Saab 900 se primul tank pentru mine

Prezinta SAAB-ul pe care il conduci

Saab 900 se primul tank pentru mine

Postby ancystrus » 16 Sep 2014, 10:53

Buna ziua ma numesc BOGDAN si sunt din CONSTANTA de 3 saptamini sunt posesesorul acestei masini saab 900 se an 1997 131 cp si care a fost adusa de un cumnat de al meu din olanda la 175000 de km , acum masina are 280000 si am cumparato de la el la un pret foarte mic de 550 euro cum e si vorba (masina la pret de bicicleta :D ) ,fiind prima mea masina cumparata dupa ce mi-am luat permisul acum 2 luni de zile nu prea am nici o treaba cu masinile mai ales cu tanku acesta saab ,ce sa zic sunt innebunit dupa masina asta ,rog cine poate sa ma ajute cu niste informatii despre consumabile la citi km se schimba ,distributia orice e bine venit ,stiu doar ca discurile de frina si placutele au fost schimbate de el ,ca ulei stiu ca are Castrol 5w30 oare o fii bun acest ulei ? pt Saabul meu .Decind am luato am mers cam 300 de km cu ea afara din oras cit si in oras , am gasit ceva mici probleme la masina ,frina de mina tine foarte sus adica mai deloc ,pedala de frina cam trebuie apasata mai mult citeodata posibil aer pe instalatie parerea mea ,cutia schimba foarte bine din ce am observat eu, motorul toarce frumos la relantii, Rog daca ma puteti ajuta cu mai multe in legatura cu masina si poate stie cineva vreun service in CONSTANTA momentan sunt in BRAZILIA pe vapor si luna care vine ajung in tara abia astept sa urc in TANKUL SAAB sal conduc . Bafta si MULTUMESC tuturor posesorilor SAAB de pe acest forum
Saab 93 1.8t 150 cp 2005
SAAB 900 SE 2.0
ancystrus
Junior
 
Posts: 45
Joined: 18 Aug 2014, 12:32
Location: CONSTANTA

Re: Saab 900 se primul tank pentru mine

Postby Edy » 19 Sep 2014, 06:30

Salut Bogdane si bine ai venit. Tocmai ti-ai luat cu bani de bicicleta o masina ce acum 20 de ani era considerata clasa de lux. In ziua de azi este una dintre cele mai atractive masini si ieftin de detinut. Schimburile se fac la fiecare 10000, distributia este pe lant, schimba lichidul de frana si cel de racire (putini stiu ca trebuie schimbat la 2-3 ani si cel mai probabil al tau are cel putin 10-15) frana de mana se regleaza in 10 minute, piesele in general sunt ieftine. Sa o stapanesti sanatos1
SAAB 9-5 Troll Hirsch, 2007, 2.3T 300 cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2007, 2.8T 300cp, negru
SAAB 9-3 AERO sedan, 2009, 2.0T XWD 210cp, gri
SAAB 9-3 AERO COUPE, 2002, 2.0T Maptun Stg3 270 cp, gri
SAAB 9-5 AERO sedan, 2007, 2.3T 260 CP, rosu
SAAB 9000 AERO, 1996, 2.0T 185 cp Italian Aero, albastru
SAAB 9000 Anniversary, 1997, 2.0T 150 cp, albastru
SAAB 900i SEDAN, 1992, 2.0i
+ inca cateva!
https://xpt.ro/
https://www.facebook.com/nxsautomobile
User avatar
Edy
Site Admin
 
Posts: 2610
Joined: 10 Dec 2004, 18:07
Location: bucuresti

Re: Saab 900 se primul tank pentru mine

Postby leeloo » 19 Sep 2014, 09:26

chiar este tanc, am vazut niste crash tesuri cu el, la vremea aia era mai sigura si decat BMW e34 sau Mercedes E - klass, si cel putin e34 era o masina extrem de solida, stiu din experienta..
Ca la orice masina mai batrana, trebuie tinuta din scurt, si va mai ceda una alta, dar daca ai timp. te poti ocupa...
Saab 9-3 1.8t SK 2006
leeloo
Senior
 
