Asadar, dupa 4 luni de hibernat' la Budapesta, am adus monstrul in Ro...
Am reconditionat acolo electromotorul, o intreaga aventura, respectiv se demonteaza ambele galerii+ restu' adica esapamentul dublu etc..Bineinteles ca la remontare au trebuit 3 garnituri/ inele, unele de metal
sa fie comandate din USA..
Apoi, avand probleme mari cu unghiul de cadere, inca de la cumparare, am decis sa schimb aproape totul, desi voi vinde monstrul in curand..Asadar, am schimbat aproape tot pe puntea fata, cu piese din USA:
-toate bucsele
-toti pivotii, care necesita ungere din cand in cand
-amortizoarele& bucsele din cap
-geometrie directie
Monstrul are o suspensie complexa pe fata, dar si pe spate. Am cumparat-o cu suspensia zob..
Din fabrica avea Bistein b4, f-s, iar pe spate nu are arcuri, are perne de aer automate
Acum are Bistein B6 4600 pro series f-s, diferenta.....
Practic, in afara de cele 2 perne si poate si compresorul pe viitor, e 90% tot nou..
In Ro am montat 4 gume Michelin Alpin5+am polishat+infoliat farurile la baiatul care imi facuse acelasi lucru si la bestie in urma cu >3ani...top, recomand
Per total, tot trenu de rulare, ceea ce am schimbat acum si in 2016, adica 8 gume+restu' operatiunilor, m-a dus undeva la >5500e..imens...
Urmeaza sa-i fac verificarea tehnica peste cateva zile si sa o bag pe mobile..