Page 3 of 7

Re: My V8

PostPosted: 02 Sep 2017, 12:28
by manole74
Tati cu bebe la drum. :wink:

Re: My V8

PostPosted: 02 Sep 2017, 21:37
by andybumbu
Merci Alex& Manole
Trage de rupe monstrul...a trebuit sa duc V8 la service pt omologarea carligului :lol: ...si a trebuit sa-l las acolo pt 48h, service-ul fiind doar la aprox 200km dus-intors:lol: Asa ca a fost un motiv bun sa testam& plimbam cateva sute de km... :? :mrgreen:

In rest mai trebuie sa comand/montez doar cateva piese :lol:
-gume de iarna
-covorase speciale WeatherTech, inclusiv pt portbagaj
-bilstein b6 4600 series
-range disabler
-DRL Philips
-instalatie de gaz
-folii fata& spate
-mai vedem :roll:

Re: My V8

PostPosted: 03 Sep 2017, 20:06
by booster
Instalatia de gaz o sa fie ceva Vialle sau Prins sau ramaneti pe vaporizare?

Re: My V8

PostPosted: 03 Sep 2017, 22:36
by andybumbu
Booster, sincer nu ma pricep deloc la instalatiile Gpl, deci o sa merg pe mana lu'Gigi Panea, la recomadarea lu' Fery :wink: cel putin pt sfaturi..sa vedem cum e cu americancele si gepeleu, manca-ti-as :D
Ceea ce stiu sigur, e ca o sa aibe rezervor toroidal de exterior, in locul rezervei care e sub portbagaj+ datorita puterii, cilindreei si a nr lor, o sa fie cea mai scumpa disponibila:lol: +o sa aibe o autonomie totala combinata de >1Tkm...ceea ce nu e deloc rau, raportat la datele situatiei, dimensiuni/greutate/cilindree/putere/transmisie/pilot :lol: nu prea iubesc pitstopurile :mrgreen:
O mare problema la gpl ramane accesul restrictiv in parcarile subterane...desi nu prea v-a ajunge pe acolo monstrul...
A doua, e ca daca o montez in Ro, sa nu ma puna astia din nou pe drumuri...doar pt carlig, ma costa omologarea >500e :? si sincer m-am saturat, am platit pt toate actele >3000e..

Ieri am trecut pragul imposibil de digerat :lol: 3tone :shock: , da, trei tone de benzina in 17Tkm..iar cu bestia as fi parcurs minim vreo 45Tkm :lol: , dar daca transformam in pret de diesel..ies vreo 60-70Tkm :oops:

Sa nu ma mai domnesti Booster, spune-mi simplu Andy :wink:

Re: My V8

PostPosted: 03 Sep 2017, 22:50
by booster
Daca e cu Domnu Panea atunci treaba e ca si rezolvata. Un sistem Vialle ar fi cel mai recomandat deoarece sunt cei mai buni in doemniu.

Re: My V8

PostPosted: 05 Sep 2017, 21:19
by andybumbu
:lol:

Re: My V8

PostPosted: 27 Sep 2017, 20:45
by andybumbu
Am facut un prim transport transfrontalier cu dihania cap tractor...inimaginabil cum poate tracta 2500kg...
Am trecut si de pragul de 20Tkm/3500litrii :lol:

Re: My V8

PostPosted: 31 Jan 2018, 17:36
by booster
Ati mai pus gaz pe monstru? Ca parca mi-a zis domnu Panea ceva de un V8 Biturbo cu Vialle LiquidSI.

Re: My V8

PostPosted: 31 Jan 2018, 23:25
by andybumbu
Monstrul e doar aspirat Booster :D , iti imaginezi daca era biturbo...si asa are 223kw, posibil sa devina supraalimentat prin kompresor, dar astea-s doar vise :lol:
Nu am mai facut nimic fiindca e in DE si nu am 8 jante.. nu doresc sa ma joc de-a montat/ demontat gume, deci nu are inca gume de iarna..Recent am gasit un singur anunt pe ebay.de, doar 800e/ jantele, apoi+gumele se duce la...2000e :lol: mai vedem..Il folosesc pe distante relativ mici acum iarna si cand e +5 grade :lol: .



Mai am cu omologarea carligului...

