gfery wrote:Nu stiu ce sa zic, chiar si la timpii de acceleratie comunicati de fabrica, cutia automata la Aero merge cu mai bine de jumate de secunda mai bine 0-100 km (7.6 s manuala vs. 6.9 automata). Cu modul sport activat si cu kick-down sanatos, nu poti sa faci fata cutiei automate schimband manual. Pai schimba aia fix numa aproape de 6 mii de ture si retrogradeaza instantaneu. Eu personal n-as mai lua manuala nici batut si eu am de aia in 4 trepte, ce sa mai zic de cei care au 5 sau 6 si padele la volan.
nu-mi place sa vad neadevaruri propagate pe un forum de marca.
la Saab cutiile automate (de fabricatie japoneza Aisin), sunt MULT mai lente decat cutia manuala!
in cazul lui 9-5 aero, este exact pe dos de cum ai gasit tu pe cine stie ce site-uri de diletanti intr-ale marcii...
din cataloagele Saab, manuala are timpul de 6,9s, in timp ce automata, 8,2s, adica mult mai mult.
de altfel se si simte, in mers, chiar si in modul sport sau manual, cum exista delay-uri sesizabile si cutia are un comportament ezitant.
ca odata hotarata la treapta repsectiva trage de rupe, asta e altceva!
si eu, chiar daca stiu ca o manuala pe un Aero este sesizabil mai nervoasa, as alege fara sa clipesc confortul unei automate.
va rog nu mai scrieti info pe site de marca daca nu aveti o sursa serioasa...