eugenmanea wrote:Da, stiu ca nu exista frane originale. Totusi.. din experienta precedenta de la Kia am observat ca nu e aceeasi calitate intre ce vinde direct Ate/Brembo sub aceste branduri (la jumatate de pret) si cele ce se vand sub sigla Kia, Vw etc.
Am mai multa incredere in cele sub sigla de masini.
Pe placutele originale ale Saab ului meu scria Textar. Esti sigur ca avem Ate?
100%
placutele fiind consumabile (ma rog, se presupune ca se schimba oricum mai des decat discurile / etrierele), sunt mai mult producatori care ofera variante after-market, asa ca ai variante. Dar masina din fabrica de noua a venit cu placute + discuri + etriere ATE. O sa vezi ca pe etriere e stantat Ate.
Plus ca ATE e destul de scump in comparatie cu chinezarii no-name. Ia-o asa: la placute nu prea conteaza ce pui, unele o sa se termine mai repede (si o sa iti prafuiasca jantele), altele mai greu (si posibil o sa scartaie). Dar la discuri iti recomand ATE.
Data fiind vechimea masinii, iti pot garanta ca ce vand aia ca OEM Saab e fix ATE fara brand. Dupa atatia ani, mai ales ca nici nu mai exista Saab, crezi ca cineva isi bate capul cu 2 linii de productie cu tolerante diferite, cu controlul calitatii diferit, asa cum e la modele aflate inca in productie?
(despre Kia stiu doar ca in veci n-am pus OEM din cauza pretului ridicol la reprezentante - am avut model facut in Koreea, nici in germania nu aveau pe stoc piese, dura 2 saptamani si costa daca nu triplu, macar de 4 ori mai mult decat ceva aftermarket - asa, ca idee, parbriz schimbat la reprezentanta = 5800 ron = casco ftw)