

Re: Saab 9-3 decapotabil

PostPosted: 29 May 2014, 19:03
by Hypo
Si eu il curat , dar manual fara riscuri ;)

Re: Saab 9-3 decapotabil

PostPosted: 29 May 2014, 23:20
by MagicPenguin
Eu am spalat motorul la toate masinile si nu am avut niciodata probleme. La SAAB l-am spalat de doua ori... Regula de baza e sa fie motorul rece si sa deconectezi bateria. Starterul invarte? Se poate sa fie caseta de aprindere... Am una rosie la vanzare.

Re: Saab 9-3 decapotabil

PostPosted: 29 May 2014, 23:35
by cipsu
vlpauto wrote:
Hypo wrote:Ma iarta te rog, dar de ce-i speli motorul la spalatorie ?! :shock:

Am spalat motorul pentru ca masina era stata de foarte mult timp si am vazut niste urme de ulei pe care nu puteam sa le identific cu motorul murdar.

Si eu am spalat-o cu furtunul de presiune. Pe asta o singura data, pe cealalta de vreo cateva ori. Ar trebuisa fie OK, poate se usuca pe unde i-o fi intrat...
CUm ai constatat ca nu da scanteie?

@Hypo, unde speli tu motorasul manual? Trebuie sa ma duci si pe mine unde iti speli tu masina, cu mania ta compulsiv-obsesiva in care ai tu grija de avion sigur sunt antrenati baietii acolo spre perfectiune :twisted:

Re: Saab 9-3 decapotabil

PostPosted: 30 May 2014, 06:30
by vlpauto
MagicPenguin wrote:Eu am spalat motorul la toate masinile si nu am avut niciodata probleme. La SAAB l-am spalat de doua ori... Regula de baza e sa fie motorul rece si sa deconectezi bateria. Starterul invarte? Se poate sa fie caseta de aprindere... Am una rosie la vanzare.

Starterul invarte,cum pot verifica/masura daca este acea caseta rosie defecta?

Ce pret ceri pe acea caseta?

Re: Saab 9-3 decapotabil

PostPosted: 30 May 2014, 06:33
by vlpauto
cipsu wrote:
vlpauto wrote:
Hypo wrote:Ma iarta te rog, dar de ce-i speli motorul la spalatorie ?! :shock:

Am spalat motorul pentru ca masina era stata de foarte mult timp si am vazut niste urme de ulei pe care nu puteam sa le identific cu motorul murdar.

Si eu am spalat-o cu furtunul de presiune. Pe asta o singura data, pe cealalta de vreo cateva ori. Ar trebuisa fie OK, poate se usuca pe unde i-o fi intrat...
CUm ai constatat ca nu da scanteie?

@Hypo, unde speli tu motorasul manual? Trebuie sa ma duci si pe mine unde iti speli tu masina, cu mania ta compulsiv-obsesiva in care ai tu grija de avion sigur sunt antrenati baietii acolo spre perfectiune :twisted:

Am scos acea caseta(bobina) rosie,am bagat o surubelnita in capat un de intra bujia si am dat scurt la cheie.(metoda clasica).