Sa mai astern niste idei despre dihanie..
Dpdv al feelingului..vai-vai cum se poate misca...deosebit de rapida...Desi are la gol' 2200kg, trage de rupe'...inimaginabil..
Incepand cu introducerea cheii in contact, care se roteste aproape singura, zgomotul V8 la pornire, la ralanti, in mers....sau kickdown....
Nu conteaza ce masina e in paralel sau ce doresti sa depasesti/ocolesti...
Cine vine din fata pe strazi inguste si nu numa'
...se trage mult spre dreapta
Cine e depasit/devansat in kickdown....ramane mut si muuuuuult in spatele dihaniei...
Spatiul pt bagaje....chiar nu conteaza ca pui geamantanele de 80cm in picioare sau lada de bere in spatele scaunelor din fata, reglate pe normal. Spatiu pe bancheta spate, urias, spatiul si conditiile din fata....
Memoriile pt fotoliul sofer....un must have, actioneaza scaunul/oglinziile si pedalierul, frana& acceleratia...
Volanul se regleaza doar pe inaltime..ciudat, dar are un reglaj-cursa incredibila..practic e imposibil sa nu gasesti pozitia ideala, poate fac si poze....Doar se apasa un buton care revine apoi automat si ..gata
Toate butoanele de comenzi sunt asa de simplu de actionat, inclusiv tempomatul..
Deschiderea lunetei separat de hayon, un must have..
Vizibilitate per total deosebita, dar are cele mai periculoase unghiuri moarte laterale din experientele mele...atat prin pozitia de condus, adica aproape de Sprinter...cat si prin oglinzile relativ de mici dimensuni vs lungimea dihaniei, apropo, are 4,92metrii