Posts: 201
Joined: 13 Jan 2014, 20:12
Location: Bruxelles, Belgia

Re: Saab 900 se primul tank pentru mine

Postby ancystrus » 19 Sep 2014, 23:11

Multumesc pt sfaturi cind am sa ajung acasa in octombrie pe 14 am s ama duc sa schimb lichidul de frina si cel de racire, acum nu stiu daca trebuie si uleiul de motor schimbat stiu ca a fost schimbat acum 3 ani de un cumnat de al meu dar nu sunt sigur ,masina acum are 5w30 Castrol este acelasi tip de ulei cu care a venit si masina din Olanda de la primul proprietar .DACA se poate o recomandare sa merg pe acelasi tip de ulei sau sa-l schimb cu alt tip . Referitor la bujii nu cred ca au fost schimbate in 100.000 de km dar motorul merge bine ,porneste chiar repede si pe timp de iarna dupa ce masina a stat chiar 3-4 luni fara sa o porneasca cineva ( chiar am vazut cum a pornit cumnatamiu masina iarna trecuta si statuse 3-4 luni pornire fara problem ) revin la bujii ar trebuii schimbate sau nu ? si cu ce recomandati
Saab 93 1.8t 150 cp 2005
SAAB 900 SE 2.0
ancystrus
Junior
 
Posts: 45
Joined: 18 Aug 2014, 12:32
Location: CONSTANTA

Re: Saab 900 se primul tank pentru mine

Postby alfis02 » 20 Sep 2014, 06:39

Uleiul ar trebui schimbat odata pe an indiferent de nr. de km. Se depreciaza in timp. Si bujiile ar fi bine sa la schimbi, costurile fiind reduse. Mai vezi si de filtre, ulei, aer, habitaclu, combustibil. In rest sa o stapanesti sanatos si sigur o sa mai primesti sfaturi de la ceilalti colegi.
SAAB 9-5;2.0t 2001
User avatar
alfis02
Invatacel
 
Posts: 52
Joined: 09 Jun 2013, 16:00
Location: Sibiu

Re: Saab 900 se primul tank pentru mine

Postby ancystrus » 20 Sep 2014, 10:13

Multumesc pentru sfat am sa schimb tot ce tine de consumabile cind ajung acasa . O parere ce ulei ar trebuii sa bag tot Castrol 5w30 cum are acum motorul sau sa bag altceva ,mentionez ca mai am 2 litri de ulei in bidoane sigilate ,si referitor la bujii ce ati putea recomanda in momentul de fata n-am nici o idee ce bujii am pe masina :D .SALUTARI din BRASILIA
Saab 93 1.8t 150 cp 2005
SAAB 900 SE 2.0
ancystrus
Junior
 
Posts: 45
Joined: 18 Aug 2014, 12:32
Location: CONSTANTA

Re: Saab 900 se primul tank pentru mine

Postby ancystrus » 22 Oct 2014, 09:12

Salutare baieti am ajuns acasa si m-am apucat de masina cu schimbatul consumabilelor acum astept niste pareri daca ce am luat sunt bune pentru masina mea sa incepem : AM schimbat uleiul am pus castrol 5w40 magnatec inainte aveam castrol 5w30 slx long life 3 , lichidul de frina mobil 1 dot 4 in specificatii ,antigelul am pus unul roz la culoare scpecificatie g12 ,filtrul de aer si cel de ulei le-am schimbat si pe alea , am refacut frina de mina ca tinea prea sus acum merge bine ,in legatura cu bujiile am luat un set de 4 ngk BKR5EK dar inca nu le-am pus as dori daca se poate sa imi spuneti daca sunt bune si daca se potrivesc cu masina cind am dat comanda tipul de acolo a zis ca sunt compatibile ,am sa incerc sa fac si niste poze cu masina sa le postez .Multumesc si astept niste raspunsuri in legatura cu bujiile daca le pun sau nu pe acestea
Saab 93 1.8t 150 cp 2005
SAAB 900 SE 2.0
ancystrus
Junior
 
