Page 5 of 7

Re: My V8

PostPosted: 21 Nov 2019, 22:00
by andybumbu
:D

Re: My V8

PostPosted: 29 Dec 2019, 14:42
by andybumbu
Am mai tras un service la Budapesta cu monstrul.. :D
Asadar, am schimbat si ambii rulmenti fata/ 8bujii/8 fise/ uleiul+filtrul
Am dorit si placutele fata dar uitasem de ele...si bine a fost, fiindca am descoperit ca discurile fata au microfisuri+trebuiesc si etrierii noi :? ...
Am comandat discurile+ placutele direct din DE, mi-au sosit in 48h...
Discurile au diametru de 325mm..Urmeaza sa comand etrierii...probabil ultima investitie.. :mrgreen:

Pentru prima oara de cand sunt posesorul monstrului, l-am testat si iarna....fara cuvinte cum ruleaza 8)

A mai inghitit inca aprox >3500km in 5 zile, top
Oriunde ma deplasez rupe gatul oamenilor...Iar daca trebuie, uluiti cum se duce...

Am ajuns la 35000km de posesie si 'doar' 5900litrii papati..place monstrului la pompa :lol:

Re: My V8

PostPosted: 29 Jan 2020, 22:16
by Mihai.mircea
Bumbule am vrut să trag o fugă la service la Budapest ... și surpriză,
am sunat la unguri ... sunt în pauză săptămâna viitoare și tot legat de service-ul de la Budapest...mi-au răspuns in felul urmator, (ca de obicei foarte amabili) "Nu mai are loc nimeni, ambele elevatoare sunt rezervate" cică și "ministru" 97-X-ul și "bestia" 93-ul intră în service din "nou", Bumbule ai rezervat tot, stand-uri,elevatoare, mecanici,la Budapest.

Trimis de pe al meu SM-N975F folosind Tapatalk

Re: My V8

PostPosted: 05 Feb 2020, 22:32
by andybumbu
Mirciule :D

Am ajuns cu monstrul at Buda..si insfarsit am rezolvat cu franele.. :mrgreen:
Asadar, franele fata sunt total noi, respectiv discurile/placutele si etrierii...top+lichid frana nou
Din cauza greutatii uriase la gol+ franari violente de la 180-200kmh in jos, franele fata au ajuns zob...
Discurile decalite/microfisuri/ovalizate, iar placutele :lol: ..Pe de alta parte, pot spune ca au rezistat eroic 37Tkm la mine, si nu erau noi la cumparare...Deci au rezistat binisor peste 50Tkm..imens..ok, eu franez foarte rar, dar si cand... in ultimii 5000km am folosit frana de motor... :mrgreen:

Discurile fata -spate au acelasi diametru, respectiv 325mm/ambele ventilate.
Etrierii fata sunt cu 2 pistonase, iar pe spate doar unul.
Frana de mana e pe tamburii din interiorul discurilor de frana.

Pe spate am dorit sa montez si placute noi, desi ar duce inca minim 10000km, le am cumparate, dar last time nu am verificat discurile spate prin demontarea rotii, ci doar printre spite...iar acum, cand sa le montam placutele, am descoperit ca au marcaj minim de uzura, respectiv min 18.5mm, iar ele au 19mm...bineinteles ca sunt si ele ventilate..
Deci trebuie sa mai astept sa comand si discurile spate noi.. :lol: Apoi totul e nou complet... :D

De la ultima revizie din decembrie, monstrul a inghitit 5000km...vai de mine cum ruleaza...
Fata de ultimul drum din decembrie, Buda -TM, am reusit sa pierd 2,5h pe drum, dar sa economisesc 50litrii

Re: My V8

PostPosted: 06 Feb 2020, 06:09
by Mihai.mircea
[FACE WITH STUCK-OUT TONGUE AND WINKING EYE]Bumbule
M-am tot uitat prin ogradă :))) și tind să cred că domn' "ministru" (97-X-ul) este cel mai servisat (100%) dintre toate care le-am studiat scoase la vânzare.
No... îți dă bătăi de cap monstrul dar la cum rulează, merită să faci totul "a la carte".
Într-o poveste cu tine mi-ai zis tu ceva că Nu îl mai dai ??? M-am uitat pe mobile.de, l-ai scos de la vânzare :))
Aștept :) urmează tot sistemul de frânare pe spate (top) și prețul crește :)




Trimis de pe al meu SM-N975F folosind Tapatalk

Re: My V8

PostPosted: 23 Mar 2020, 18:04
by andybumbu
Dihania a bifat si noul prag, bineinteles...in tone :lol: Am ajuns la 39000km totali de posesie :mrgreen:

