masina a fost adusa special ptr. siab 2001. Am o poza langa masina mea, in standul SAAB, cand ea era noua si visam la ea! A fost vanduta in 2002 pe leasing si nu am mai stiut nimic de ea pana in 2006 cand am gasit-o la vanzare pe internet. Aveam stransi niste bani, am apelat la o companie de leasing second-hand si am cumparat-o. Pretul nu conteaza dar stiu ca noua sarea de 35000 de euro. Nu am facut rabat de la calitate asa ca toate schimburile de ulei le-am facut la augusta si am stampilele in carte. De-a lungul timpului am schimbat throttle body care a ramas blocat si a durat cam 1 luna adusul si s-a ars o bobina de la aprindere bujie; cum nu se pot schimba decat toate 4, am dat 500 de euro si am schimbat ce trebuia iar piesa era pe stoc. Doar la modelele dupa 2003 se poate schimba doar bobina defecta, proces care este mult mai ieftin. Altceva...nimic notabil!
Am schimbat discurile de frana care erau ovalizate cu altele preparate de la R1 racing, placute racing si conducte de frana metalice. Am vopsit jentile in culoarea masinii si am facut rost de cauciucuri continental conti-sport2 noi! Inauntru nu am facut mari modificari: am adus de pe e-bay un nou sid-display cu 130 de dolari nu cu 480 de euro+TVA cat este la augusta si am schimbat nuca de la schimbator.
Pe viitor cautam o evacuare de inox pe direct, filtru de admisie marit si o blowoff-valve.
Caut amortizoare sport noi; daca cineva are vre-o sugestie...