Posts: 45
Joined: 18 Aug 2014, 12:32
Location: CONSTANTA

Re: Saab 900 se primul tank pentru mine

Postby gergosaab » 23 Oct 2014, 21:24

Bujii :!:
NGK BCP5EV sau BCPR7ES
SAAB 9000 CC T16; 1986; 173 CP; Silver-Aero
SAAB 9-5 TiD 150 CP,2007 Jet Black
SAAB 9-5 TiD 150 CP, 2006 Chilli Red



SAAB, THE SWEDISH CAR WITH FLYING QUALITIES
User avatar
gergosaab
Master
 
Posts: 319
Joined: 21 Aug 2008, 22:19
Location: Satu Mare-Szatmárnémeti

Re: Saab 900 se primul tank pentru mine

Postby ancystrus » 24 Oct 2014, 07:24

mersi pentru tipul de bujii recomandat ,acum am pus ngk BKR5EK dar din cite observ dimineata parca porneste putin mai greu decit cu cele care le-am avut stock inainte acum nu stiu ce sa fac sa le tin pe astea noi ngk BKR5EK sau sa le pun pe cele vechi stock
Saab 93 1.8t 150 cp 2005
SAAB 900 SE 2.0
ancystrus
Junior
 
Posts: 45
Joined: 18 Aug 2014, 12:32
Location: CONSTANTA

Re: Saab 900 se primul tank pentru mine

Postby cipsu » 24 Oct 2014, 08:01

1. tine cont ca acum este mai frig afara, e normal sa porneasca putin mai greu
2. bujiile ar trebui reglate pentru 0,9-1 mm deschidere intre electrozi
3. incearca un reset de ECU (cred ca siguranta nr 17 sau alternativ iei borna de la baterie cateva minute) mi s-a intamplat si mie sa porneasca putin mai greu dupa schimbarea bujiilor si asta a rezolvat problema.
'99 Saab 9-3 Coupe SE HOT, now Stage 3 Maptun-ed
cipsu
Master
 
Posts: 473
Joined: 22 Nov 2013, 18:38
Location: Bucuresti

Re: Saab 900 se primul tank pentru mine

Postby ancystrus » 24 Oct 2014, 08:08

k mersi pentru raspuns chiar acum ma duc sa fac cum mi-ai zis daca si miine porneste mai greu cred ca merg sa le schimb de unde le-am cumparat cu altele . Mersi inca odata :)
Saab 93 1.8t 150 cp 2005
SAAB 900 SE 2.0
ancystrus
Junior
 
Posts: 45
Joined: 18 Aug 2014, 12:32
Location: CONSTANTA

Re: Saab 900 se primul tank pentru mine

Postby cipsu » 24 Oct 2014, 21:28

Cu placere! Verifica deschiderea electrozilor cu o lera, acolo poate fi problema. 0,9-1mm trebuie reglate. Si zi-ne ce ai facut....
'99 Saab 9-3 Coupe SE HOT, now Stage 3 Maptun-ed
cipsu
Master
 
Posts: 473
Joined: 22 Nov 2013, 18:38
Location: Bucuresti

Re: Saab 900 se primul tank pentru mine

Postby ancystrus » 26 Oct 2014, 17:02

Am facut si 2 poze cu tankul meu
Attachments
10744620_807495989273933_1252464604_n.jpg
Saab 93 1.8t 150 cp 2005
SAAB 900 SE 2.0
ancystrus
Junior
 
Posts: 45
Joined: 18 Aug 2014, 12:32
Location: CONSTANTA

Re: Saab 900 se primul tank pentru mine

Postby ancystrus » 26 Oct 2014, 17:04

si a doua poza
Attachments
10749462_807.jpg
Saab 93 1.8t 150 cp 2005
SAAB 900 SE 2.0
ancystrus
Junior
 
Posts: 45
Joined: 18 Aug 2014, 12:32
Location: CONSTANTA

Re: Saab 900 se primul tank pentru mine

Postby andybumbu » 26 Oct 2014, 21:12

Sa stapanesti sanatos tankul :wink:
Saab 93 SS 2.2TiD Arc-2004
Saab 97 X 5.3iV8 Arc-2007
andybumbu
Saabist adevarat
 
Posts: 3427
Joined: 22 Apr 2010, 22:21
Location: Timisoara

Next

Return to My SAAB

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

cron