SAAB 9-5 3.0 Tid sau The Judge "Monster Torque"

Prezinta SAAB-ul pe care il conduci

Re: SAAB 9-5 3.0 Tid sau The Judge "Monster Torque"

Postby manole74 » 11 Sep 2014, 19:42

Le Mans e o cursa de anduranta! Tehnologia diesel nu mai are nimic nou de oferit ....pentru o vreme. Acum e vremea motoarelor subdimensionate si supraalimentate pe benzina si nu vorbim de motorsoprt, care pentru mine nu are relevanta. Motorsoportul si masinile de strada pe care le conducem noi nu au repere comune decat sisteme generale: directie, frane, suspensie,etc !! Iar legat de autonomie, tin sa contrazic colegul care trage balanta in favoare diesel: Aero cu LPG e net superior si nu vorbesc din carti! :wink:
Last edited by manole74 on 12 Sep 2014, 18:58, edited 1 time in total.
Saab 9-5 Aero 2006 Hirsch
User avatar
manole74
Master
 
Posts: 284
Joined: 10 Mar 2012, 21:47
Location: Bucuresti

Re: SAAB 9-5 3.0 Tid sau The Judge "Monster Torque"

Postby MagicPenguin » 12 Sep 2014, 17:46

De ce mereu se ajunge la eterna discutie benzina vs. diesel? Este o discutie care nu se va termina niciodata pentru ca ambele tabere fac alegerea cu motive bine intemeiate.
I drive:
Image
I miss:
Image
User avatar
MagicPenguin
Saabist adevarat
 
Posts: 2045
Joined: 26 Aug 2011, 09:16
Location: Bucuresti

Re: SAAB 9-5 3.0 Tid sau The Judge "Monster Torque"

Postby andybumbu » 13 Sep 2014, 23:35

Tot ceea se inventeza-testeaza -dezvolta in motorsport are aplicatie in autoturismele pentru plebe :idea:
Fara motorsport...astazi ne plimbam tot cu carul tras de boii cu 4 sau 2 picioare :roll: :lol:
Le Mans e intr-adevar o cursa de anduranta, dar asta implica toate celelalte discipline, F1-Rally-Dragster-ParisDakar -Hillclimbing- WTC etc
Dar totul culmineaza cu performanta pura, adica randament motor=autonomie- top speed-viteza medie-reprize-fiabilitate
As spune ca un 2.3T Aero intra in comparatie cu un diesel DOAR in varianta pe gaz....
Si aici cu amendamentele legate de
-pretul instalatiei
-autonomia limitata
-sacrificarea rotii de rezerva, ceea ce la drum lung implica introducerea ei pe undeva
-accesul limitat in anumite parcari
-revizii in plus etc
Totusi care-i diferenta intre un M5 vs M5d ca sa nu vin cu rafinamente din alta galaxie :roll:
http://www.alpina-automobiles.com/ww/mo ... daten.html
:lol: , in afara ca e mai scump cu cateva zeci de mii de € M5, in rest nu pricep :lol:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: SAAB 9-5 3.0 Tid sau The Judge "Monster Torque"

Postby Edy » 16 Oct 2014, 07:50

Ok, intre timp am mai facut rost de cateva chestii: Faruri de europa LHD ce au fost imediat montate pe masina; cele RHD bat puternic direct in ochii celor din contrasens si riscam sa produc accidente (farurile 9-5 au fost desemnate cam cele mai puternice de pe piata inceputului de secol 21), jenti si cauciucuri noi + multe alte nimicuri maruntele! Cum arata? :mrgreen:
Attachments
20140911_100633.jpg
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: SAAB 9-5 3.0 Tid sau The Judge "Monster Torque"

Postby andybumbu » 16 Oct 2014, 15:23

Ca orice saab negru...excelent :wink:
Jantele cu multe spite avantajeaza limuzinele, deci perfect! Inteleg ca a ramas bestia lui Catalin fara jante:roll:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Re: SAAB 9-5 3.0 Tid sau The Judge "Monster Torque"

Postby Edy » 17 Oct 2014, 20:44

Au venit cele originale in 5 spite inapoi! Normal ca le-am tinut pe astea dar intre timp am mai gasit unele si mai potrivite!
Attachments
DSC_0005.JPG
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: SAAB 9-5 3.0 Tid sau The Judge "Monster Torque"

Postby n0iz3 » 17 Oct 2014, 20:58

Foarte faina combinatia :D
2008 Skoda Octavia 2.0 TDI DSG Laurin & Klement
ex-2003 Saab 9-3 SS 2.0t. You hear the turbo spooling... aaaaaaand I'm gone.
Image
User avatar
n0iz3
Saabist
 
Posts: 552
Joined: 16 Aug 2011, 10:20
Location: Bucuresti

Re: SAAB 9-5 3.0 Tid sau The Judge "Monster Torque"

Postby Cris9-5 » 18 Oct 2014, 00:23

[quote="Edy"] Faruri de europa LHD ce au fost imediat montate pe masina; cele RHD bat puternic direct in ochii celor din contrasens si riscam sa produc accidente (farurile 9-5 au fost desemnate cam cele mai puternice de pe piata inceputului de secol 21)

Farurile de la Saab 9-5 xenon se pot converti cu ceva munca . Se pot scoate lupele fara a dezlipi farul. Lupele pot fi scoase si modificate. Eu am montat lupele xenon de pe farurile originale EU avariate , pe farurile UK.
The Judge arata foarte bine .
Cris9-5
Invatacel
 
Posts: 88
Joined: 19 Dec 2013, 15:02

Previous

Return to My SAAB

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests