manole74 wrote:Eu stiu ca doar la 9-3 puntea spate vireaza intr-o proportie de max.8%!!
apropo de acest ReAxxis... am mers de multe ori in spatele 9-3-ului meu si nu am reusit sa vad niciodata cum vireaza puntea spate... cred ca unghiul e foarte, foarte mic, daca e... a putut vedea cineva concret cum vireaza in mers acest sistem?
dpdv sasiu 9-3 SS este excelenta, avand in vedere si varsta inaintata...
directia un pic imprecisa, adica ceva mai "loose", sub nivelul sasiului, probabil caseta de directie ceva mai putin sharp... dar odata ce te obisnuiesti, 9-3SS e o masina foarte fit, care cere, in principiu, un motor mai vioi.
in schimb 9-5 se vede ca este chiar mai in varsta, directia si sasiul sunt depasite de masini din clase inferioare din ziua de azi, si din cate stiu, 9-5 nu are puntea spate viratoare nici macar pasiv. pt 9-5 aero acel motor este intr-adevar un mare, mare plus, care din pacate nu e ajutat de restul masinii, mai ales daca e vorba de cutie automata, care tinde sa te incurce mai degraba decat sa te ajute. la 9-5 aero cred ca e mult mai bine sa ai manuala, beneficiezi mai mult de acel 2,3 fantastic. atentie insa cu mersul mai sportiv, ca nu e asa precisa ca o masina de ultima generatie, si subvireaza destul, chiar si la viteze si viraje medii. daca nu ai mers cu o masina conceptie dupa 2010, sau cu un 9-3 SS, e ok, daca ai mers, atunci se vad limitarile...
la 9-3 hatchback deja, practic suntem in secolul trecut, la modul cel mai sincer... intre timp tehnologia a avansat destul de mult. mie 9-3-ul aero 2002 mi s-a parut dupa un timp chiar periculoasa, directia era ... hmm, cvasi-optionala... am mai incercat si alte 9-3-uri hatch din 2000-2002 si am avut acelasi feeling, de masina veche si depasita dpdv precizie rulare. chiar daca 9-3 SS a fost cea mai non-suedeza facuta de Saab (exceptand ultimul 9-5), eu o consider de departe cea mai reusita, din prisma experientelor personale.