Salut, am ajuns sa postez pe forum dupa ceva timp, pana acum am cules informatii
Din ianuarie sunt posesorul unui Saab 9-5 2.3t linear, dar doar de 3 saptamani pot sa ma bucur de ea cum trebuie. A fost o masina cu probleme, dar care acum rezolvate, reuseste sa ma bucure din ce in ce mai mult.
Povestea incepe in 2012 cand a trebuit sa aleg intre un 9-5 3.0 tid si un opel signum cu acelasi motor. Dupa ce m-am informat de problemele saab-ului cu acel motor am ales opel-ul. Si au inceput problemele: imobilizatorul era panicat si credea ca vreau sa fur masina, cutia de viteze considera ca plecare de pe loc se face in treapta a 5-a etc. Dupa un an am hotarat sa schimb opelul cu un saab.
Am plecat spre suceava de unde am plecat cu avionul inapoi spre casa. Eram cel mai fericit.... momentan
Dupa o luna de mers cu masina, cand se incalzea motorul a inceput sa se aprinda martorul de la ulei. Am dat fuga la mecanic care mi-a spus ca trebuie schimbati cuzinetii, zis si facut. Dupa o alta luna s-a aprins iar martorul de ulei, am ajuns iar la mecanic si mi-a zis ca arborele trebuie rectificat, cuzineti si biele schimbate. Atunci am luat decizia sa cumpar un motor SH si raman si cu piese de pe motorul vechi, costurile fiind apropiate.
Am luat motorul de la Cris9-5, un b235R din 2004. Dupa ce a fost facut transplantul, nimeni nu a stiut in Constanta sa programeze noul ECU cu restul sistemelor. Am incercat sa caut un service cu tech2, dar m-am lovit numai de raspunsuri negative sau nesiguranta. Am rezolvat intr-un final cu ajutorul lui Adrian Baciu(R.I.P.) care mi-a pus harta potrivita pentru TD04. Din pacate dupa ce am plecat din Piatra Neamt la cateva ore s-a intamplat tragedia...
Acum masina merge foarte bine si sunt mandru de ea, mai ales cand imi fac diferite SUV-uri si TDI-uri flash-uri pe autostrada si apoi raman mult in urma. Asa a iesit acest LineAero, un compromis care mi se potriveste perfect: putere multa si suspensii moi
Pun si cateva poze cu masina