Re: My V8

PostPosted: 07 Oct 2020, 22:08
by andybumbu
Monstrul inghite km in continuare :lol: ..
Asadar, am trecut de 50Tkm de posesie si aproape 9tone de benzina :mrgreen:
Am reconditionat etrierii fata, top ca de obicei..600ron ambii+vopseaua Foliatec 150ron=150euro
Fiindca o sa i vand, am optat pt o culoare neutra...Stratos silver

In rest, a cedat un flexibil de la esapament..un rulment roata fata inlocuit in dec2019 ..trebuie schimbat..
Foarte fain...in plina vara a cedat si ceva la clima..freonul e nou..dar nu baga rece..
Problema e si suspensia spate pneumatica...ba se ridica, ba nu..asta e.. :?
Voi schimba uleiul la motor in cateva zile..voi avea aproape 15Tkm din iunie :lol:

Din pacate in Hu e permis doar tranzitul.. :cry:

Re: My V8

PostPosted: 14 Oct 2020, 23:16
by AndreiB777KIP
Caldari ce sa mai :) :) :)
Eu tot nu inteleg cum merg altii de schimba doar consumabile ani de zile fara nici o problema la caldari 10ani+ si 200kkm+
:):):):)

Re: My V8

PostPosted: 01 Nov 2020, 18:27
by andybumbu
Am executat revizia de ulei motor..
Am comandat rulmentul fata dreapta..
Am descoperit pe diagnoza problema limpmodului in care e cutia..schimba mai lent..senzorii axelor cu came...i-am comandat si pe ei..
Am desoperit si problema suspensiei pneumatice spate, perna dreapta spate nu se mai umfla deloc.
Am 2 alternative..
1. cumpar perna/perne...si ramane cum a venit by factory/ perne+amortizoare(difera de varianta de mai jos)
2. trec pe varianta clasica mecanica..2 arcuri+2 amortizoare simple...

Re: My V8

PostPosted: 13 Nov 2020, 08:42
by AndreiB777KIP
Salut
Eu zic sa mergi pe original. Adica sa ramai cu perne.
Am mers cu un Q7 pe perne si Q7 cu amortizoare. Cu amortizoarea aveam senzatie ca intr-o duba. Pe perne alta masina.

Re: My V8

PostPosted: 13 Nov 2020, 13:56
by andybumbu
Si eu as ramane pe perne..original e original..Problema e ca nu am un specialist pe perne..
La mine e un sistem mult mai simplu vs Q7 ML X5...Adica am doar pe puntea spate perne clasice+amortizoare clasice, dar pt.perne..si un simplu compresor..La celelalte e mult mai sofisticat sistemul..
Reglabile din buton/automat etc fata-spate etc si mult mai scumpe..
La mine a tinut >90% ok..pana-n iulie si de atunci..face fite..
Ideal ar fi sa stiu exact defectul..pernele sa le schimb amandoua si eventual si compresorul..

A doua e piesele care vin din USA ..desi sunt mult mai ieftine vs europene e mai complicat ..nu se potrivesc etc..vedem..

Am mers cu ML unor prieteni din De cumparat de nou in 2006 si folosit doar in De, aprox 250000km cu suspensie metalica...si ruleaza fantastic..parca are perne, dar cu gume pe 255/55/18 cum am si eu la saab
Daca ai roti mari, de ex. la Q5 cele de vara OEM erau 255/45/20 vs cele de iarna 235/65 /17, foarte incomode +suspensie Magneticride reglabila..Ca pe sine..

Re: My V8

PostPosted: 13 Nov 2020, 16:20
by AndreiB777KIP
Oricum daca renunti la perne o sa se schimbe masina.
Acum e posibil sa nu fie foarte mare diferenta. Poate sunt nevoie doar cand masina e incarcata.

Re: My V8

PostPosted: 13 Nov 2020, 19:33
by andybumbu
..oricum mai rau decat e acum, adica amortizare spate zero...nu se poate..o sa vad..
Problema e ca xenoanele se regleaza prin pernele spate..care mentineau garda constant.. :idea:

Re: My V8

PostPosted: 14 Nov 2020, 23:29
by AndreiB777KIP
Cu xenon deja e mai complicat.
Cred ca nu prea poti renunta la perne.
Sau sa schimbi farurile cu halogen si reglaj manual.

Re: My V8

PostPosted: 16 Nov 2020, 01:00
by andybumbu