Cred ca il duc la astia pt tren de rulare complet nou+la motor anumite consumabile/repere si apoi vad cu gazul..sa imi faca o oferta si vedem..cu Panea nu am vorbit din lipsa de timp/ nefiind cu monstrul in Ro
http://geigercars.de/

Chiar in urma cu putin timp am vrut sa merg sa vad un 97x ca nou, dar in 5 zile s-a dat..
Practic, in toata Europa sunt <10 de vanzare si ceea ce e foarte important, nici unul inmatriculat in De, si bineinteles, nu sunt albe :lol: deci poate-l vand...mai vedem :roll:

Re: My V8

PostPosted: 20 May 2018, 23:46
by andybumbu
Un mic upgrade :mrgreen:

Re: My V8

PostPosted: 03 Jun 2018, 20:45
by andybumbu
Dupa 3 luni a sosit si comanda :D Bistein B6 4600 pro series, made in USA -Bilstein

De pe ebay.de, exista doar oferte pt spate... :shock: in rest musai din USA :? , 172e/inclusiv transport :lol:
Am zis ca macar spatele sa fie aproape nou, respectiv mai trebuiesc pernele de aer noi si bratele... :lol:

Re: My V8

PostPosted: 10 Jul 2018, 23:38
by andybumbu
Am montat si bilsteinurile pe spate, diferenta e uriasa..
Dihania la spalatorie dupa 14luni :D

Re: My V8

PostPosted: 01 Aug 2018, 20:20
by andybumbu
Am fost la Mr. Vialle alias Panea pt instalatia de gpl...tinand cont de faptul ca in curand sarbatorim 5000l :lol:
Se poate monta o instalatie de top cu toroidala de 80l, 2000e, doar pe comanda cu avans 25% normal si montajul in septembrie, pleaca in concediu, mai vedem :lol:

Booster, biturboul V8 despre care spunea-i mai sus, era un Cayenne de 650Nm :D

In rest, dihania si-a facut de cap cat am lasat bestia la unguri 1 luna, respectiv a inghitit din scurt inca 6000km

Re: My V8

PostPosted: 10 Feb 2019, 20:43
by andybumbu
Dihania s-a gandit sa nu doreasca sa mai porneasca..simptoma, exact ca atunci cand nu ai curent deloc sau electromotor dus...Asadar, desi bateria era noua, aprox 1 an, zic totusi sa o schimb...daca nu porneste, e clara problema... :mrgreen: Bineinteles ca era electromoturu' Am dus-o la unguri..l-au dat la o firma de reconditionat...Montaju/demontaju... au trebuit demontate ambele esapamente, garnituri noi etc... :lol:
Top, ca de obicei..

Apoi au sosit piesele pt trenu' frontal de rulare..De cand o cumparasem, unghiul de cadere nu era ok..Mi-a distrus un set de gume noi, de aceea voi schimba aproape tot pe fata..
Suspensia fata e foarte complexa, brate suprapuse etc
Asadar voi schimba toate bucsele, pivotii inferiori/superiori, amortizoarele/bucsele din cap si bucsele barei stabilizatoare..
E o intreaga aventura cu comenziile lansate in USA..unii au vama inclusa si restu' de taxe, altii nu...
Mi-e scarba..te poti arde rau-rau la buzunar..Am dat pe ele aprox 1000e..

Am montat si un set de gume Michelin de iarna..vreo 700e

Cand e gata, o duc in Ro sa-i fac polish de faruri+folii de protectie, iar volanu' il ingros+pele' noua si gata..

Urmeaza vanzarea dihaniei in martie...

Re: My V8

PostPosted: 16 Mar 2019, 22:33
by andybumbu
Asadar, dupa 4 luni de hibernat' la Budapesta, am adus monstrul in Ro...
Am reconditionat acolo electromotorul, o intreaga aventura, respectiv se demonteaza ambele galerii+ restu' adica esapamentul dublu etc..Bineinteles ca la remontare au trebuit 3 garnituri/ inele, unele de metal :shock: sa fie comandate din USA..
Apoi, avand probleme mari cu unghiul de cadere, inca de la cumparare, am decis sa schimb aproape totul, desi voi vinde monstrul in curand..Asadar, am schimbat aproape tot pe puntea fata, cu piese din USA:
-toate bucsele
-toti pivotii, care necesita ungere din cand in cand
-amortizoarele& bucsele din cap
-geometrie directie
Monstrul are o suspensie complexa pe fata, dar si pe spate. Am cumparat-o cu suspensia zob..
Din fabrica avea Bistein b4, f-s, iar pe spate nu are arcuri, are perne de aer automate
Acum are Bistein B6 4600 pro series f-s, diferenta..... :lol:
Practic, in afara de cele 2 perne si poate si compresorul pe viitor, e 90% tot nou..
In Ro am montat 4 gume Michelin Alpin5+am polishat+infoliat farurile la baiatul care imi facuse acelasi lucru si la bestie in urma cu >3ani...top, recomand :idea:

Per total, tot trenu de rulare, ceea ce am schimbat acum si in 2016, adica 8 gume+restu' operatiunilor, m-a dus undeva la >5500e..imens... :lol:
Urmeaza sa-i fac verificarea tehnica peste cateva zile si sa o bag pe mobile.. :wink: